communityclothing.co.uk Arvostelua 1 476

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Socks and Welsh made knickers bought. The socks are like putting on a cloud and walking on air. The knickers fit perfectly and the material is so comfortable I hardly notice them! Previously bought th... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

It's a great idea, but a bit rough round the edges. Quality is undoubtedly high; though I'm challenged to believe their claim that the products are equivalent to others costing 3x as much Watch out f... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Community Clothing is an excellent company all round. Quality products. Extremely well made. Value for money. British manufacturers. Ethically very sound. Have ordered many items from them - nev... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I was concerned about the returns process, as I'd read some people saying it wasn't great. My experience however was fine. I made them aware I'd be returning a coat and waited a day for them to approv... Näytä lisää

Yritys on vastannut


Yhteystiedot

4,7

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

1 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 42 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Socks and Welsh made knickers bought

Socks and Welsh made knickers bought. The socks are like putting on a cloud and walking on air. The knickers fit perfectly and the material is so comfortable I hardly notice them! Previously bought the Walsh trainers from CC and they are also fantastic trainers. The socks I’ve bought go with them perfectly.

11. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Please ditch the plastic bags.

Just bought a Frank belted Raglan Raincoat. Gorgeous coat and so well made in ENGLAND! A bit expensive but it will last for ever. It hasnt yet rained so I havnt tested it out. Rather disappointed that it was wrapped in a polypropylene bag. Not sure if this is even recyclable but even recycled soft plastic more often than not is actually burned or buried. Come on Community Clothing, ditch the plasic bags they are so not neccesary

24. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Bad refund policy

I ordered 2 blouses both the same size one fits beautifully the other is too tight around the back and sleeves
I consulted the support team who so far have refused to accept a refund. They explained it’s not a product issue. However I consider there a a quality control issue due to differing sizes.

25. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry that have received this response, if you want to return an item as you are unhappy with the fit, we will accept the item for a refund. Please can you email customer service and provide your order, then we can have a look at your issue, hello@communityclothing.co.uk

Saanut 1/5 tähteä

Really disappointed

Really disappointed with the overall experience. I ordered a T-shirt in size XL (around £36 plus £2.95 postage), but the fit was far smaller than expected...closer to a medium than an XL.
I submitted a return request, which was accepted without issue. However, the company only refunds the cost of the item itself. The original £2.95 postage isn’t refunded, and I also had to cover the return shipping, which was about £5. In total, I’ve ended up roughly £8 out of pocket.
This has definitely put me off ordering from them again, which is a shame because I really like the style of their clothing.

20. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry to hear that you have had a negative experience shopping with us on this occasion.
Please find a link that explains the reasoning for not offering free returns or exchanges here:
https://communityclothing.co.uk/pages/exchange-policy
We have now issued a refund for your original shipping cost.

Saanut 1/5 tähteä

They can never be sure when something…

They can never be sure when something will be back in stock!!!!! How long do you have to wait!!!!! It has been probably getting towards a year and nothing!!!! I cannot be precise how long but it has been more than six months!!!!!

15. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

Thank you for your message. We are sorry that you have had to wait so long for the item you want to be back in stock. We operate in a very different way to fashion brands. We have smaller production runs, we prefer to sell through rather than having seasonal sales to sell off stock. This way of working is much slower and we will only replenish stock when we have a good run of sizes in colours and styles that we need to re-stock.
Please email customer service, hello@communityclothing.co.uk, and one of our representatives will be able help you with the item that you are looking for. We are sorry for the frustration caused.

Saanut 5/5 tähteä

No issue returning items

I was concerned about the returns process, as I'd read some people saying it wasn't great. My experience however was fine. I made them aware I'd be returning a coat and waited a day for them to approve the return. It cost me £14 to send back, which I felt was a little excessive, but that's royal mail for you, rather than community clothing's issue. Just a shame that the coat didn't fit, as it was beautiful. I kept a pair of socks and gloves which I really like.

5. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

Thank you for your review, we really appreciate your feedback. We are sorry that the coat wasn't right, but we hope you are enjoying your socks and gloves.

Saanut 1/5 tähteä

Shorts fell apart within 4 months

Shorts fell apart within 4 months. Don't respond to emails. Can't get in touch with them. Very disappointed as I have been recommending brand to people.

Wish I could add a picture to show just how quickly the shorts fell apart. This is a brand that sells itself on sustainability but how is it sustainable if the garment falls apart?

10. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry for your experience shopping with us on this occasion. Customer service have passed on your email to our production team to investigate this issue.

Saanut 3/5 tähteä

Nice item but poor exchange policy.

The item was beautiful, but the fit wasn’t great. They don’t allow exchanges so had to return for a refund and order again - all at my cost. I decided to use a company with a better exchange policy after that.

13. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry that you were unhappy with your experience shopping with us on this occasion.
Please see find a link that will explain our reasons why we no longer offer exchanges:
https://communityclothing.co.uk/pages/exchange-policy

Saanut 3/5 tähteä

Great idea, but not quite as good as it seems; watch out for the returns policy

It's a great idea, but a bit rough round the edges. Quality is undoubtedly high; though I'm challenged to believe their claim that the products are equivalent to others costing 3x as much
Watch out for the sizing and returns policy though. Theirs is the smallest XL I've bought in recent times. Their policy is charge carriage on both purchases and returns. What that means is if you buy something which doesn't fit, return it and then re buy the correct size you pay carriage 3 times; an expensive mistake. Meets minimum legislative requirements and probably easiest for them, but hardly customer friendly

4. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry that you were unhappy with your experience shopping with us on this occasion.
Please see find a link that will explain our reasons why we don't offer exchanges or free returns:
https://communityclothing.co.uk/pages/exchange-policy
We understand that finding the correct size can be tricky when buying online, you are welcome to email customer service, hello@communityclothing.co.uk and ask us any questions with regards to sizing and fit to minimise the chance of a return.

Saanut 2/5 tähteä

Very disappointing

It nearly breaks my heart to give a poor review. Especially seeing that others have had a very favourable experience. After reading ‘Less’ I was determined to buy less but better quality and ordered a pair of jeans. They arrived very fast and beautifully packaged. The socks I had ordered were not with them - but I’ll come back to that. The jeans were lovely but far too big. I wasn’t disheartened as the service thus far had been good. I messaged them for refund/return advice. I received no reply (the reply arrived 2 days later by which time I had returned them at a cost of £11). It’s ok I told myself. I emailed to explain I had already returned them and to ask if they had been received (I had paid for next day delivery). Instead the reply was to tell me how to return them - ignoring my reply that I already had. And not telling me if they had arrived. I feel like they do not read the emails or reply appropriately. I have no idea if they have been received or if my refund is being processed. So, I’m £103 down plus £11 postage. And I never received the socks. And my question about where they were was not dealt with. I want to know if my refund is being processed. And surely that’s perfectly normal.

The jeans were tracked so eventually I will have to find out where they are. And I am not sure I reorder the smaller size as the experience has been very disheartening.

28. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry to hear that you have been disappointed shopping with us on this occasion, we will send you an email to address the issues you have experienced.

Saanut 2/5 tähteä

Disappointing and disordered customer service

I’ve ordered from Community Clothing a number of times now, as I really wanted to support what they are doing with locally made, good quality clothing. However, my experience after dealing with their customer service and return procedure has not been poor.

I asked for a replacement item due to a fault which had developed with a jacket, and was initially told that no replacements were in stock for over a month. This then changed to them not knowing when a replacement would be available. I was subsequently told that they had “found one”, and it would be sent out to me. A month later and I’m yet to receive the replacement, despite sending my original item back. So I now have no jacket, no replacement, and no £120 I spent on this item in the first place.

I would love to support Community Clothing, but this experience has not been good at all. The quality of the clothing when not faulty is good however.

20. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry for your disappointment with the replacement/ repair of your coat.
Please email us at hello@communityclothing.co.uk, with your order number and we will do our best to resolve the issue as quickly as possible.

Saanut 2/5 tähteä

Very Poor Customer Service (in fact NONE!)

Very Poor Customer Service (in fact NO Customer Service!)

Whilst the product may be nice, there was a small amount of damage to mine when delivered and I reported it 5 days ago with photographs/emails and using their online system too and guess what? Just like everyone else, ZERO response. Things like this should be an absolute priority for a business like this. Get it right and I would buy four or five items a year.

Shame, as I could find other things to order but will not bother as the risk of having to mess about with their obviously hopeless customer service/returns system means it is not worth the risk.

The owner (and celebrity tailor) Patrick Grant should spend less time on TV and more time making sure his bread and butter businesses are run well. Right now it seems they are not! (BTW order number is 143678).

You can sort of tell they don't care as they generally also don't reply to reviews and if they do it takes about 2 weeks!

The reason for 2 stars is that the product itself is well made and nice. If it didn't have some damage it would all be fine.

15. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are very sorry for the delay in getting back to you. This is one of our busiest times of the year and we are experiencing high volumes of emails, we are working hard to respond as quickly as possible.
We are sorry that you have received a marked item, we have sent you an email with our pre-paid returns label, you can either have a replacement pair of trousers or a refund. Please accept our apologies for your disappointing experience shopping with us on this occasion.

Saanut 5/5 tähteä

Carter Moleskin Chore Coat

Just received my new Carter moleskin chore jacket and I absolutely love it. It's really well made from really good quality cloth. I had originally purchased another brand's version of a chore coat - but it really was a poor version of the Community Clothing one so had to be returned.

15. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

Thank you for your review. We hope you enjoy wearing your Carter Jacket.

Saanut 5/5 tähteä

Community Clothing - recommended without reservation

Community Clothing is an excellent company all round. Quality products. Extremely well made. Value for money. British manufacturers. Ethically very sound. Have ordered many items from them - never any problems - have never had to return anything to them. Super quick postage and all in paper or fully recyclable wrapping. Recommend without reservation.

9. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

Thank you for your review, we really appreciate your support.

Saanut 3/5 tähteä

Quite a nice item, but unlikely to order again

The item was perfectly acceptable, but the price was quite steep and would usually be outside my affordability range. I purchased from this company because I admired their ethos. However, I have not found the customer service very scintillating and that is enough to put me off buying again. There was no email confirmation at all of the order or of dispatch of the item and no tracking, and when I specificaly enquired via email whether the order had been received I had no reply. I actually began to think this was a scam website and nobody likes that feeling when they have paid a lot of money for something. There really is no excuse these days for not providing email acknowledgement of an order to put the customer's mind at rest. I suggest they get on top of that soonest.

7. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We can see that we responded to your email with an explanation as to why you hadn't received your confirmation, this was due to placing your order with a different email address. Please let us know if you need further assistance.

Saanut 1/5 tähteä

Shabby treatment. usual where a…

My experience is the usual where a company has chosen to despatch via the cheap incompetent Evri.
However it is compounded by there being no telephone contact with the company and I’m fast losing patience with where a gift which was ordered on Dec 18th actually is and where it is going . Shabby treatment from what is thought to be an ethical company .

6. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

We are sorry that you are unhappy that we use EVRI.
We offer three shipping options at checkout, EVRI is the cheapedst, £2.95, or is free for orders over £100, but we also offer Royal Mail, £3.95 and DPD express, £7.95.
Please email us, hello@communityclothing.co.uk, providing your order number and we will investigate.

Saanut 5/5 tähteä

Superb quality made in the Uk

I purchased a pack of three sport socks, which was my first purchase from Community Clothing. The online ordering process was easy and the quality of the socks was exceptional. Community Clothing's mission is commendable and it's probably the first time I've felt good about buying socks! Based on my initial experience, I will certainly be buying other garmets.

2. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

Thank you for your review, we really appreciate your support.

Saanut 5/5 tähteä

Really good quality clothing

Really good quality clothing. It's worth the investment.

31. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

Thank you for your review, we really appreciate your support.

Saanut 5/5 tähteä

CC leaves a warm glow

The up-front honesty of this company does them a great credit; they say exactly what they'll do, and deliver on that. Daft sales and unrealistic delivery promises are replaced by fair dealings and good communications.

The products so far have been excellent, with everything delivered within the promised window, but more importantly, the commitment to staff and planet cannot be faulted. Of all the companies I buy from, these leave the warmest glow.

Edit: Also, unlike some companies, they never asked for a review. I like that.

21. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
communityclothing.co.uk-logo

Vastaus yritykseltä communityclothing.co.uk

Thank you for your review, we really appreciate your support.

Saanut 1/5 tähteä

Bad business practices

Wanted to order a jumper. Not in stock. Fair enough. Asked to be notified when back in stock. Had an email saying it was back in stock. Ordered it. Had an email straight back saying it was not in stock but would be in a few days. Waited. Had another email saying that it wouldn’t be back in stock for weeks and would i like a refund. Yes i would! What a waste of time. Wanted to buy quality british made clothing but this is a real disincentive

17. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin