Rоckеt Саsіnо Arvostelua 

179
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Great site, best support if you have any issues at all, they may not be the fastest to cashout but will cashout evey time without fail once verified. My go to pokies site every time. Fantastic VIP... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

There process of delaying during the withdrawal is by far the worst I have come across they will identify so called issues but they do this one at a time and you go to the back of the line each time.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Awesome! $800 Withdrawal success no more than 24hrs sweet transaction thanks Rocket Casino and to my Personal Vip manager. 💯👌 Most likely Recommended Casino apps. ☝️

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I’ve been playing at Casino Rocket for a while now, and it’s easily one of my favorite online casinos. They have an incredible selection of games and top-tier software providers, so there’s always so... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

A team of gaming enthusiasts launched Casino Rocket with a mission to take players on an exciting journey through the world of online entertainment. Featuring a diverse selection of games, including slots, live casino, table games, and more, Casino Rocket combines a sleek design with smooth functionality. With rewarding bonuses, regular promotions, and a strong focus on user experience, Casino Rocket delivers a fun, fair, and secure environment for players at every level 🎰


Yhteystiedot

Tiedoksesi

4,0

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

179 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,0

Kaikki arvostelut

(179)

61 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Casino Rocket all the way

Casino Rocket is a very Urban Modern casino site, it has an exceptional layout with everything you need right there at your fingertips tips.

I would recommend Casino Rocket to anyone that enjoys indulging in online pokies.

23. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Kyla,

Thanks for your feedback.

We welcome your thoughts about us. Our top priority is to do everything we can to see reviews like this!

I wish you a four-leaf clover in your gameplay!
Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

Very slow withdrawal process and…

Very slow withdrawal process and verification process. Documents constantly denied. I’ve used the same documentation at other casinos and it’s been accepted, not here!. They do not work weekends so if you request a cashout on a Wednesday or Thursday, they hold it for least 24 hrs before it goes to the finance team, they don’t work weekends, so now it’s Monday, you *might* get paid out by Wednesday. With all the fabulous casinos that pay out same day, I wouldn’t waste time at this one

14. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Kim,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you are having a hard time with collecting your winnings.

Please keep in mind that the verification process may take some time. When a document is unclear or if a document that was initially requested or expected from you is missing, this is a common cause of delay.

If that's the case, you'll be told what you need to supply and how the document or image should appear.

Furthermore, all payment methods utilized should be confirmed as a license holder obligation.

If you could kindly supply me with your email address, I would be more than happy to look into your account.

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

If I could give zero I would

If I could give zero I would! I won e1000 last week still not in my account I've been on to the live chat and I was told that even though it still says pending its been processed one told me 2nd Feb other told me 4th Feb and today I was told 5th of Feb and it's still pending... I would advise to use another casino because if you win you won't get anything

7. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Maria,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you are having a hard time with collecting your winnings.

Please keep in mind that the verification process may take some time. When a document is unclear or if a document that was initially requested or expected from you is missing, this is a common cause of delay.

If that's the case, you'll be told what you need to supply and how the document or image should appear.

Furthermore, all payment methods utilized should be confirmed as a license holder obligation.

If you could kindly supply me with your email address, I would be more than happy to look into your account.

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 5/5 tähteä

Amazing

I had a blast playing at Casino Rocket at first, but then hit a snag when I tried to withdraw my winnings. Getting in touch with customer support was a breeze, but the information they gave me wasn't always helpful. It took a bit of trial and error to figure out the bank transfer system and which withdrawal options worked best. But now that I've got it down, withdrawals have been smooth sailing.

For my fellow Aussie players using [add URL later] who might be having trouble with withdrawals, I'm planning to create a tutorial with screenshots and explanations to help you navigate the process.

Big shout-out to my VIP manager, Skye, who even sent me an awesome free gift! Thanks, Skye 😁

13. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hello Luke,

We are truly sorry to hear about your frustrating experience with withdrawing money. We understand how important this is and regret any inconvenience caused.

We will happily take a look into your account to see what happened and figure out what's happening. We would appreciate your email address to do so.

We want to emphasize that one of our company's main principles is maintaining our customers' satisfaction and comfort, and we work hard to achieve this.

Kind Regards,
Casino Rocket

Saanut 5/5 tähteä

Beast casino i ever play

Beast casino i ever play. Definitely recommended.

12. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Natalija,

Thanks for your feedback.

We welcome your thoughts about us. Our top priority is to do everything we can to see reviews like this!

I wish you a four-leaf clover in your gameplay!
Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

Avoid this website

Avoid this website! They make withdrawing your money a nightmare, with constant problems and delays. No proper bank transfer options, just excuses. The games feel like scams designed to make you lose, and the customer support is unhelpful and full of vague responses. Don’t waste your time or money here! Total disappointment. 👎

9. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hello Rock,

We are truly sorry to hear about the difficulties you have encountered with your withdrawal, and we completely understand how frustrating this must be. Timely and efficient withdrawals are extremely important to us, and we want to make this process as smooth as possible.

Once your account is fully verified and all necessary documentation is submitted, we process withdrawals within 24 hours. However, the time it takes for the funds to reach your bank account can vary depending on the payment method, and it may take up to 5-7 business days due to the involvement of banks and their own processing times. We know waiting can be frustrating, and we are continuously working to improve the speed of our processes wherever possible.

If you're still experiencing any issues or if there’s been confusion with support, please don't hesitate to reach out to us directly at [contact@casinorocket.com], and we will prioritize resolving this for you.

We value your trust, and we’re committed to making sure this experience is handled properly. Thank you for your patience as we work to address this matter.

Best regards,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

Poor payout times.

21. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Good Day Christopher,

Thank you for taking the time to tell us about your experience.

We offer rapid, dependable withdrawals with minimal delay on most payment options, ensuring that you always have access to your winnings as soon as possible.

Because most banks are only open on weekdays, most businesses do not process payments on weekends.

Additionally, if your account has been validated and we have all of the relevant information, we will generally complete your withdrawal within 24 hours. However, the payment provider determines the time it takes for the actual amount to be credited to your payment account. For example, transferring money to a credit card can take up to 5 days. Meanwhile, bank transfers may take 5-7 business days.

Thank you for your utmost understanding.

If there is anything we can do to improve your experience, please let us know.

Kind Regards,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

stay far away from this site and don't…

stay far away from this site and don't even bother depositing money here, once you win you don't get the money out after talking to them for 2 days i gave up and played them instead. 2 days later I see that I have been double charged on my last transactions, when I talk to them they are not cooperative at all. stay well within this page. just fraud and trickery!!

Norwegian:

hold dere langt unna denne siden og ikke engang gidd å sette inn penger her, når du først vinner får du ikke pengene ut etter å ha snakket med de i 2 dager ga jeg opp og spilte de heller opp. 2 dager senere ser jeg at jeg har blitt dobbelt trekt på mine siste transakjoner, når jeg snakker med de er de ikke sammarbeidsvillige engnag. hold dere langt inne denne siden. bare svindel og lureri!!

7. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Good Day Malek,

Thank you for taking the time to share your concerns with us. We’re deeply sorry for the experience you’ve had, and we understand your frustration regarding the withdrawal process and the issue of being double charged.

We take such matters seriously, and we want to make this right for you. Could you please send us more details about your account and the transactions in question via email to contact@casinorocket.com. We will investigate the issue thoroughly and ensure a resolution as soon as possible.

We value your feedback and are committed to improving our service.

Kind Regards,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

I would give no stars if it were an…

I would give no stars if it were an option. There is hardly ANY return on any spin. And they lock your money so that you can't withdraw.

Theives - they should be reported.

5. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Good Day Rubes,

We are so sorry to hear that you have not had the best experience with our casino.

I'm happy to offer you some general advice: Keep your wagers in line with your deposits to increase your chances of winning big jackpots and free spin rounds. For instance, if you deposit €50 and bet €10 per spin, you will only have five opportunities (without payouts), which is not ideal for a prolonged gaming session.

As you know, gambling is a game of chance with no assurances. Yes, the more you play, the more opportunities you have to win the jackpot, but this is still not guaranteed.

At Casino Rocket, we would like your experience with us to be exciting and fun - more about the entertainment. If there is anything we can do to improve your experience, please let us know.

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

Oh it is definitely a fraud thing

Oh it is definitely a fraud thing, I gave them thousands and thousands but when for first time i tried to withdraw like just one thousand this is the problem started for verification part i gave them all documents but still would refuse my bank statement saying it should show applepay? I said that is a mean method of pay but it’s my mastercard being used so i kept giving them my statement they would refuse 2 vio manager saying same thing give us a proff where it shows applepay it took 3 days just for verification and finally a nice PHOEBE person smart one got my point in customer service and she did all the work so loser VIP MANAGERS, they do it on purpose just so they don’t pay you… i haed that 1000 to play more because that is their trick so you lose money… i won made it to 6500$ plus… but just withdraw 6000$ since interac limit…. And guess what aince verfication was done i was supposed to get it within 24 hours and now more than 30 hours still pending managers even said oh I can speed up, never never never in my life in any casinos so much trouble for withdrawal, I keep calling the manager during their working hours but still no response…

23. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Good Day xxxAfghanBabexxx,

Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience you've experienced with your withdrawal request. We understand how frustrating this must have been, especially after providing the necessary documents.

Our team strives to ensure a smooth and secure verification process for all our customers. Please keep in mind that the verification process may take some time. When a document is unclear or if a document that was initially requested or expected from you is missing, this is a common cause of delay.

All payment methods utilized should be confirmed as a license holder obligation.

We appreciate your patience and would like to resolve this issue.

If you could kindly supply us with your email address, we would be more than happy to look into your account.

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

Terrible returns

Terrible returns - didn't win free games in over an hour of game play. Bet $1 at least and even with 5 in a row or decent wins you get like $0.32 as a win. Also my card details were stolen from this site and used to make purchases that I was quick enough to block with my bank - I know it was this site as it was within 2 days of signing up and I've never had this issue before. Stay clear.

17. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Dear A M,

Thank you for sharing your experience. We're truly sorry to hear about the issues you encountered. We take feedback like yours seriously as it helps us improve our services.

Regarding your concerns about the game returns, we aim to ensure a fair and enjoyable experience for all players. However, we understand your frustration and will review the gameplay mechanics to see if any adjustments are necessary.

As for the security concern, we deeply regret the situation you've described. Protecting our users' information is of utmost importance to us. We'll also work closely with you to ensure your account is secure and provide any necessary guidance to prevent such issues in the future.

We appreciate your candid feedback and hope you'll give us another chance to provide you with a better experience.

Best regards,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

No answer in help chat

The site needs a phone number to contact as the live chat is..... No answer🤣...useless..they reply here but waiting for a reply anywhere else😳🙄🙄😂

14. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Good Day Luke,

We are so sorry to hear that you have not had the best experience with our casino.

I understand how upsetting it can be to be unable to obtain assistance when required. Please keep in mind that we often receive a high volume of chats and emails. However, we do our best to service each player.

We apologize for this, and we thank you for your utmost understanding.

We want to offer you the opportunity to share your account details with our team so we can investigate this further.

We want to emphasize that one of our company's primary principles is maintaining our players' delight and satisfaction, and we strive hard to achieve this.

Kind Regards,
Casino Rocket

Saanut 5/5 tähteä

Great fast payouts..

Great fast payouts... Good games selection

19. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Ryan,

Thanks for your feedback.

We welcome your thoughts about us. Our top priority is to do everything we can to see reviews like this!

I wish you a four-leaf clover in your gameplay!

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 5/5 tähteä

I’ve had a great experience with Casino…

I’ve had a great experience with Casino Rocket!

The customer support team is awesome—super quick and helpful with any questions I had. Withdrawals are a breeze once your account is verified, it's all pretty smooth and straightforward. Plus, they’ve got a fantastic range of games. Whether you're into slots, table games, or live casino action, there’s always something fun to play.

Overall, Casino Rocket is a top pick for a hassle-free and enjoyable gaming experience. Highly recommend!

18. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Nathan,

Thanks for your feedback.

We welcome your thoughts about us. Our top priority is to do everything we can to see reviews like this!

I wish you a four-leaf clover in your gameplay!

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

$1000.00 deposited to win less that…

$1000.00 deposited to win less that $150.00

Return on games is pitiful. I can only imagine what it would've been like to ask for a withdrawal.

Genuine scam vibes with not one game actually having any returns from free games or bonuses.

STAY AWAY

6. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Good Day!

We are so sorry to hear that you have not had the best experience with our casino.

I'm happy to offer you some general advice: Keep your wagers in line with your deposits to increase your chances of winning big jackpots and free spin rounds. For instance, if you deposit €50 and bet €10 per spin, you will only have five opportunities (without payouts), which is not ideal for a prolonged gaming session.

As you know, gambling is a game of chance with no assurances. Yes, the more you play, the more opportunities you have to win the jackpot, but this is still not guaranteed.

At Casino Rocket, we would like your experience with us to be exciting and fun - more about the entertainment. If there is anything we can do to improve your experience, please let us know.

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 5/5 tähteä

Bonjour ,

Bonjour ,
Je ne comprend pas les mauvais avis pour faire validée le compte , il et vrai que ça a l'air compliqué mais pas du tout le casino rocket et correct et excellent , les retrait Sont validée en 24h comme indiquée ,j'ai contacter le support pour faire validée mon compte Simon du support m'a répondu ,et a desuite validée et pris les choses en main et a traiter mon retrait , donc c'est vrai que le tchat en ligne manque mais le support et très réactif en vers le joueur et les retrait sont rapides , longue vie à hollycorn nv et a casino rocket merci a toute l'équipe financier et support a bientôt cordialement Alexdu66

24. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Alexandre,

Thanks for your feedback.

We welcome your thoughts about us. Our top priority is to do everything we can to see reviews like this!

I wish you a four-leaf clover in your gameplay!

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

CASINO ROCKET! No go area

CASINO ROCKET!! IS A NO GO AREA! Took over 1000 euros of me with only a 80 euro return. Its a terrible casino. If your winning get out with it, if not winning leave Now! None of the games play, and it will kick you out of the game if it's looking like it's playing. Get out stay out, tell everyone to stay away. It's on the take big time!

21. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hello Lisa,

We are so sorry to hear that you have not had the best experience with our casino.

I'm happy to offer you some general advice: Keep your wagers in line with your deposits to increase your chances of winning big jackpots and free spin rounds. For instance, if you deposit €50 and bet €10 per spin, you will only have five opportunities (without payouts), which is not ideal for a prolonged gaming session.

As you know, gambling is a game of chance with no assurances. Yes, the more you play, the more opportunities you have to win the jackpot, but this is still not guaranteed.

At Casino Rocket, we would like your experience with us to be exciting and fun - more about the entertainment. If there is anything we can do to improve your experience, please let us know.

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

J'essaie de faire un retrait depuis 2…

J'essaie de faire un retrait depuis 2 semaine, a chaque fois c'est refusé, j'ai mis mes documents de vérification depuis une semaine et rien n'est fait, mon retrait ne passe pas et les documents ne sont pas vérifié par l'équipe du casino...

18. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Pierre,

Thank you for your feedback.

We're sorry to hear that you are having a hard time with collecting your winnings.

Please keep in mind that the verification process may take some time. When a document is unclear or if a document that was initially requested or expected from you is missing, this is a common cause of delay.

If that's the case, you'll be told what you need to supply and how the document or image should appear.

Furthermore, all payment methods utilized should be confirmed as a license holder obligation.

If you could kindly supply me with your email address, I would be more than happy to look into your account.

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 5/5 tähteä

Great experience

Great experience

2. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hi Bobby Young,

Thanks for your feedback.

We welcome your thoughts about us. Our top priority is to do everything we can to see reviews like this!

I wish you a four-leaf clover in your gameplay!

Sincerely,
Casino Rocket

Saanut 1/5 tähteä

Closing my account

Started off awesome then turned to sh## I have had a few wins and loses had a manager 2 last week I won $4,000 played up til $3,5000 then was logged off couldn’t get back on tried kept says oops your request is processing longer then usual
So I went to bed frustrated next day logged on to find winnings gone they said I played it I explained I couldn’t even get on the account manager went to risk team
And they couldn’t find anything so I have sent request to close my account
They say message us to see if we can help what’s the point you say the same thing it’s my responsibility to keep my account secure well I was playing it logged out and I couldn’t get back on this has happened to a few people ThTs I’ve talked to just another way casinos don’t have to pay winnings
Sent heaps of messages to close account my manager
Sent a message to me I see you wana close your account again what’s the reason now when I said it serval times I’ve been waiting for it to be closed
Who wants to stay with yous with a response like that

2. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Rоckеt Саsіnо-logo

Vastaus yritykseltä Rоckеt Саsіnо

Hello dear customer!

Thank you for reaching out. I apologize for all the inconvenience you faced and I’m sorry about the way you feel now. Your feedback is crucial as we strive to enhance the player experience. I understand your frustration with the account access issues and the resulting loss of your winnings, and I will try to help you investigate this case.

To assist you further, could you please provide me with the email address associated with your account? Alternatively, you can reach me directly at contact@casinorocket.com. Rest assured that I will personally investigate this matter and provide you with the necessary support and assistance.

Please know that we value all feedback and are devoted to resolving any issues quickly to guarantee your satisfaction.

Kind regards,

Nancy
Customer Experience Manager

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin