Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

SCAM company! Do not support! I ordered 2 personalized magnets a full month before I needed them (when I ordered told me they would get delivered in 10-15 days.) Got a bogus tracking number that just... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I ordered a monogram sweatshirt and it came with name printed backwards they said they'll refund my $59 but it was made with a CC that was compromised and no longer have. They refused because I no lon... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Update..6/15.....( REFUND IN FULL ISSUED).....My order came in absolutely like a pancake. Wont give a refund. Wont answer the phone...24/7 right!! Inferior product for the price. They will not ship us... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

At this point , I am beginning to believe that this whole deal is a complete SCAM. They got my money, then I get no response other than an e-mail from somebody by the name John Doe. He states that the... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Metsästys- ja kalastusvälinekauppa
  2. ja myös
  3. Lastenvaateliike
  4. Miestenvaateliike
  5. Naistenvaateliike
  6. Retkeilyliike

Yrityksen kirjoittama

We live to develop and share our equipment, apparel, and expertise to outfit deeper connections and authentic experiences in the outdoors for a more inspired life.


Yhteystiedot

2,2

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

77 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,2

Kaikki arvostelut

(77)

0 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Scam artist...avoid at all costs.

Ordered a hat from this "business".

Here are the problems. First, it arrived in a bag and had completely lost it form and front of the hat was wrinkled to the point of disfiguring. Their excuse, is not using boxes to reduce the amount of waste. IT'S A HAT! Who wants a crushed hat? Second, as opposed to the misleading pictures on the website, the contrast of colors is weak, very weak, and the images are barely distinguishable even from a close distance. Thirdly, this hat is cheap from front to back, top to bottom.

I complained and as expected from a company with zero honor, they said they would give me 30% off of my next order. I almost spit out my coffee. I would never order another thing from these rip off artists so how does that help? How about a full or partial refund on the custom order I am so dissatisfied with? Nope, they can't do that.

20. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

My order came in absolutely like a…

Update..6/15.....( REFUND IN FULL ISSUED).....My order came in absolutely like a pancake. Wont give a refund. Wont answer the phone...24/7 right!! Inferior product for the price. They will not ship using a box. This company is a joke. BUYER BEWARE!!!!!!!! Will update if Clevefit refunds.

16. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I ordered a monogram sweatshirt and it…

I ordered a monogram sweatshirt and it came with name printed backwards they said they'll refund my $59 but it was made with a CC that was compromised and no longer have. They refused because I no longer have this credit card number. Ridiculous and outraged they could use another card or send me a check

24. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Hi, there was an misunderstanding. We would like to confirm that you will receive a refund amount in your original card. Your request to issue the refund to a different card is unacceptable because we could not change any information relating payment information.

Saanut 1/5 tähteä

Bought two hats

Bought two hats. They were supposed to be delivered by March 9th. That is the reason I bought them so they would be here before my son and grandson birthday. Well I had to buy them thing else because they came a week late. Don't think I will be ordering from them again. No tracking # for me to even know where they were. Not happy at all

16. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

hi, as we checked, your order has been delivered at your address already. Please click this link to track it:https://t.17track.net/en#nums=YT2205521236012434. If you haven't received your item yet, make sure to check out your surroundings or ask your family member in case the item was delivered in your absence.

Saanut 5/5 tähteä

I recently ordered a personalized hat…

I recently ordered a personalized hat and matching hoodie. The hat was perfect however the hoodie was a lot larger than expected. I contacted customer service and they agreed to send me the smaller size. Great experience. Shipping takes a little long but that is to be expected coming from overseas, so plan around it. I will be ordering again. Thanks for the great products and customer support!

7. helmikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 5/5 tähteä

I ordered several items from this…

I ordered several items from this company and got them quickly. The website is complicated so make sure you check it after placing the order because sometimes it will change the size. The hoodies are amazing!

31. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 4/5 tähteä

I ordered a hoodie same size as I…

I ordered a hoodie same size as I usually order but it was too small after talking with customer service they agreed to send me a larger one. Customer service was great to work with.

19. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 1/5 tähteä

So I placed an order dec 7 2021

So I placed an order dec 7 2021. My order was 2 hats and 2 hoodies cost me $ 252.00
It was supposed to be a Christmas gift for my husband. I ordered all 4 pieces at the same time. I recieved the 2 hats about a week after Christmas and we are now jan 13 2022 and I still have not recieved the hoodies. No call from no one no email nothing. I am very upset. I doubt I will be placing any more orders through this company again. U would think that placing an order everything would have come at the same time not separated this way and still didn't recieve the rest of the order
Update:
Jan 28/2022
I was asked to take down my posting of my experience and once I did they would repay the amount that I spent. I responded with,, I would just really like to recieve my pkg of 2 hoodies and once I did I would think about removing my post. So still have not recieved the hoodies for my husband yet,hopefully soon we'll see. I will post when recieved

14. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for leaving your feedback, we strive incredibly hard here to make every customer experience enjoyable and we’re really sorry we’ve not been able to meet your expectations this time.

We’d love to resolve this as quickly as possible and find a solution that works for you. Please drop us a message directly via this email clevefit@clevefit or phone number +1 (302) 213 6789 and we’d love to talk more!

Saanut 5/5 tähteä

It took a little while due to Christmas…

It took a little while due to Christmas rush but I love my hat and have had tons of compliments on it.

11. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 5/5 tähteä

I ordered a Hoodie and it was not the…

I ordered a Hoodie and it was not the right size when I got it. I was told they would send me the right size and was very grateful

8. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 5/5 tähteä

Happy customer!

The quality of the items I ordered was amazing and they were beautiful! The personalization of the items were tastefully done. The shipping time is lengthy, but plan around it. I received all of my items except 1 prior to Christmas. Customer Service is very good as well. Overall, very pleased. I will order from thus company again.

8. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 3/5 tähteä

No response

I placed 2 orders with this company. One was received, one was not. When I attempted to contact them via email all I got in return was computer generated responses. I also attempted phone calls which were not answered. There is actually no real way to reach anyone in customer service. 2 months later still have not received 2nd package. After they read my review they did reach out and refund my money are they said they are still going to try to get the hat to me.

5. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for leaving your feedback, we strive incredibly hard here to make every customer experience enjoyable and we’re really sorry we’ve not been able to meet your expectations this time.

We’d love to resolve this as quickly as possible and find a solution that works for you. Please drop us a message directly via this email clevefit@clevefit or phone number +1 (302) 213 6789 and we’d love to talk more!

Saanut 4/5 tähteä

Great hats

I love my hat will be purchasing another soon

4. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 5/5 tähteä

Great company and awesome customer…

Great company and awesome customer service! Will be buying from them again!

4. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 5/5 tähteä

A+ The hoodie is sized wrong but…

A+ The hoodie is sized wrong but customer service is a+ sending out a larger one thanks

3. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 1/5 tähteä

Don’t waste your money!!!!!

I order a customized hoodie for my husband for Christmas. I placed my order before Thanksgiving thinking it would arrive in time. I was unaware this item would be shipped from China, because their website is very deceiving and gives the impression that it’s an American company. I received the hoodie 6 weeks later (too late for Christmas) just to open it and realized there was no personalization on the sleeves. The sleeves instead just genetically had DEER HUNTER written on them. I emailed them and provided them a picture as proof of the error. I was then sent a reply email that said my order did not have a personalization placed on it. The item I ordered literally says personalized hoodie. I even double checked the spelling of my desired personalization before I submitted my order. They would not let me return the item or send me another hoodie correctly personalized. They instead offered me 10% off to reorder and repay for the hoodie, to which I absolutely refused. Also the material for this item is cheap and nowhere near worth the $72 I paid (including shipping and taxes) for it.

3. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Hi Kayla, I'm so sorry to hear about it. However, as I checked your order, I found that you did not put the personalized name to your hoodie. That's why you just received the non-personalized hoodie (as you can see from the image we sent). To get further support, please contact us via clevefit@clevefit.com. We're so glad to help you out.
Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Hat-very disappointed customer

I ordered a 3D, personalized deer skull hat on November 16th, 2021. It was supposed to be a Christmas present for my son. I finally received it on December 31st, 2021. It was delivered from China and came in a crumpled up plastic bag, not the expected box that would contain a really nice hat. It was made very cheaply and poorly. The deer skull image, the name, and the stitching were all copied (by what looks like the quality of a cheap copy machine) onto the hat. There was nothing 3D about it. It was a very bad

attempt to copy the image of what I thought I was ordering. If the company has a U.S. business address, why is the product coming from China? The hat was personalized, so I can't return it and I am out $29 95.
Very disappointed one time customer

1. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for leaving your feedback, we strive incredibly hard here to make every customer experience enjoyable and we’re really sorry we’ve not been able to meet your expectations this time.

We’d love to resolve this as quickly as possible and find a solution that works for you. Please drop us a message directly via this email clevefit@clevefit or phone number +1 (302) 213 6789 and we’d love to talk more!

Saanut 5/5 tähteä

Received a beautiful Hoodie from my…

Received a beautiful Hoodie from my daughter for Christmas that she bought from Clevefit. Unfortunately was not large enough. ( make sure you check their size charts)
Contacted customer service and they were very helpful and prompt about how to exchange for the proper size.
I would highly recommend their products.

30. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Saanut 5/5 tähteä

Received hats and very please with the…

Received hats and very please with the quality. Surprised they arrived so quickly.

29. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Clevefit-logo

Vastaus yritykseltä Clevefit

Thank you for your recent purchase on our website!
It was a pleasure serving you.
We hope you'll come and see us again soon!
Best Regards,
Support Team.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin