Because Market Arvostelua 97

TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I appreciate how Because is reliably sending their products to me. I've learned to wear an Overnight with a Premium on top to provide a more secure fit around my thin thighs. Now, at last, no more... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

I began using a subscription for my bladder solutions back in 2022 when I was prescribed diuretic medication. I was releasing much more than simple bladder bleaks. During my four years with Because,... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

I ordered too much of different products that either didn't fit properly or didn't meet my needs. I ended up with a closet full of items I couldn't or wouldn't use. Finally found the right size and p... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

The staff are very helpful and connect with their customers. They answer questions while showing care and concern. I love the products. They make a bad situation go much smoother. The fit is much bett... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Quality incontinence products at a fraction of the cost, shipped discreetly to your doorstep each month.


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

97 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 8 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Dishonest & Predatory on Elderly

Horrible, dishonest company ! They are praying on the elderly. First: order says it’s shipped on Monday. I look at the tracking, on Wednesday it has not moved. Only says label was made. I wrote an email and got a canned response. I call they cannot look my order up by its number, my name, or the other 11 digit number no one knows what it’s for. Customer service hung up on me 4 times! I guess when they cannot find an order they just hang up. By the fifth call I’m livid, I now just want to cancel my order. She says it has a new magic tracking number and it is on its way now in Sparks, NV. I’m suspicious so I look up Sparks it’s a suburb of Reno where it has sat not moving for 72 hours. The only thing she can say is, I will escalate this. She has no idea what that means because she can’t explain what it means. Apparently, my subscription has been canceled. I will check trust pilot next time before I order these things for my mother again. Shame on these companies that pray on people that are taking care of their loved ones as if that’s not already hard enough. Don’t bother replying I know this is just a scam on the elderly.

I appreciate the response which was better than all of the customer service calls. I want to make clear that I had never had an expectation of receiving my order in two days I believe that was said to make me look foolish. I clearly stated that I got an email on Monday that my shipment was on its way with a tracking number and that number shows no movement. I called to get information and see what was happening, the dismissive Customer Service experience was the deciding factor in canceling my order and stopping all future business. I hope it arrives with no more issues. I can only imagine what it’s like if my 80 year old mother had to deal with this mess. Your customer service is set up to be very difficult and not simple solution.

Update: got one package today with 8/20ct packs of briefs. The shipping invoice says there are 12. Please refund the rest of my order. I do not believe it was ever created and it was definitely not shipped.

4. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Update 8/8/24 230pm: Trustpilot has a post character limit here, which I have reached so I'll continue to update you directly via email, Laural.

Update 8/8/24 9am: I heard back from our logistics manager. He stated that the reason why there are two tracking numbers is because your order has been shipped in two packages. One is set to arrive today and as we know, the other shows no movement still. He is personally working with our fulfillment warehouse team to find out where the second package is. I will be checking back with him throughout the day today and will keep you in the loop. I'll also keep this communication open so you'll know what's going on as soon as I do.

--

8/7/24: Hi, Laural. First things first: I am sorry for your experience and the frustration. I checked the tracking information and I see exactly what you see, which is that it shows the shipping label as having been created on 8/5, but no movement after that. However, I also show a second label for the same package which shows it shipped on 8/6 and will be delivered on 8/8 by end of day (FedEx’s estimate). I will send you screenshots of both tracking numbers so you can see what I am seeing.

I have asked our logistics and shipping manager to find out asap why your single order has two tracking numbers. I will follow up with you here as well as directly to you via email no later than tomorrow. We want to make sure the package arrives. Rest assured, that if it does not, you will get a full refund.

Regarding your experience with our support reps, I listened to all four calls you made to us today.

Call 1: The rep did a poor job of locating your account, which I would agree is frustrating. In her defense, it appears that the phone number you called from is not on your account. In fact, no phone number shows on your account, which is why the rep was asking for your name, order number, etc. She very much needs to improve on how she approaches situations like this and I will directly convey that to her manager (who reports to me). The call ends as she is asking a questions and does not appear to have been ended by the rep.

Call 2: This call was answered by the same rep (Jaya) and lasted 17 seconds. I hear the same rep on this call, but I do not hear you. It is unclear who terminated the call.

Call 3: This call went to a different rep (Erwin). I hear you speaking, but I hear the rep breaking up and cutting in and out. This leads me to believe there may have been technical issues. We use a voice over IP telephony provider, which can mean that if wifi is unstable, that the call they are on may become static-filled and may terminate on its own.

Call 4: This is the longest call and you reached another rep (Cleo). I note that on this call you both seemed to break up and there was a lot of static. I will be reporting this to our telephony provider so that they can advise if they were experiencing an issue today that would have caused this. Cleo was able to locate your account. She advised that shipping may take longer than two days. I understand your contention that nowhere in the ordering process did it say it could take longer than that. However, we do not claim that it will arrive in two days. I don’t say this to negate your concern in any way, but just want to explain what our normal process and timeframe are.

We currently ship using FedEx SmartPost and DHL. It generally takes 7-10 business days depending on where you live. Again though, the second tracking number is showing it will arrive tomorrow. Please look for an update here and via email from me tomorrow for a resolution. Again, I am waiting on our logistics manager for an update on this, and again, if we cannot resolve this, you will be refunded.

Sincerely,

Ken Weaver
Director, Because Market Customer Care

Saanut 3/5 tähteä

Because Market Overnight Underwear - Pros and Cons

8/8/24 Update: I appreciate Ken's quick action to make things right and issue a refund since I had not received the promised email notifying me of the pending new shipment and therefore had not had the opportunity to change or cancel the order. New customers should know that when you request a "starter pack" to try the product, you are enrolling in an automatic subscription service. As for the product itself, my mom said it was comfortable and absorbent but it did not come up high enough for her. She likes her underwear to come up to her waist and the Because Market overnight underwear did not come up that high on her. The other thing my mom did like about this brand is that it wasn't as "squishy" as other brands she has tried.

1. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, Vivian. Thank you for expressing your concern and we're sorry for the frustration this has caused you and your mother. Trustpilot does not provide a way to look you up in our system. I would need to know the name, email or phone number on the account to investigate this and get it corrected for you. Please provide that info to me at ken@becausemarket.com

Ken W.
Because Market Customer Care

Saanut 1/5 tähteä

These products are no better than what…

These products are no better than what you can get at your local store. I think they purposely make you call to cancel instead of cancelling through the web site so they can give you a whole spiel while they "bring up your account". I said I didn't want a sales pitch, I just wanted to cancel. Even after she said she cancelled my account she started another spiel. I hung up. If I don't get an email confirming my cancellation I will be calling back.

30. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Thanks for your review, and I apologize for the frustration. I'd be happy to send you a confirmation of your cancellation, but TrustPilot does not show your name. Please send me an email at ken@becausemarket.com with your name and email, and I'll make sure the cancellation is complete and then send you a confirmation.

Sincerely,

Ken W.
Because Market Customer Care

Update 7/31/24: I'm sorry we caused frustration with our cancellation process. I have checked and your account and subscription have been cancelled. I emailed you a screenshot showing that. We've also refunded the starter pack, which was $3.23. Thank you for your feedback and we're wishing you the best.

Saanut 1/5 tähteä

Authorship sign up without consent

I didn’t receive any auto shipment notification ( their first email says will let the customer know 3 days before ) , and shipped the item . I ordered through an app SHOP , didn’t sign up through them. Shop site doesn’t have any order info . I reached out , they said I have to pay for the shipping which is cost $20-$30 to ship back . Unethical company , please AVOID

3. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi there. We'd like to assist with this issue, but won't be able to look you up in our system without some identifying information. Please feel free to send me an email with the name, email, and phone number on your account so I can research this and try and resolve it. My email is ken@becausemarket.com

Sincerely,
Ken W.
Because Market

Saanut 1/5 tähteä

This is a scam.

This is a scam.
Did not subscribe to auto shipment.
Returns not easy

25. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi Bill,

Thank you for your review and we're sorry this happened. I manage the customer care team at Because Market. TrustPilot only shows us your first name and provides no way to look you up in our system or address your specific complaint. Can you send me an email with your information so I can research and make sure we get your return processed? I would need your full name and email address as they appear in your Because Market account. My email is: ken@becausemarket.com

Sincerely,
Ken Weaver
Director, Customer Care
Because Market

Update 7/29/24: We haven't heard back from you, Bill. If you would like further assistance, please send an email to help@becausemarket.com

Saanut 1/5 tähteä

This “company” is a scam preying on…

This “company” is a scam preying on senior citizens. They do not deserve even one star. Buyer beware, do not under any circumstances give them your personal information or credit card info. They will send you products you do not want and do not need!! Even if you cancel, they still send and they do not allow returns after 30 days and even then you must pay shipping (more than the cost of the product) and then they deduct a “handling” fee. I should be the one getting a handling fee because I have spent hours and endured a great deal of stress trying to get this “company” to stop sending products to my father, that he did not order, does not want and does not need!! Please do not get yourself caught up in this tangled web or red tape!! This is a SCAM SCAM SCAM! Sorry Ken it’s already been turned over to our attorney. I’m out of the picture now. Please stop ripping off people, it’s not good for you either.

5. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, VG. I'm happy to help get this taken care of for you and your father. Trustpilot does not provide us any details to look up your father's account. Please feel free to send them to help@becausemarket.com and I'll look into this asap. Please make sure to mention my name so that the email gets routed to me.

Ken Weaver
Director, Customer Service
Because Market

Update: No problem at all, VG. If you're interested in getting this resolved, please feel free to let me know.

Saanut 1/5 tähteä

I started receiving auto shipments…

3/11/24 UPDATE: I am just now seeing this response and there is no option to reply to Because Market's update.

I again tried to log into their website, and got a message a log in link would be sent to my email. Once again, no link arrived.

I put a review on here for my neighbors, who are 87 and 89. The card being charged is only used for medications, so neither realized the charges. They also believed the deliveries were covered by insurance.

What makes the least sense is how the products delivered changed every couple of months, as did the prices. This happened from June, 2023 to February, 2024. The account was canceled last week.

I will not put their names on an open forum, so please contact me at the email on file, or provide contact information here. Thank you.
************"*""*************

I started receiving auto shipments again, after in the past having to get my bank and credit card company involved to stop payments. Today I tried to access my account and got caught in a loop because I did not have an email address on file. I went on Chat and the representative added my email and said no would receive an email with a link to access my account. All I got was an opt out email, which if in had replied, would have removed me from emails.

I filled in my email address multiple times to get the access account email, but nothing came. I went back on chat and was provided a working link to the account.

I never ordered these products, so I never changed to a new product which started auto shipping. I was able to cancel my account, but will check back regularly to make sure it does not mysteriously start up again.

5. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, Eileen. We want to help get this resolved. I was unable to bring up your name in our system. I've sent you a request here on TrustPilot to please send us info so we can pull you up in our system such as your phone number. - Because Market Customer Support

Update 3/11/24: Hi, Eileen. We haven't heard back from you. Please feel free to contact us if you wish at help@becausemarket.com

Update 3/15/24: Hi, Eileen. Your name is not in our system and TrustPilot only shows your name. So we need a way to locate the account in question in our system. Please send en email to my attention (Ken Weaver) to help@becausemarket.com

If this issue is related to your neighbors' account, please have them contact us directly.

Saanut 2/5 tähteä

Don't waste your money

I ordered a sample & once you do, they sign you up for a subscription. When I got the email saying my sample shipped it showed three different estimated arrival dates. It came on the last date shown. I decided right away I didn't want the subscription, so I canceled it before the product arrived. Glad I did. The sample existed of three underwear and I also got a sample of wipes. First, sample of wipes has 14 wipes. They are small, fairly thick, but the sent is down right horrible! Smells like a bunch of chemicals even though it claims to be free of everything. Tossed them out. Now the underwear, were so thick. When I put them on, it felt like I had a wad of toilet paper between my legs and they were droopy in the butt area. Since they bunched up, naturally they didn't sit right and they leaked. I just threw the other two away. Save your money!

12. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, Amy. Apologies for the delay as we just began monitoring reviews on TrustPilot. We're sorry you didn't care for the products. We're always seeking ways to improve so your feedback is very helpful.

Saanut 1/5 tähteä

The longest shipping time from date of…

The longest shipping time from date of purchase ever seen. Longer than stuff from China. No one in Customer service is first language English; the CSR didn't even know they sold Booster Pads and had to call 2 more agents to get order correct

6. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Apologies for this very very late reply, Timothy. We just began monitoring TrustPilot recently. We're deeply sorry about the shipping issue you experienced. It looks like you recently contacted us about a shipping issue as well and we issued a refund for that order on 2/12/24. If there is anything else that needs to be resolved, please contact us at help@becausemarket.com. Feel free to mention my name and I'll be happy to help.

Sincerely,
Ken Weaver
Because Market Customer Support

Saanut 1/5 tähteä

They're not exactly friendly on…

They're not exactly friendly on returns, especially "without authorization". Unfortunately, my package had been previously refused and returned when they FINALLY responded to my email informing them of the refusal & return of my order. In other words ***- out for me and a refund. The bottom line is,they have the PRODUCT & the MONEY! What part of business is that? Obviously the FRAUDULENT PART! Wow, how can they be in business? Folks, please don't waste your money. In addition to having poor customer relations, they're products are just as horrible!

27. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, EB. Apologies for this very very late reply. We just began monitoring TrustPilot recently. We're deeply sorry about your experience. Since TrustPilot only shows you as "EB" with no contact info, I cannot look up your account in our system and review the issue. If you would like me to review what happened, please send an email to help@becausemarket.com and mention your TrustPilot review and my name (Ken Weaver).

Sincerely,
Ken Weaver
Because Market Customer Support

Saanut 1/5 tähteä

Because Market is a Shady Outfit Who Thrives on Manipulating People into Recurring Billing and Auto-Ship

Because Market is about as shady as they get. My elderly neighbor bought what she believed was a "Free Starter Pack/Sample" of some undergarments for a single $2.99 shipping charge. She intended no other purpose.

Using very deceptive and inconspicuous web design, intended to highlight things along the likes of "Free" and "Check out Now" and DOWNPLAY any Subscription purchases, they tricked her into signing up for Auto-Shipment of $90 worth of materials every month.

She called right after receiving the first box -- completely unaware that she'd even been charged (hadn't even gotten a statement yet) and alerted them to the Shipping "error".

They told her that She would have to pay the shipping to send back a heavy box, that she did not order or consent to in any clearly presented manner.

She legit believed they had just made a mistake and she was alerting them to THEIR mistake.

Even AFTER she called to complain about the unwanted shipments and they knew she was auto-subscribed, they DID NOT even cancel her future shipments and sent her MORE product the very next month!

When I finally got involved, they said that "they could refund October, but could not refund September, because it had been past 30 days"...But she HERSELF had called within the 30 days back in September...and they had full record of this!

Today, AFTER they said they'd put in for a refund request, they then emailed saying they could refund only October, if SHE paid to ship it back. (Remember, they shipped October, having known that she hadn't signed up to begin with and were now making her liable for the shipping! They were still making her eat the September shipment.)

What's more, on the first order of $2.99 -- a price which the INVOICE displays, there were actually EXTRA items...that DO NOT SHOW up on the Invoice -- but she was then charged for those items ALSO on her Credit card. They aren't even on the Invoice! But are on the Credit Card Statement and shipped WITH the original $2.99 Order.

AND those items, also became part of the subscription Auto-Pay -- inside the big boxes that came.

The website design is quite deliberately designed to trick people into Subscriptions as the DEFAULTS, COLOR CHOICES, PLACEMENT of things -- is all intended to lure people into recurring billing.

The company has a litany of BBB complaints and when called to task, they are outright malicious.

Find somewhere else to buy from.

They are a shady outfit and don't give a rat's ass about ripping off Seniors.

They even tried to sell the the lie that their shipping carrier "doesn't allow them" to furnish any return labels.

Edit/Update: My review was dated 10/11/2022. Ken Weaver decided to "get around" to it and notice the review, a year and a half later.

This is a company that needs to fold up their tent and go away.

11. lokakuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Apologies for this very very late reply. We just began monitoring TrustPilot recently. I would like to assist, but would need the customer or their caretaker to contact us. I cannot look up their order history and make this right because I don't have their information. The only thing TrustPilot shows is your username here (Little Ol Me). If the issue has yet to be resolved to your neighbor's satisfaction, please have them email us at help@becausemarket.com. Please have them send it to my attention (Ken Weaver) and mention the TrustPilot review.

Sincerely,
Ken Weaver
Because Market Customer Support

Saanut 1/5 tähteä

Because Market uses deceptive…

Because Market uses deceptive practices. I joined it's subscription service to begin in May of 2022. This company charged my account and shipped the order a month early. I received an email the day before they shipped the product. I went to the website to verify the shipping date was in May and at that time canceled my membership. In the terms and conditions you are told to cancel or postpone orders 3 days in advance. I scheduled my order 2 months out so had no idea that a shipment was processing in April until I received the email one day before shipping. When you call customer service they act as if they don't know what you are talking about. It was the business error, but they want me to pay shipping and handling to return a product they shipped without authorization.

17. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, Olivia. Apologies for this very very late reply. We just began monitoring TrustPilot recently. I'm deeply sorry for the experience you had. I was able to locate your account in our system and it shows that you were issued a refund for this in April of 2022. We appreciate your feedback. If you need anything else, please contact us at help@becausemarket.com.

Sincerely,
Ken Weaver
Because Market Customer Support

Saanut 1/5 tähteä

I already have an unopened package plus…

I already have an unopened package plus an open package. Got an email on 12/9/2021 that they were shipping more... They said: Unfortunately the order from 12/08/2021 has already been processed and we are unable to stop it at this point.!!!! I called and said I did not need more and pls cancel. They said I could not refuse the order. This is a real scam outfit

12. joulukuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, Nick. Apologies for this very very late reply. We just began monitoring TrustPilot recently. I'm deeply sorry for the experience you had. I was not able to pull up your history in our system using just your name. I would like to help make this right. Please send us an email to help@becausemarket.com to my attention (Ken Weaver) and mention TrustPilot. I should then be able to bring up your info using your email, find out what happened on our side, and help you.

Sincerely,
Ken Weaver
Because Market Customer Support

Saanut 1/5 tähteä

This was the worst company I have ever…

This was the worst company I have ever worked with. I said I didn't want to have buy anything until the 2nd month and they sent me out my first package with in 2 weeks. I refused the package and called to cancel and they tried to get me to try other products and wouldn't cancel my account but in the end hung up on me. I called back and they wouldn't even answer just kept the microphone muted and then hung up. I went on line and talked with a person in chat and she said she couldn't cancel the account. Also sent me a disclaimer that said I can refuse the package but I will have to pay to send it back and they have the right to charge me the shipping on the original package sent. I called back a third time and the same thing they muted their phone never said hi and ended up hanging up on me. I waited half a day and called back and this person cancelled my account. I will never work with a company that takes advantage of seniors like this.

6. marraskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Hi, Jody. Apologies for this very very late reply. We just began monitoring TrustPilot recently. We're deeply sorry for the experience you had. From your review, it appears that your issue was ultimately resolved. If there's any way we can help moving forward, please send us an email to help@becausemarket.com or give us a call Monday through Friday 9am to 6pm Eastern Time at 855-318-5318.

Update 3/11/24: Hi, Jody. We haven't heard back from you. Please feel free to contact us if you wish at help@becausemarket.com

Saanut 5/5 tähteä

Have had no problem with them since…

Have had no problem with them since February of 2020 with my first order. Reasonable prices.

30. lokakuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
Because Market-logo

Vastaus yritykseltä Because Market

Thank you for your review, Lois! Apologies for the late reply. - Because Market Customer Support

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin