Hendriks Arvostelua 13

TrustScore 2/5 tähteä

1,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

1,9

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

13 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Zeer slechte en producten van lage…

Zeer slechte en producten van lage kwaliteit te koop op de site.
Beweren van even echtpaar te zijn dat ermee ophoud.
Mensen Wees opgepast,bestel niets via deze webwinkel.communicatie zeer slechte en retourneren is onmogelijk.

27. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Produkten niet geleverd

Begin februari een groeilamp en een powerbank besteld. Een paar weken later 2 LED tl balken ontvangen die ik niet besteld. Deze zijn weer opgehaald en ondank diverse e-mails, contactformulieren en telefoontjes niets ontvangen. Uit de eerste telefoontjes bleek dat er problemen waren met de groeilampen ivm nieuwe wetgeving en dat ik mijn geld zou terugkrijgen als de lamp niet geleverd kon worden. Inmiddels is de site opgeheven, komen de e-mails terug en werkt het telefoonnummer niet meer. Huidige status: bestelde produkten niet geleverd en geld weg.

7. elokuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Waardeloos bedrijf

Op 6 September bestel ik bij Battal een lamp en krijg daarvan meteen een bevestigingsmail. Bij 99 % van alle postorderbedrijven krijg je binnen 2 werkdagen je bestelde spullen binnen of krijg je te horen wanneer het uitgeleverd wordt indien het niet op voorraad is. Bij Battal niet. Wanneer we na 6 dagen niets gehoord hebben bellen we naar het 06-nummer van Battal. We krijgen een antwoordapparaat dat mededeelt dat Battal tot half augustus met vakantie is. Omdat het inmiddels al 12 September is spreken we de voicemail in met het verzoek ons terug te bellen over de bestelling. Echter blijft het stil vanuit de kant van Battal. Na een halve dag wachten nog eens gebeld. Dit keer nam er wel iemand op: " Ja mevrouw, deze lamp wordt heel vaak besteld en hebben we op voorraad, hij wordt vandaag nog verstuurd." was het antwoord. Pas 6 dagen later, op 18 September krijg ik van Battal een e-mail met daarin de factuur van de lamp en de mededeling dat de lamp verzonden zou zijn. Het track-tracenummer zit er echter niet bij, wat wel beloofd was in de eerste mail. Nu, 2 weken later heb ik nog steeds geen lamp en weet ik ook niet of deze wel verstuurd is! Ik raad iedereen af hier ooit nog iets te bestellen!

20. syyskuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Hendriks-logo

Vastaus yritykseltä Hendriks

Geachte mevrouw Vrijdag,

Uw bestelling is allang verzonden. U heeft een traceer link ontvangen en daarin staat in wanneer u uw bestelling kan verwachten. Het kan zijn dat de pakketdienst is wat verlaat maar niet zo lang wat u noemt. Het klopt dat het wat later is verzonden maar geen twee weken. Als u even een e-mail wilt versturen naar info@battal.nl zullen onze collega's kijken waar uw bestelling uithangt.

Saanut 5/5 tähteä

Prima webshop & uitstekende klantenservice

Ik was in eerste instantie een beetje bezorgd over de negatieve feedback maar dit blijkt allemaal ongegrond te zijn.

Er wordt snel gereageerd op al je vragen, de medewerker zijn zeer vriendelijk & behulpzaam. Ook de aftersale is prima in orde & er wordt niet moeilijk gedaan met een verkeerd geplaatste bestelling.

Mijn ervaringen met Battal.nl zijn zeer positief & ik kan deze webwinkel zeker aanbevelen!!!

10. tammikuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Dik tevreden

Ik heb tot twee maal toe mijn bestelling gewijzigd en vaak gebeld ik sta van te kijken dat ze niet van mij zate waren. Ben goed geholpen en na definitief afgesproken had ik mijn bestelling volgende dag in huis! Een pluimpje voor dit bedrijf!

16. joulukuuta 2013
Oma-aloitteinen arvostelu
Hendriks-logo

Vastaus yritykseltä Hendriks

Bedankt voor uw beoordeling en zien u graag terug!

Saanut 1/5 tähteä

Slechste internet winkel ooit.

Ik heb een tablet gekocht op 12-09-2012 dus met garantie deze is kapot gegaan op15-07-2013 touchscreen werkt niet meer.
Ik heb verschilende mails gestuurt krijgt gewoon geen antwoord.
Ik heb toen maar gebeld moet je een 06 nummer bellen want wegens verhuizing van battal maar als gaat google over deze winkel zie dat die verhuizing al van januari 2013 aan de gang is.
De persoon aan de telefoon zei ik zal de mails nakijken voor u en met een oplossing komen ,dus niks geen antwoord.
Ik koop dus niks meer bij deze waardloze winkel en waardeloze service ik zou deze winkel niemand aanraden,

18. heinäkuuta 2013
Oma-aloitteinen arvostelu
Hendriks-logo

Vastaus yritykseltä Hendriks

Geachte heer Leenders, uw verhaal kan kloppen. Battal.nl is inmiddels drastisch veranderd. Als uw probleem nog niet opgelost is horen wij dit graag.

Saanut 1/5 tähteä

zeer slechte levering en service

Op 11 decmber 2012 een bestelling gedaan, nog steeds niet binnen. Meerdere malen contact gehad via mail ( waarbij ik telkens een aantal keren moeten mailen voordat ik een reactie terug krijg. Aangezien ze inmiddels over de 30 dagen zijn met leveren heb ikeen aantal keren een mail en een brief gestuurd dat ik de overeenkomst wil ontbinden en m'n geld terug wil. In plaats van dat ik daar reactie op krijg, krijg een mail terug dat de bestelling afgelopen maandag is opgestuurd. Echter nog geen product gezien. Ze hebben elke x een andere smoes, bijvoorbeeld leverancier kan niet voldoen aan de grote vraag naar t product, of ivm verhuizing.. zal hier nooit meer wat bestellen en waarschuwing voor degene die dit leest: NIET WAT KOPEN!!!

16. tammikuuta 2013
Oma-aloitteinen arvostelu
Hendriks-logo

Vastaus yritykseltä Hendriks

Geachte mevrouw Mensink,
Uw verhaal kan goed kloppen. Echter wij nu met een nieuw team zijn wij volledig veranderd. Als uw klacht nog niet is opgelost horen wij dit graag! (info@battal.nl)

Saanut 1/5 tähteä

slechte service

in december ds gekocht in het begin gelijk al problemen
nu 2maanden later zijn de problemen nog niet opgelost
telefoon nemen ze niet op op mail reageren ze niet
ze beloven van alles maar er gebeurd niks
gewoon een slecht bedrijf niks kopen dus

29. helmikuuta 2012
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Snel geleverd!

Ik had gisteren om 17:15uur een bestelling geplaatst en de volgende ochtend om 10:15 geleverd gekregen. Terwijl ze zeggen voor 16:00uur bestellen volgende dag geleverd. Super mooi dat ze mijn bestelling hebben meegenomen.

5. tammikuuta 2012
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

prima ervaring!

Batal.nl is een goede en goedkoop alternatief voor telefoons. De klantenservice is vriendelijk en ze helpen je goed.

10. syyskuuta 2011
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin