Helt igennem elendigt!
Hjemmeside: Flot
Levering: elendig
Produktkvalitet: virkelig dårlig
Pasform: helt til grin. XL svarer til Medium
Pris: alt for høj i forhold til elendig produktkvalitet.
Kan absolut IKKE anbefales!
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Hjemmeside: Flot
Levering: elendig
Produktkvalitet: virkelig dårlig
Pasform: helt til grin. XL svarer til Medium
Pris: alt for høj i forhold til elendig produktkvalitet.
Kan absolut IKKE anbefales!
Svindelfirma fra Kina
Troede jeg bestilte hos dansk firma og det gjorde jeg så ikke og modtog efter 1 mdr 2 par sko som var i rigtig dårlig kvalitet, Ikke ligende de fotos de solgte dem på og så var de mindst 1-2 numre for små selv om det altid er den størrelse sko jeg bestiller.. SÅ HOLD JER VÆK....Og retur er til kina som koster 150-350 kr
Kina firma, der giver sig ud for at være pære dansk. Fin dansk hjemmeside med flotte billeder og produkter. Annoncerer lystigt på FB mm.
varen kommer, men er af ringe kvalitet og størrelsen ikke noget der minder om det størrelsesskema de har på siden. Varen passer ikke, pengene er spildt. Man skal selv betale for at sende varen retur til Asien.
Kinabras og overhovedet ikke dansk. Hold jer væk
Endnu et Kina firma som forsøger at sprede sit bras i Danmark - og andre lande. Fremstår som dansk virksomhed, men der er ingen dansk adresse eller et dansk telefonnummer.
Ydermere underligt at alle anmeldelser giver 1 stjerne (som jo desværre er det mindste man kan give) men den samlede score for denne svindelvirksomhed er 1,9.
Dårlige Kina varer. Dårlig service.
Køb ikke ved dette fup firma.
Man kan desværre ikke give 0 stjerner. Hvis varen skal returneres hvilket man kan regne med den skal da kvalitet slet ikke er hvad man forventer og størrelsen er Kina størrelse koster det 150 kr mindst.
Total fup firma som prøver at give indtryk af at være dansk selvom det ikke kunne være mindre dansk. Alt er fra Kina også kundeservice som bliver Google oversat
Det vrimler med kinesiske svindelbutikker på nettet. Hvordan genkender man dem? Det er ikke svært. De annoncerer på Facebook med lækre billeder, hvor varerne er nedsat 50%. Der er altid fri fragt, og de angiver at have mange tilfredse kunder. Der er aldrig en gyldig dansk adresse eller et dansk telefonnummer. Hvis du overhovedet modtager noget er det værdiløst kinesisk bras.
Som andre tidligere har skrevet, så lang leveringstid(det tog 4 uger for mit vedkommende) inden skoene nået frem.
Dårlig kvalitet og på ingen måde den sko/kvalitet som fremgår af reklamerne. Har skrevet med deres kundeservice en del gange i forløbet, hvor man får en masse dårlige undskyldninger.
FUSK og HUMBUG
Jeg har i dag efter næsten 4 uger modtaget det produkt jeg havde bestilt - Dårligt produkt, og ikke i nærheden af at ligne det jeg skulle have købt
Virkelig dårlig kvalitet sko i et plastik agtigt materiale, og ikke de Ortopædiske sko som jeg troede jeg fik.
På trods af firmaets navn, så har dette intet med Copenhagen at gøre. Det er blot et mellemled, som tager imod din ordre og din betaling, og så bliver varerne sendt fra Kina.
Varen er i øvrigt endnu ikke leveret, på trods af, at den skulle være ankommet i Danmark for en lille uge siden, så jeg begynder at overveje om det overhovedet er et firma, jeg har handlet med.
Ønsker du at returnere varen, skal du betale fragt til Kina - jeg kan ikke anbefale andre, at handle med dem
Endnu et fup-koncept hvor pengene overføres til Bulgarien og varerne aldrig ankommer - på trods af, at man rykker flere gange!
Spar pengene, undgå disse tyvagtige banditter !
Ikke meget med ‘Copenhagen’ at gøre…
Billige varer fra Asien og hvis varen ikke passer, så skal kunden selv stå for returforsendelsen - til Asien.
Kommunikationen med ‘kundeservice’ er en Google-oversat autogenereret mail.
Hold jer væk!
Dette er et fup firma
Dette er et fup firma. De har trukket penge fra min konto og jeg har ingen varer modtaget. Advarsel køb intet fra dette firma.
Jeg gik i fælden.
Hjemmesiden virker meget troværdig, men efterfølgende har jeg fundet ud af at betalingen går til Meta Marketing som ligger i Bulgarien.
Varerne påstås at blive afsendt fra Kina, og deres "tracking" viser tilsyneladende, at de er på vej, men der sker intet.
Svarerne fra kundeservice virker ikke troværdige.
Så pas på.
Køb aldrig hos dem, det bliver sendt fra Kina og der går op til en mdr. før deres dårlige vare kommer.
I skal aldrig handle på denne hjemmeside. Varerne bliver sendt fra Kina og hvis de skal returneres skal man sende retur til Kina. Virkelig dårlig kvalitet. KØB IKKE HOS DWM
ADVARSEL.
Jeg har købt et par sko via jeres facebook annonce. I hævede pengene med det samme. Og så er der ikke sket mere overhovedet. Jeg har sendt mail til jer 6 gange. Men ingen svar. Og man kan ikke ringe jer op. Det er så utrolig dårlig stil.
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.