Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

I signed up and started receiving magazine but after four issues the magazines stopped coming. Customer care say we have not paid but we have provided proof we paid and since then after 11 emails an... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Bunch of cowboys who never send free gifts. We subscribed to a special offer of EVO and also OCTANE, both great magazines. Supposed to come with a free toolkit. DENNIS publications are just a bunch... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Like the review i have just posted against Autoexpress magazine, Dennis publishing (the owners) are missleading customers with marketing scams and gifts that dont turn up. Not good in my view. I spo... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

I purchased a digital and hard copy subscription of Octane this month as a gift. Login details sent immediately and they worked fine. Seven days later login stopped working and it now says 'expired.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kustantaja
  2. Kirjakustantamo
  3. Multimedia- ja e-kirjajulkaisija

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

21st Century Magazine and Digital Publisher


Yhteystiedot

1,3

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

178 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,3

Kaikki arvostelut

(178)

0 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

SERIOUS FRAUD AND DATA THIEVES

From the beginning of January I had fraudulent DD's coming out of my bank account every fortnight for a subscription for one of your publications called THE WEEK LTD. My bank was notified the DD's cancelled, money refunded and I contacted you to delete all of my details that you held about me (which to this day don't know how you got). Then this week another fraudulent DD was taken from my account for another one of your publications called OCTANE MEDIA LTD, again i had to tell my bank to cancel this DD and i am waiting to be refunded. I again demand all of my details that you hold are deleted. My banks fraud department is investigating and i have reported you to the ICO.

5. huhtikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Dave,

Thank you for bringing this to our attention and for making your bank aware.

We are investigating the fraud issues internally but please accept my apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Fraud!

Like other people here, I've had a direct debit taken from my account! Not set up by myself - clear fraud. Will make my bank aware.

16. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Nicola,

Thank you for bringing this to our attention and for making your bank aware.

We are investigating the fraud issues internally but please accept my apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

I had exactly the same thing happen to…

I had exactly the same thing happen to me twice within 3 months at the end of last year, I a payment go out to Dennis in September/October, stopped it and asked my bank about it.

3 months later they set up another DD this time I got by bank to cancel it completely and claim back the money.

Just logged in to my account to find another DD has just been set up this time to TIME INC. -UK- LTD. They are another magazine publisher, not sure yet if connected to Dennis, but those of you who had Dennis take money without authorization check that TIME INC. -UK- LTD. aren't trying to do the same too.

15. maaliskuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Penrod,

Thank you for bringing this to our attention and for making your bank aware.

We are investigating the fraud issues internally but please accept my apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.

Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Worst company I've ever dealt with by a mile

I will begin with the positive and my reason for one star. The Week is an excellent publication and the customer service representatives have been pleasant to deal with. It stops there.
In early February 2018, I ordered a subscription of The Week and The Junior Week to be sent to my family in New Zealand. This was fine for the first 10 months, but they have received nothing since Christmas.
In December I received a renewal notice, which I renewed on December 28th. I then received a letter saying that they could not renew it as my card had been declined. I contacted my bank and this was not the case, so I confirmed the details again. I was then told that a Direct Debit had been set up and asked me to provide a copy of my bank statement! I declined to do this and phoned instead. I was then told that my details were not being recognised, as my son in law had renewed the subscription himself. This was certainly not the case, as he confirmed. I asked them to telephone me, via an email, which did not happen, but received a reply that they would do asap. They did not, so eventually (Feb 12th) I phoned them and detailed the problem and was told it was now sorted out. I went to Manage My Mags yesterday to check and my (original) customer number was not recognised. I then checked my Bank Account and nothing was showing. I have received no confirmation of the order.
I have wasted so many hours on this problem and my son in law and Grandson are without a birthday present.

I have just tried to email at the address given in the reply. It is not a valid address, according to my mail server.
March 11th
I have since heard that my family are receiving copies, but I have had no notification from them that my order has gone through and could only check the account by using my son in law's name. I had thought that I was the customer!

25. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Mrs Austin,

I'm so sorry to hear that you had problems with our customer service team. If we can help you with this further please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk and we will be happy to help.

Kind Regards,

Cavel Swaby - Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

I have never heard of this company yet…

I have never heard of this company yet have an email saying I've subscribed to something called Bikes etc. You have my name and address? I want to know how you got these details and I swear to god if any money comes out my bank I will take legal action!!!

19. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Jo,

Please accept our sincerest of apologies, I would suggest that you contact your Bank immediately to make them aware. Once again, please accept our apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.

Cavel Swaby - Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

I've had 17.45 taken out my bank today…

I've had 17.45 taken out my bank today direct debit that I've not even set up cancelled anymore direct debits how have you even got my details and how do I get my money back seems a lot of people have got the same thing

14. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Hello Sandra,

Thank you for bringing this to our attention I suggest making your bank aware.

We are investigating the fraud issues internally but please accept my apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Just to join everyone else.....

Just to join everyone else......I too have had an attempt to take money from my bank, this has no caused me fees!! All you say is someone seems to be trying to commit fraud with my account? I would say if they are doing that they would be doing it for a hell of a lot more than a magazine subscription!! You seriously have a problem that has cost myself and others money. I will be taking this further

13. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Hello James,

Thank you for bringing this to our attention I suggest making your bank aware.

We are investigating the fraud issues internally but please accept my apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Fraudulent Direct Debit

I too have had a Direct Debit amount of £30.99 taken out of my bank account today. You clearly have a data protection issue and fraud issue which I will be reporting to the ICO which, if you have not already done so, should be doing yourself.

13. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Hello,

Thank you for bringing this to our attention I suggest making your bank aware.

We are investigating the fraud issues internally but please accept my apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

We have also had fraudulent…

We have also had fraudulent subscription set up. This needs investigation asap by your company. Contacting fraud team at bank now.

11. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Emma,

Thank you for bringing this to our attention and for making your bank aware.

We are investigating the fraud issues internally but please accept my apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Sarah Hicks
Subscriptions Manager

Saanut 1/5 tähteä

I have also had a subscription set up…

I have also had a subscription set up for £17.45. Never heard of your company. Given the amount of people saying the same, I think you need to look into why and how this is able to happen.

6. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Lisa,

It would appear that someone has fraudulently placed an order with your details so I would suggest that you contact your Bank to make them aware.

Once again, please accept our apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Sarah Hicks
Subscriptions Manager

Saanut 1/5 tähteä

You have fraudulently taken £17.45 from…

You have fraudulently taken £17.45 from my account which I can ill afford. I am very distressed as I don't work due to disabilities. I don't know you, I don't know how you got my bank details. I have reported you to the fraud agency of my bank. I can see you have done this to loads of other people. This is actual daylight robbery!!

4. helmikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Andrea,

It would appear that someone has fraudulently placed an order with your details so I would suggest that you contact your Bank to make them aware.

Once again, please accept our apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Sarah Hicks
Subscriptions Manager

Saanut 1/5 tähteä

Please check your emails as I emailed…

Please check your emails as I emailed this morning about you taking money out of my account and I have never even heard of you until today, I expect a refund and for my bank details to be removed from your records instantly before I take this further.

24. tammikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Maya,

It would appear that someone has fraudulently placed an order with your details so I would suggest that you contact your Bank to make them aware.

Once again, please accept our apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Fraudulent subscription

I also had a subscription to the week set up, whoever did it knew my name, bank details and my address. Dennis publishing have since cancelled it but how they got the details to set it up is worrying.

16. tammikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Lee

Please accept our sincerest of apologies. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Dennis has a serious problem

Like others, my wife was signed up for a subscription to The Week without her knowledge. Whoever signed her up knew her name, address and bank details. Dennis is either misusing customers' data themselves from past subscriptions, has a glitch in its systems, or is being systemically targeted by hackers/fraudsters. This is a very serious problem that Dennis needs to sort out.

9. tammikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Michael

Please accept our sincerest of apologies, I would suggest that you contact your Bank immediately to make them aware.

Once again, please accept our apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Fraudulent subscription set up on my…

Fraudulent subscription set up on my account beware of this company i have never used them.

9. tammikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear James

Please accept our sincerest of apologies, I would suggest that you contact your Bank immediately to make them aware.

Once again, please accept our apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Terrible Customer service

Terrible Customer service

This is the second time they have debited monies from my account.
I have never used there service or ordered anything from them.

When I contacted them they were surely and rude calming it was not their responsibility.

One again today time spend with my back cancelling another direct debit they set up on my account.

Fraud / Chancers /

2. tammikuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Rachel,

I am sorry to hear that our Customer Care team were not helpful, I will investigate this today.

It would appear that someone has fraudulently placed an order with your details so I would suggest that you contact your Bank to make them aware.

Once again, please accept our apologies, and if I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Received an email telling me I had…

Received an email telling me I had signed up for a subscription to The Week magazine. Never heard of them.Fraud.

31. joulukuuta 2018
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Jacqui,

Please accept our sincerest of apologies, contact your bank immediately to make them aware. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Had not signed up for this

Have not signed up for this and had an email to say thank you for your order and direct debit being taken from my bank account! Contacted fraud department of my bank as I don't know where they have got my bank account details from.

26. joulukuuta 2018
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Marie,

Please accept our sincerest of apologies, contact your bank immediately to make them aware. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

I have never heard of this company and…

I have never heard of this company and they have taken money from my account as a direct debit. The fraud department have now been informed.

20. joulukuuta 2018
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Miss Borman

Please accept our sincerest of apologies, If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us at subscriptions@dennis.co.uk.


Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Saanut 1/5 tähteä

Customer service at rock bottom

Not surprised to see all the negative reviews. I have tried to contact re non receival of the two latest digital issues of Auto Express but no response to my three emails other than the robot meaningless nonsense about we’ve received your email and will get back to you shortly. How said that yet another publishing icon appears to have lapsed into ineffectual mode.

8. joulukuuta 2018
Oma-aloitteinen arvostelu
Dennis-logo

Vastaus yritykseltä Dennis

Dear Ian,

I'm so sorry to hear that you have not heard back from our customer care team regarding your query on Auto Express.

If you have not yet received a reply, please could you email me at hello@dennis.co.uk

Kind Regards,

Cavel Swaby
Subscriptions Administrator

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin