Bryan Anthonys Arvostelua 

341
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I purchased a silver bracelet from them which I love but the clasp doesn’t stay. They have no customer service so I followed the hyperlink to email. I have done this 3 times never hearing a word. Went... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I left a review that was average (love the ring, and a stones fell out), without a request. I was contacted by Customer Service who wanted to ensure I had the quality the company stands behind and ex... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I absolutely LOVE my Bryan Anthony pieces. Stunning, quality and affordable jewelry with a beautiful message. I wear it everyday and get so many compliments. My 3 best friends cried when I gave them... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

I have been trying to cancel the up north necklace that was preordered and promised in September Now it is not shipping til October and they WILL NOT cancel my order even though it has NOT shipped y... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Koruliike

Yrityksen kirjoittama

For the girl who creates her own story - dainty jewelry layered with meaning. Bryan Anthonys designs dainty necklaces, earrings, rings, anklets and bracelets. Made with love in the USA. Live your story.


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

341 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,5

Kaikki arvostelut

(341)

37 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

scam!

no results when asking about returning product, just keep telling you they will expedite the matter to someone else but nothing happens!

20. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been.

We've reviewed your case and can confirm that your request has now been processed. We sincerely apologize for the delay in getting back to you.

Saanut 5/5 tähteä

Sea Seeker Necklace and Mini Hoop Earrings

Both items, the silver hoop earrings and the sea seeker necklace, are exactly what I wanted. The earrings are perfect for my sensitive earlobes. I can wear them all day with no adverse effects. I love the necklace. It’s both dainty and elegant. My only complaint is the chain needs to be 1-2 inches longer to make it easier for those with arthritic fingers to manipulate the clasp. I don’t have anyone to help me with the clasp, so it takes me quite a long time to eventually get it hooked properly. But I still love it!

16. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Will Not Answer Emails

I’ve tried for days to return a necklace. Their policy is to email them and they will send you a shipping label. They’ve emailed letting me know they’ve”escalated” my concern and nothing. Buying themselves time so my return window is closed. Do not purchase from here.

17. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi, we’re sorry to hear about your frustration with the return process. We absolutely understand how important it is to have your return handled promptly, and we never want a customer to feel that we’re intentionally delaying a request.

We did requested your order details so we could locate the order and assist with the return. That information was requested about three days ago, but we haven’t received a response yet.

We’d still be happy to help get this resolved. Please reply with your order number (or the email address used to place the order), and we’ll be happy to look into your return and assist with the next steps.

We’re sorry again for the frustration and hope we can get this resolved for you.

Saanut 5/5 tähteä

My ring arrived missing stones

My ring arrived missing stones, customer service was quick and efficient. I filled out a simple online form and within a few days I heard back they are fixing the issue with no charge to me. Email replies are friends and personable.

15. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Just got mine today and I absolutely…

Just got mine today and I absolutely love it! It’s the perfect size and it looks so nice on. I love the concept and the card that came with. It is full of words of consideration and thought. Very nice piece of jewelry.

6. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I absolutely LOVE my Bryan Anthony…

I absolutely LOVE my Bryan Anthony pieces. Stunning, quality and affordable jewelry with a beautiful message. I wear it everyday and get so many compliments. My 3 best friends cried when I gave them "My Circle" bracelets. They arrived quickly in gorgeous little gift bags. Thank you for making everyday feel like a treasure!

18. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Chain tarnished at 6 month mark

In January, 2026 I ordered the gold sand dollar necklace as a 60th birthday gift to myself. I LOVED it; I recall very fond memories of my mom having one similar. I was pleased with the description that the jewelry was manufactured to last a lifetime. However, six months later, I have found that that is definitely not the truth. As a company that advertises this, they do not stand behind the product. I was informed, very politely, that the return window is one month. Had I known that the piece would tarnish, I would not have made the purchase. The content of the description is very misleading because it is factually untrue. If you want quality jewelry, that lasts, do not order from this site. They are liars. I will be filing consumer protection and BBB complaints.

30. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi Diane,

We’re truly sorry to hear about your experience with your Gold Sand Dollar Necklace (Sea Seeker Pendant Necklace). We understand how special this piece was to you, especially since it brought back such fond memories of your mom and was purchased as a meaningful 60th birthday gift to yourself.

We’re especially sorry to hear that the chain tarnished after about six months of wear. We understand how disappointing that must have been, particularly when you purchased the necklace expecting it to be something you could enjoy for years.

While factors such as moisture, perspiration, lotions, perfumes, makeup, and other chemicals can affect the finish of plated jewelry over time, we understand that this does not take away from your experience or the expectations you had when you made your purchase.

We’d genuinely appreciate the opportunity to make this right. Since you’ve provided your customer information, we’ll be reaching out directly to review your order and the condition of the necklace and see how we can best assist you.

Thank you for giving us the opportunity to address this with you. We’re truly sorry for the disappointment and hope we can turn this experience around.

Saanut 1/5 tähteä

Bryan Anthony purchase

Bryan Anthony purchase. I made an online purchase of two items from Bryan Anthony. Their website clearly stated that if I entered my name, email, phone number, that I would receive a 20% discount. I made the purchase but did not receive the discount. I contacted Bryan Anthony and explained the issue. Their response was to offer me a 50% discount on my next purchase. I contacted them again to ask why the 20% discount t had not been given but now it seems that they are just sending me the same 50% offer for future purchases. I believe this is a scam.

6. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi Richard,

We’re truly sorry for the frustration and confusion surrounding your order and the 20% offer. We understand how disappointing it would be to expect a discount shown on our website and then not see it reflected on your purchase.

We also apologize that our previous responses did not directly address your concern about the 20% discount and instead focused on a separate 50% offer for a future purchase. We can understand why that would have left you feeling that your original concern wasn’t being properly addressed.

We’d genuinely appreciate the opportunity to look into what happened with your order and the 20% offer. We’ve just requested your order information through Trustpilot so that we can identify the purchase and review the details more closely.

We hope you’ll provide the requested information so we can investigate what happened and, if appropriate, work toward a resolution.

We’re sorry again for the experience and for the frustration this caused.

Saanut 3/5 tähteä

Very middle of the road

Very middle of the road.
The shipping wasn’t super fast. I got the product and simply didn’t like it when I tried it on. The return process was easy, but I had to pay for the return shipping, which was kind of crappy. So, my refund was less $10. I guess Amazon has me spoiled. I don’t like to be nickel and dime-ed by fees. Just build those costs into your product pricing, please.

I was billed for the product on 12/12 and it’s 01/09 and I just received my refund. They aren’t super quick, but that’s expected with a smaller company, I suppose?

9. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi There,

Thank you for taking the time to share your honest feedback with us. We’re glad to hear that the return process itself was easy, but we’re sorry that the overall experience felt more “middle of the road.”

We completely understand your frustration with having to cover the return shipping cost, especially when you decided the piece simply wasn’t the right fit for you. We also understand how disappointing it can be when that cost comes out of your refund.

We’re also sorry that the refund took longer than expected. While returns can take some time to be received and processed, we recognize that waiting from your original purchase in December until your refund was completed in January was frustrating.

Your feedback about making the overall cost structure clearer and avoiding unexpected-feeling fees is genuinely appreciated. We’ll continue to keep this in mind as we work to improve the experience for our customers.

We’ve also just requested your order information through Trustpilot so we can take a closer look at your specific experience and better understand what happened. We’d appreciate it if you could provide those details so our team can review everything.

Thank you again for giving Bryan Anthonys a try and for sharing your feedback with us.

Saanut 1/5 tähteä

Don't trust this company!!!!

I ordered a necklace for my wife (that she wanted and we have limited $) on Dec 8 and it is still "lost in transit" since Bryan Anthony's uses an "unknown" shipping company that doesn't even have contact info. Bryan Anthony's continues to give us the run-around and false shipment dates and at this time, we don't even know if we will ever receive it (now Dec 22 and their website said arrival on Dec 26 but now that is "delayed"). Very bogus and sketchy company (and they really don't care if you reach out to them)

22. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi There,

We’re truly sorry for the frustration and uncertainty you experienced with your order, especially during the holiday season and when the necklace was intended as a gift for your wife.

We understand how upsetting it is to see a shipment appear to be stuck in transit while receiving changing delivery estimates. We also apologize if our previous updates left you feeling like you were being given the run-around rather than receiving clear and reliable information about your package.

We take concerns about communication and shipping seriously, and we’re sorry that your experience left you feeling that we didn’t care about resolving the issue. That is certainly not the experience we want for our customers.

We’ve requested your order information through Trustpilot so we can identify the order and review what happened with the shipment and the communication surrounding it. If you’re able to provide those details, we’d appreciate the opportunity to look into this more closely.

Thank you for bringing this to our attention, and we’re sincerely sorry for the frustration this caused.

Saanut 1/5 tähteä

Customer service is not a service!

I ordered two items on dec 10. I was promised 10 day delivery. Do not believe them! As of dec 18, one item has not yet shipped. I have tried 3 times to contact customer service. 1 response was that they would be in touch in 24-48 hours. Another flat-out lie. I wouldn’t recommend this amateur organization with my $$$$$ if I were you. Stay clear!!!

18. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi There,

We’re truly sorry to read about your experience, especially regarding the delay with one of your items and the difficulty you had reaching our customer service team.

You placed your order expecting delivery within the timeframe provided, and we understand how frustrating it must have been to see that one of your items had not shipped while also having to contact us multiple times without receiving the timely follow-through you were promised. We sincerely apologize.

Although this review is from December 2025, we don’t want to overlook the experience you had. We’ve reached out privately to request your order information so we can locate the order and review what happened.

We would genuinely appreciate the opportunity to look into this for you and see if there is anything we can still do to make things right. We hope you’ll respond to our outreach so we can assist you directly.

Again, we’re very sorry for the frustration and disappointment this experience caused.

Saanut 2/5 tähteä

Positive customer service but jewelry is poor quality

I ordered 3 of the "pause" necklaces for a sisters weekend and gave them to my sisters for gifts. They are made of poor metals, and all of our necklaces wore and tarnished in 5 months. Joann was very nice, offering me 20% off something else on their site, but why do I want to purchase something else from their site that is low quality? So now a commemorative necklace for the three of us, ends up in the trash. If you buy something, know it isn't going to last long.

19. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi There,

We’re really sorry to hear about your experience with the three Pause Necklaces. Knowing that you purchased them specifically for a sisters’ weekend makes this especially disappointing. These weren’t just three pieces of jewelry — they were meant to be a meaningful reminder of time spent together, and we understand why it was upsetting to see all three tarnish after just a few months.

We’re glad to hear that our team was kind and helpful when you contacted us. At the same time, we completely understand your frustration with being offered 20% off another purchase when the original necklaces hadn’t held up the way you expected. We can appreciate why you wouldn’t feel comfortable making another purchase under those circumstances.

Although your review is from October 2025, we wanted to personally reach out rather than let your experience go unanswered. We’ve contacted you privately to request your order information so we can find your purchase, take a closer look at what happened, and see if there’s anything we can do to make this right.

We’re genuinely sorry that a gift intended to celebrate your relationship with your sisters became a disappointment. We hope you’ll respond to our message so we have the opportunity to help.

Saanut 1/5 tähteä

Placed an order on Sept.11

Placed an order on Sept.11, as of Oct. 3 have not received the order. USPS tracking shows the order going back and forth multiple time in Illinois and stopping on Sept. 24 with no further movement. Several emails to the company got responses of "I understand you frustration and let me know in a few day if you see no movement." There's been no movement in seven day. Notified them twice, and now they say it was lost in transit and i have to verify my address so they can send it again! I paid $ 136.47 the day I placed the order and have a feeling I've been scammed out of that money.

3. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi There,

We’re truly sorry for the frustration and worry this experience caused. We understand how upsetting it must have been to place an order, see the USPS tracking stop moving for days, and then have to contact us multiple times without getting the resolution you were hoping for.

We completely understand how frustrating and concerning it must have been to have already paid for your order and then continue waiting without receiving it. We’re sorry that the experience and our communication left you feeling uncertain and disappointed.

We’re sorry that our communication during this process left you feeling that your concerns weren’t being properly addressed. You should never have been left wondering whether your order or your money was simply lost.

Although this review is from October 2025, we didn’t want to leave your experience unaddressed. We’ve reached out privately to request your order information so we can locate the order, review what happened, and see if there is anything we can still do to make this right.

We sincerely apologize for the frustration and uncertainty you experienced, and we hope you’ll respond to our outreach so we can assist you personally.

Saanut 3/5 tähteä

Order not received

I ordered a ring for my sister's birthday, and although the tracking shows it was delivered, she never received it. When I contacted the company for help, they placed the responsibility on me to resolve the issue. Since they handled the shipping, I expected them to take more initiative in helping track down the missing package. I'm so disappointed.

UPDATE: They ended up helping me and resent the item I purchased. I have changed this from 1 star to 3.

23. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi There,

We know this review was posted some time ago, but we still wanted to take a moment to thank you for sharing your experience and, especially, for updating your review after we were able to resolve the issue.

We’re sorry again for the frustration caused when the original package showed as delivered but wasn’t received. We understand how disappointing that must have been, especially since the ring was intended as a birthday gift for your sister.

We’re glad we were ultimately able to help and resend the item, and we truly appreciate you giving us the opportunity to make things right and updating your rating to reflect the resolution.

Thank you again for your patience and for giving Bryan Anthonys another opportunity. Your feedback continues to help us improve how we handle situations like this.

Saanut 1/5 tähteä

I am very disappointed

I am very disappointed! This is the second purchase I have made and yet again the product failed! The necklace was broke upon arrival! I will be contacting the seller directly!! Amazing concept, beautiful jewelry, VERY POOR QUALITY!!

11. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Bryan Anthonys-logo

Vastaus yritykseltä Bryan Anthonys

Hi There,

We know this review was posted some time ago, but we still wanted to take a moment to acknowledge your experience.

We’re truly sorry that your necklace arrived broken, especially after this was already your second purchase with us. We can understand how disappointing it must have been to receive a piece you were excited about in that condition, particularly after having already experienced an issue with a previous purchase.

While we’re glad you appreciated the concept and design, we’re sorry that the quality and condition of the necklace did not meet the standard you expected from us. That is not the experience we want for our customers.

We’ve sent a request for information through Trustpilot so we can locate your order and learn more about what happened. If you’re able to provide the requested details, we’d genuinely appreciate the opportunity to revisit this and see how we can help make things right.

Thank you for sharing your feedback and for giving Bryan Anthonys the opportunity to address your concerns.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin