500 euroa käytännössä roskiin.
Liukuhihnameininki eikä hoidosta ollut mitään hyötyä. 500 euroa käytännössä roskiin. Kävin kasvojen laseroinnissa ja luvattiin kuuta taivaalta, että hoito tulisi poistamaan rypyt, finnit ja muut iho-ongelmat. Eipä vain näin käynyt








