Busticket4 Arvostelua 

44
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Prvi put sam koristila sada ovu aplikaciju za kupovinu karata. Funkcioniše dobro. Prilikom kupovine karte na linku mi nije izašla željena karta za štampu, odmah sam kontaktirala sistem za podršku p... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

I booked a ticket from Kotor to Budva. The platform is very handy for checking timetables and reading reviews of each operator. However, it would be helpful to clearly state that printing the ticket i... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

This is not a bus company! It seems their schedule is reliable, but you may face problems when entering the bus. A. Driver asks for a printed version of a ticket (sorry I am tourist, I have no printer... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Used it yesterday to buy a ticket. Didn't need to print it. There are more carriers that do not need a printed ticket anymore. I have been using their services for years now and have only good words a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

3,6

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

44 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,6

Kaikki arvostelut

(44)

16 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Poor complaint handling and contradictory information

We booked two tickets from Shkodër to Podgorica via BusTicket4.me for a departure at 13:15.
We were at the station before departure, but the MS Tours bus was no longer at the designated stop. Drivers from another company told us that it had already left, so we had to buy alternative transport.
The most frustrating part was the complaint handling afterwards. BusTicket4.me initially told us that, according to the carrier’s GPS data, the bus had departed 1 minute and 12 seconds early and then stopped around 20 metres further away for several minutes.
Later, MS Tours gave us a different version and claimed that the bus departed exactly at 13:15 and then waited another five minutes.
We repeatedly pointed out this contradiction and asked for the actual GPS record or transcript. It was never provided.
Instead of resolving the issue, BusTicket4.me ultimately referred us back to the carrier and declined the refund.
For me, the main issue is not the €27. It is the lack of transparency and the fact that contradictory information was accepted without properly clarifying what actually happened.
A booking platform should not simply pass the customer back and forth between support and the carrier when there is a genuine dispute about whether the service was provided as booked.

Based on this experience, I would be very cautious about booking through BusTicket4.me again.

10. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Julian,
We are very sorry for the situation that happened to you and we understand that you are dissatisfied with the service you received. We would like to point out that our portal is engaged in the sale of bus tickets online, that we are not a carrier, nor do we participate in the organization of transportation.
The carrier informed us that the bus was on time, stated that the GPS tracking device could be made available for inspection as evidence. In this regard, as sales agents, we cannot act as mediators between your claims and the carrier, who did not authorize us to cancel the tickets and issue a refund.
Anyway, thank you for your comment and the experience you shared and we hope you will use our services again.
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Fast and effective customer service

Brilliant, understanding and fast customer service. I was replied to and refunded very swiftly.

27. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Angela,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Our plans changed in Herceg Novi

Our plans changed in Herceg Novi, and the support crew helps us in eveything.

We get the refund of our tickets with out problem. Great attention by email

So glad with them. Thanks

21. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Nelson,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Nonexisting departure

Busticket4.me sold me tickets for a departure that doesn’t exist for a long time now. Next bus was full, and they also had tickets available for it on the website. My route was Rijeka-Pula.

18. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Lucija,
We are very sorry for the situation that happened to you and we understand that you are dissatisfied with the service you received. We would like to point out that our portal is engaged in the sale of bus tickets online, that we are not a carrier, nor do we participate in the organization of transportation.
Unfortunately, the carrier did not informed about the cancellation of the departure. If we had had this information from the carrier, we would certainly have contacted you in time and offered either a ticket for another trip or a refund.
Anyway, thank you for your comment and the experience you shared and we hope you will use our services again.
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Prompt and diligent service

Due to an unforeseen personal circumstance, we had to cancel a reservation; Customer Service handled the matter quickly and provided impeccable service.

Many thanks, and see you soon!

14. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Antonio,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Ghost ticket

Booked a ticket from Bar to Prizren. The website explicitly stated the bus departs from the main station. The bus completely bypassed the station via the main road. Not only did BusTicket4.me sell a ghost route, but it forced us to buy emergency replacement tickets at the window that cost €10 MORE than the original price and left us stranded at the station for 6 hours. Avoid online booking here—it is inaccurate and will cost you extra money and time."

5. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Alex,
We are very sorry for the situation that happened to you and we understand that you are dissatisfied with the service you received. We would like to point out that our portal is engaged in the sale of bus tickets online, that we are not a carrier, nor do we participate in the organization of transportation.
Unfortunately, the carrier did not stop at the station, even though it is their obligation, and that is why you were left without transportation.
Anyway, thank you for your comment and the experience you shared and we hope you will use our services again.
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

The support team is top-notch

I wasn't able to buy tickets for the Budva–Durres flight because they were sold out, but after talking to customer support, they found three extra tickets for me and I bought them—they're awesome; this is the first time I've ever encountered something like this.

30. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Serhii,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Veoma prijatni zaposleni i brza pomoć.

Veoma prijatno osoblje i brza pomoć.

25. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Poštovana Ljiljana,
Hvala na lijepim riječima! Zaista cijenimo Vaše povratne informacije!
Nadamo se da ćete ponovo koristiti naše usluge!
Srdačan pozdrav,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Really good support team

Really good support team. Our bus did not arrive and we were able to arrange with them for new tickets. If you are from abroad, use Viber to contact them. Thank you to the support team ❤️

17. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Olexandra,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 1/5 tähteä

Extra fees and not enough info

More expensive than alternative sites, or just booking at the station, for no obvious benefit.
Also no indication on the ticket or email confirmation that the ticket needed to be printed for boarding (Kotor to Shkoder). We had to pay a fee at the station to get a physical ticket when it would’ve been easy for us to print beforehand if we knew.

Edit: just to respond, no there was no emoji indicating printing required (I double checked that). Also, no the email or ticket did not indicate printing was required. I have lowered the rating as they have either lied in the reply or they don’t know their own tickets.

7. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Chris,
We truly appreciate your feedback!
We would like to point out that the ticket prices on our portal are identical to the tickets purchased at the bus station. The difference may be if the price includes station services, reservation costs, insurance, flexible cancellation, etc.
We would also like to mention that the website indicates with a special emoji which departures/carriers do not require a printed ticket. For all others, the email in which you received your ticket states that a printed ticket is mandatory.
Of course, thank you for the comment you shared, we wish you all the best!
BusTicket4.me

Saanut 2/5 tähteä

Kotor to Dubrovnik 3/6/26.Bus departure…

Kotor to Dubrovnik 3/6/26.Bus departure delayed 3 hours, then arrival delayed 4/5 hours due to driver being stopped/fined for speeding.
Rude driver, no explanation from company, no apology.
Non of which is ticket4me's fault.

However, when i contacted them they told me their own terms/conditions do not allow any compensation from themselves. Ie, they purchase your tickets from companies and you have no information on which company before purchase. Why?
After asking, they then gave a link to this bus company Jadran Ekpres.
When I research them (in 20 seconds on Ai) I discover this bus company have a dreadful reputation for service, delays, and disgusting driver behaviour.
Zero warning from ticket4me on this, which I hope they will now do in the future.
I would never re-use this company or the bus service. You make your own choice, but best use an honest company that care for their customers.

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Mr Smith,
First of all, we are sorry for the problem you encountered, and we truly appreciate your feedback!
As we informed you via email, busticket4.me is not a carrier company, but a "virtual bus station" i.e. a portal for selling tickets online.
Drivers are not our employees and unfortunately we cannot influence their behavior, nor are we able to refund money to clients due to dissatisfaction due to the driver's behavior or delays, which are quite common in the Balkan region during the summer season due to increased traffic congestion.
Certainly, we hope that your comment will raise awareness among carriers regarding the treatment that passengers should receive.
All the best!
BusTicket4.me

Saanut 1/5 tähteä

Wrong departure time on ticket — missed bus, refused compensation, arrogant customer service

I booked a bus ticket from Sarajevo to Split through BusTicket4.me. The ticket clearly stated departure at 06:30. I arrived at the station before 06:30, only to be told by station staff that the bus had already left at 06:00 — and that there has never been a 06:30 departure on this route. The incorrect time was entirely on their platform.
Because of their error, I had to wake up unnecessarily early, wait stranded at the station for 3.5 hours, abandon all my afternoon plans in Split, and pay €42.24 for a replacement ticket — significantly more than the original. Every single one of these consequences was caused by inaccurate information on their platform.
When I contacted BusTicket4.me, they confirmed the departure time had changed but claimed they were not notified. They refunded only my original ticket (€34.30) and refused to reimburse the replacement, saying I could "use the refund to buy another ticket" — ignoring that the new ticket cost more. They then unilaterally ended all correspondence, refusing to engage further.
I also know of another traveler who purchased a ticket through this platform for a route from Albania to Montenegro, only to find the bus did not exist at all. They arrived early, waited, found nothing, and eventually had to pay a significant amount to share a taxi to reach their destination.
The platform displays incorrect and sometimes entirely fabricated information. If their errors cause you to miss your bus or lose money, they will not compensate you. There are other platforms available — do your research before booking here.

22. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear YD,
First of all, we are sorry for the problem you encountered, and we truly appreciate your feedback!
As we informed you via email, there was a change in the departure time from the starting station, which we were not informed about in time. Therefore, we were not able to inform you about the change in departure. We are truly sorry about this and since you did not use the ticket you purchased from us, we have refunded your money for it.
For all other claims, unfortunately, we are unable to compensate you financially. We hope you will understand and perhaps use our services again. All the best!
BusTicket4.me

Saanut 5/5 tähteä

Veoma sam zadovoljna sa bustiket4.me

Veoma sam zadovoljna sa busticket4.me. Veoma je jednostavan za korištenje. Ali najvažnije od svega, korisnička podrška je odlična. Sve se obavlja brzo, ljubazno i ​​efikasno. Hvala vam puno!

I recommend it to everyone!

29. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Poštovana Milena,
Hvala Vam na lijepim riječima!
Nadamo se da ćete ponovo koristiti naše usluge!
Srdačan pozdrav,
Support team

Saanut 4/5 tähteä

Something wrong to make an order online

They just sent me a confirmation mail, but without the e-ticket. And I even can't find my order on the site in my personal account.

20. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Atise,
We are sorry for the problem you encountered. Please contact our support team regarding this matter at support@busticket4.me.
Best regards,
BusTicket4.me

Saanut 5/5 tähteä

Jako sam zadovoljna uslugom prilikom…

Jako sam zadovoljna uslugom prilikom otkazivanja karata. Dobila sam detaljne informacije kako putem telefona, tako i putem maila. Sve pohvale

12. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Poštovana Jovana,
Hvala na lijepim riječima! Zaista cijenimo Vaše povratne informacije!
Srdačan pozdrav,
Tim za podršku

Saanut 5/5 tähteä

They have responded nicely and…

They have responded nicely and immediately

4. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Niketa,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Helpful support

I've used the service during my first trip to Montenegro to travel by buses across the coastline and everything was fine. On my second trip I've encountered the situation when the ticket machine in Žablak hasn't allowed me to buy two tickets to Budva for me and my wife because there was only one seat available. But there were an advice message to contact the support in case if I need more tickets. I followed the advice and contacted the hot line and they said me that they need to contact the carrier and we agreed that I'll send the email and they'll reply back. The support confirmed that I can buy two tickets by the email and I did it in a regular way on the busticket4.me website. The whole communication, both by phone and by email was in English so we managed to get to Budva by the bus with the help of the support and everything went well.

7. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Aleksandr,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Very efficient service when had to cancel tickets

I have booked tickets for Podgorica-Plav next month. I can't comment yet on how the experience of using the tickets will go, but I want to acknowledge the very efficient service I received when I had to cancel two of the tickets for my group. They were very quick to respond and process the refund (minus a small administrative fee and the tax component).

6. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Dear Ian,
Thank you for your kind words! We truly appreciate your feedback!
We hope you will use our services again!
Best regards,
Support Team

Saanut 5/5 tähteä

Sve pohvale

Sve pohvale.
Ažurni, predusretljivi i jasni.

6. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Busticket4-logo

Vastaus yritykseltä Busticket4

Poštovana Mirjana,
Hvala na lijepim riječima! Zaista cijenimo Vaše povratne informacije!
Srdačan pozdrav,
Tim za podršku

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin