Clarins har meget dårlig kundeservice!
Jeg elsker Clarins produkter!
Men kunde servicen er så dårlig!
Og når man følger sine køb står alt på et sprog man ikke kan oversætte og forstå.
Meget besværligt at købe igennem Clarins og endnu svære at få hjælp af Clarins.
Man fik 5 gaver med ved køb for over 500 kr, også fik man rabat på et par hundrede kr.
Dette kom ikke med.
Jeg købte en serum på 75 ml til 1.100 kr, så skrev jeg til Clarins at den ikke gav rabat eller gaver ved købet, som jeg havde BETALT! Så ændrede en fra Clarins min ordre og byttede min serum ud med 50 ml, selvom jeg havde betalt for 75 ml. Så en masse mails blev skrevet frem og tilbage, hvor hende fra Clarins skrev at hun havde rettet min fejl…!? MIN FEJL! Det var hende som byttede om på størrelsen selvom jeg havde betalt for den store.
Jeg fik altså IKKE min rabat.
Jeg betalte altså fuld pris, selvom andet stod skrevet.
Hun skrev at jeg kunne få det ved næste køb.. VED NÆSTE KØB!? tilbud om 20 pct rabat ved næste køb. Serum’s pumpen duer ikke, så jeg har skrevet og sendt billeder. De skriver frem og tilbage uden nogen resultater eller hjæp. De sender et meget dårligt og Uprofessionelt billede af deres kunde service! Jeg har en dyr serum som jeg ikke kan bruge, og en kunde service som blir skrive, at det er godt at jeg er tilfreds med min ordre, selvom jeg skriver at jeg ikke er tilfreds med min serum, som jeg ikke kan bruge pga pumpen er i stykker. De burde bare sende mig mine penge retur eller hurtigt få sendt mig en ny serum på 75 ml.
2. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu