Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

2,5

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

10 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Dårlig kundeservice

Jeg har købt Clarins i mange år og har nu haft problemer med Oleo-serum produktet som fnulrer på min hud. Jeg kan ikke få byttet til et andet produkt, så nu vil jeg ikke støtte Clarins længere og vender tilbage til andre hudplejemærker.

11. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kundeservice hos Clarins :((((

Kundeservice hos Clarins :((((
Produkterne er gode - Men hvad hjælper det, når der opstår problemer, og man som kunde ikke bliver hørt!

Jeg har købt Eau Dynamisante 200 ml og tænkte ikke over om flasken havde spray funktion - Men det har den ikke!

Jeg har kontaktet Clarins to gange - fordi jeg ønsker problemet løst - evt. med en tom refillflaske m. spray funktion - Det kan Clarins tilsyneladende ikke finde ud af, og jeg vil ikke bruge mere tid på at skrive til Dem mere.

Clarins har sendt mig et spørgsmål efter jeg købte Eau Dynamisante citat:
Tak, fordi du handlede hos os! Vi håber, at du vil skrive om Eau Dynamisante, mens du har det i frisk erindring.

Det har jeg så skrevet her - Clarins kundeservice fungerer ikke!

8. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Clarins har meget dårlig kundeservice!

Jeg elsker Clarins produkter!
Men kunde servicen er så dårlig!
Og når man følger sine køb står alt på et sprog man ikke kan oversætte og forstå.
Meget besværligt at købe igennem Clarins og endnu svære at få hjælp af Clarins.
Man fik 5 gaver med ved køb for over 500 kr, også fik man rabat på et par hundrede kr.
Dette kom ikke med.
Jeg købte en serum på 75 ml til 1.100 kr, så skrev jeg til Clarins at den ikke gav rabat eller gaver ved købet, som jeg havde BETALT! Så ændrede en fra Clarins min ordre og byttede min serum ud med 50 ml, selvom jeg havde betalt for 75 ml. Så en masse mails blev skrevet frem og tilbage, hvor hende fra Clarins skrev at hun havde rettet min fejl…!? MIN FEJL! Det var hende som byttede om på størrelsen selvom jeg havde betalt for den store.
Jeg fik altså IKKE min rabat.
Jeg betalte altså fuld pris, selvom andet stod skrevet.
Hun skrev at jeg kunne få det ved næste køb.. VED NÆSTE KØB!? tilbud om 20 pct rabat ved næste køb. Serum’s pumpen duer ikke, så jeg har skrevet og sendt billeder. De skriver frem og tilbage uden nogen resultater eller hjæp. De sender et meget dårligt og Uprofessionelt billede af deres kunde service! Jeg har en dyr serum som jeg ikke kan bruge, og en kunde service som blir skrive, at det er godt at jeg er tilfreds med min ordre, selvom jeg skriver at jeg ikke er tilfreds med min serum, som jeg ikke kan bruge pga pumpen er i stykker. De burde bare sende mig mine penge retur eller hurtigt få sendt mig en ny serum på 75 ml.

2. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Elsker Clarins

Elsker deres produkter og deres priser.
Har ikke erfaring med deres kundeservice, da jeg aldrig havde brug for det.
Min mand har også prøvet diverse dagcreme til ansigtet, men kun Clarins dagcreme han er tilfreds med.

1. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Clarins - kundeservice:-((((

Har tidligere været rigtig godt tilfreds med både Clarins produkter og deres kundeservice i forbindelse med online køb, MEN dette er jeg godt nok ikke mere. Købte bl.a. Total Eye Lift i slutningen af maj, og da jeg ville tage den i brug for 1,5 uge siden skulle - og skal jeg stadig - trykke 10-12 gange for at få en ganske lille smule ud af ‘tuben’. Har kontaktet Clarins via kundeservice, og først fik jeg at vide, at jeg kunne tage tuben ud af beholder (hvilket er umuligt) og så trykke på den??? Hvis jeg vil returnere, skal de på det og sende en voucher til en ny indenfor 1 måned!! Når jeg ellers køber online (hvad jeg ofte har gjort siden nedlukning pga corona) kommer det bestilte indenfor få dage. Har været i kontakt via 4-5 mails p.t. og hver gang står der blot “Tak for din forståelse”….jeg forstår intet, udover at det er ualmindelig dårlig kundeservice!! Ærgerligt, da jeg har købt og brugt Clarins de sidste nok 20 år uden problemer.

4. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Elsker deres produkter

Elsker deres produkter, og man får altid fantastiske gaver med. Og sendingen et hurtig!

Har købt så mange ting fra dette sted, og det eneste som ikke har været godt til min hud, var en absigtscreme jeg købte, ellers er jeg fan af resten!

20. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Manglende gave ved køb over 500 kr

Den gave ved køb over 500 kr, der lokkede mig ind i webshoppen var ikke med, da pakken blev leveret. I stedet fik jeg tilbud om 20 pct rabat ved næste køb. Det kan være tilfældigt, men efterlader et dårligt og ikke professionelt indtryk.

20. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin