FodaBox Arvostelua 

3 096
•
TrustScore 4/5 tähteä

3,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Easy to navigate website and order, can preorder a specific date to be sent on,all good quality foods and drink.Ideal presents.

Saanut 5/5 tähteä

Easy to place order and quick delivery. It was a gift for my sister and she has told me she was impressed with the selection in the hamper, including some things she'd never seen before. She also said... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Really happy with recent purchase of cocktail hamper with savoury snacks. Other companies I've looked at only seem to do chocolate with this kind, which not everybody likes, or savoury snacks with... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Very disappointing. I made an order a week week ago and paid for named day delivery. This was for my elderly father’s birthday. The package has not arrived and remains in transit. I had raised my conc... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Online-kotiinkuljetuspalvelu
  2. ja myös
  3. Lahjakorimyymälä

Yrityksen kirjoittama

FodaBox is the home of independent food & drink. When you enjoy our online retail marketplace, you support independent brands and producers from across the UK. Anything sold by FodaBox is shipped directly from our warehouse.


Yhteystiedot

3,8

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

3 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 60 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,8

Kaikki arvostelut

(3 096)

16 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Order for a cheese hamper

I ordered a cheese hamper as a present for a friend and had it delivered to their address.
The order explicitly stated ‘the item is a gift’ And I also added a message.
Upon arrival the recipient didn’t receive a note and therefore had no idea who the parcel was from, in addition to having the invoice in the package which I think is ridiculous.
I contacted the company to complain and they forwarded it to the chuckling cheese company.
This was over a month ago now and I’ve heard nothing from either company.
I have emailed Boroughbox for a follow up and still no response- over a week now.
The customer service is appalling, I would expect at least an email to confirm a follow up.
I won’t be using this platform again and I’m incredibly disappointed by this experience and I was looking forward to this being sent!

23. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

IS THIS A SCAM COMPANY

Ordered in good time for a Christmas hamper. Have waited patiently for this to arrive after receiving an email asking customers to not contact them and wait for orders which would come. Now two days before Christmas my order has not even been picked and won’t be here in time. Customer service is non-existent. They don’t reply to emails and have no phone number to contact them. I think this is a scam company and I would advise anyone reading these reviews to avoid them like the plague. I wish I had!

Update - 31st December still waiting, still no response to emails

23. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Once again made the mistake of not…

Once again made the mistake of not checking Trustpilot before using a new company. I used BoroughBox to send a hamper to my brother for Christmas, placed the order on the 11th December asking for delivery on the 21st, but the delivery wasn't made and the hamper is still out there somewhere. They hadn't even packed the hamper for dispatch until today the 23rd December. Looks like it is unlikely to arrive for Christmas.
Don't be using this company for sending presents to family if you still want to be talking to your family during Christmas. Totally unacceptable

23. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Utterly disgusted with your service

Utterly disgusted with your service! Have been receiving emails from your suppliers advising they can not get in touch with you either!! So... letting down your customers and your suppliers!!!! Not good!! Very disappointed

22. joulukuuta 2020
FodaBox-logo

Vastaus yritykseltä FodaBox

Really sorry for the issue with your order Louise - we'd been trying to solve the issue with the marketplace seller for days and had no response from them. You're fully refunded now, but so sorry that it happened so close to Christmas.

Saanut 1/5 tähteä

Borough Box :(

Ordered a Borough Box on 13th Dec and didn't even receive for Christmas despite clearly confirming that was the purpose. They do not answer emails either so overall my advice is to avoid at all costs.

22. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Thoroughly disappointed

I am thoroughly disappointed with Borough Box and their seeming inability to manage the Christmas demand. A hamper I ordered on 12th December for my 82-year-old Aunt who will be spending Christmas on her own this year has still not arrived. And latest communication from Borough Box tells me it may not arrive before Christmas now.

22. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

As previous takes payment & disappeared

As previous takes payment delivers nothing ignores correspondence probably another covid scammer why would a reputable company continue taking orders with no stock or without filling existing orders AVOID at all costs placed a order with one of their excellent competitors 👍and goods arrived 2 days later same money better goods and service.

21. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
FodaBox-logo

Vastaus yritykseltä FodaBox

Hi Paul - sorry for the delay in getting your order shipped. I've just checked and delivery was attempted yesterday and you have now requested delivery to a new address tomorrow.
I hope it's enjoyed - would be massively appreciated if you'd update your review once it's been received to reflect the quality of the items.

Cheers
James

Saanut 1/5 tähteä

Promised a lot, delivered nothing!

similar to feedback from others, took my money, promised a lot time and again, now weeks later, and many emails later, still delivered nothing; its not even like i left it until last minute to order ..... real shame. Certainly doesn't encourage you to support their business going forward, or trust what they say?!

21. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Be Patient

Whilst it wasn't a seamless transaction, taking into action the current position the country finds itself in. i believe Boroughbox are doing the best they can. i had issues with delivery but managed to strike up email dialog with the support team. one person in particular was very helpful. the delivery arrived a few days later than expected, but hte parcel were as good as i was expecting......thank you for your hard work it can't be easy at the moment.

21. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
FodaBox-logo

Vastaus yritykseltä FodaBox

Thanks so much for your understanding! You are right it's not easy at the moment but we're doing the best we can. Glad that the items were well received, sorry again for any delays.

Have a great Christmas!

Saanut 1/5 tähteä

Awful and very disappointing

Awful and very disappointing. Ordered this box for our Christmas conference. 2nd bottle was not included and fudge was smashed. Zero replies to emails, tweets and phone calls. Impossible to contact customer services and you will be ignored when you try. I had to escalate through my employer who spoke with their corporate contact. A replacement (a cheaper bottle of Prosecco) was delivered only after corporate contact got involved. Still no fudge replacement. Awful service! I only ordered because it was a company thing. Would never use again.

19. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ordered a box for delivery on my…

Ordered a box for delivery on my sisters birthday and it didn’t arrive- they are now saying they have issues with delivering / if they had said this before I would never have placed the order

17. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Extremely disappointing quality

I have used borough box once before for a hamper and was really impressed. Being a huge cherry fan I ordered 2 jars of sour cherry and walnut jam costing £6.50 per jar. To say the jam had no taste of cherry would be an understatement. It was in fact the complete opposite of sour, just an extremely sweet non descript flavour. Very disappointing. Won't be using again as items not cheap and they don't always live up to their description.

16. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
FodaBox-logo

Vastaus yritykseltä FodaBox

Really sorry to hear that you didn't enjoy the jam - I can see that this item was ordered from one of our marketplace producers. We'll pass the feedback on to them.

Saanut 5/5 tähteä

Lovely beer and snacks

I ordered a box of beer with snacks for my brother in law, the website notified that there were delays with yodel so I did expect that it would probably not arrive on time. It was a few days delayed however my brother in law was so pleased with the box and has commented numerous time on how good the beers are! All in all a very good experience, I would just order as far in advance as you can given the busy time of year.

16. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
FodaBox-logo

Vastaus yritykseltä FodaBox

Thanks for the review Hannah, really glad the box was enjoyed!

Have a great Christmas.

James

Saanut 1/5 tähteä

Poor customer service

Tried to place an order and per paypal payment has been completed and made to you however your website then showed a message that the order was unable to complete. I have emailed twice and also left a message over the last 2 days but have had no response so now idea if order has been completed or not - really poor customer service.

16. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Avoid - They've taken my money & just given me stress !

I ordered a significant value of goods 14 days ago and currently haven't had the products or any indication of when I might receive them. Queries get a standard response saying they'll be delayed but no indication of timescales or apologies for the delay or stress this has caused -the email just tells you to be patient- like its your fault for not being patient enough !! I'll be attempting to get a refund via PayPal.

16. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Read the reviews and safely shop through Paypal

All I can say is thank goodness they offer PayPal. Ordered on 3rd (far before they stated any delay) order came and I was missing a hamper. Impossible to contact through phone, email, facebook, Twitter and ever PayPal! When I did get an email it was very blasé- telling me not to worry the package will get here before Xmas they had just forgotten to send it (?!), I’ve replied and attempted to get some sort of tracking for this but again nothing. Dudes it’s fine if you can’t deliver things I’ll have my money back but please don’t lie to me and make me look cheap on christmas morning. Looking online they had this problem at easter and Christmas past so honestly save yourself the aggravation and hassle and go somewhere else. SHAME

I’d like to add they then said if once my goods are here I’d like to remove this review! Because obviously if they get no more custom that is my fault for my honest review not their service?

16. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

'Phone lines off, and social media unmonitored'

EDIT: Still trying to get a refund on the 18th January (over a month since I raised a complaint).

I placed an order for my Nan's 80th birthday and was relying on Boroughbox to provide a hamper to celebrate her birthday, which considering I am unable to visit on her special day this was very important to show thought and care.

I ordered in plenty of time and noted the date in the delivery notes - even paying extra for Saturday delivery if it landed on that date.
It didn't arrive last Saturday which has caused disappointment and embarrassment.

In 'my account' it still says 'still processing' and I am unable to get in touch with the company as they state they have turned off their phone lines, and aren't monitoring social media - shocking and absolutely despicable!

I note they have added a caveat stating they are behind on orders, however I placed mine before this was shown - so I would have at least expected a courtesy call if it was difficult to fulfil. The fact they have made it impossible for customers to contact them is possibly one of the worst customer service I have known in a long time.

Please avoid and opt for a company with customers at the heart of their business. I'm currently trying to get a refund, and have had to write a groveling apology to my Nan trying to explain why my present to her didn't, and still hasn't arrived.

15. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Wish I had read the reviews before…

Wish I had read the reviews before purchasing. Package never arrived and no customer service available. No tracking despite having paid for tracked delivery and payment has been taken in full. Scam.

14. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
FodaBox-logo

Vastaus yritykseltä FodaBox

Hi There - We can't tell which customer you are as TrustPilot aren't our review service any more. We use Reviews.io which would have tagged in your customer order number. Can you please email orderqueries@boroughbox.com with your details so we can help? There is no scam. As per the messaging on our website we have longer than usual shipping times but everything is sent out in Our Collection via tracked service. Warm regards, BBox HQ

Saanut 1/5 tähteä

Not what I ordered.

I ordered 2 Advent calendars.They were about £75 each. The day before despatch I was told that there was a problem with ONE of them and instead of being days 1-24 it would be 2 x days 1-12, apparently a printing/supplier error. WRONG!!!! BOTH calendars were 1-12. I had ordered 24 day advent calendars and specifically NOT 1-12s. It was too late to cancel & re-order. I was offered a 15% discount on my next order for the 'inconvenience caused'.
I was unhappy plus the parcel was damaged and some items missing. I will NEVER use BoroughBox again, I am disgusted. A total rip-off!

13. joulukuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin