Barneveld Mode Arvostelua 265

TrustScore 1/5 tähteä

1,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!! Laarzen besteld bij dit bedrijf, zeer slechte kwaliteit, soort sloffen maar ook daarvoor te slechte kwaliteit. Gemaild en ik kon de laarzen terugsturen, dit moest dan w... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ook ik ben opgelicht via de internetsite Barneveld-mode. Afgelopen zondag een bestelling gedaan van 4 truien van ruim € 160,00. Ik heb alleen een bevestigingsmail gehad en verder geen track & trace mo... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ook wij hebben deze berichten te laat gelezen, wel melding gemaakt bij Meldpunt van omroep Max en moeten ook maar afwachten of onze bestelde trui nog komt. Zijn uitgegaan van de sterren die op hun sit... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Op 21 januari laarzen besteld ivm wintersportvakantie. Bleken in 1e instantie op voorraad te zijn, naar uiteindelijk moesten ze uit “het buitenland” komen. Gevraagd om het aankoopbedrag terug te s... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

1,1

Huono

TrustScore 1/5 tähteä

265 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!

KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF!!!
Laarzen besteld bij dit bedrijf, zeer slechte kwaliteit, soort sloffen maar ook daarvoor te slechte kwaliteit.
Gemaild en ik kon de laarzen terugsturen, dit moest dan wel naar China. De laarzen kosten €45 euro, terugsturen: € 22 euro.
We zijn maanden verder en nog steeds mijn aankoop bedrag niet terug. Ze zijn niet bereikbaar. Mails komen terug! :((((

16. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Wat een oplichters die gasten

Wat een oplichters die gasten, van Barenveld mode
dit is nu de 2e keer dat ik in een nep site trap uit China
de eerste keer voor €25,- en nu bij deze klootzakken voor €50,- .... mensen kijk uit voor dit TUIG.

21. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Kijk uit voor Barneveld Mode

Barneveld Mode doet door de naam vermoeden een betrouwbare leverancier te zijn!!
Is nog geen ster waardig, kijk dus uit!!
Mijn ervaringen zijn dezelfde als de voorgaande revews!!
Inmiddels heb ik Klarna de betaling stop te zetten en de zaak uit te zoeken, ook mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld!!
Deze lui moeten van de site!!

21. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

29 januari spijkerjas besteld 49,95…

29 januari spijkerjas besteld 49,95 euro.
Nooit iets ontvangen bedrijf niet meer te bereiken.
Tracknummer bestaat niet.
Ze gaan gewoon door via een ander namen.
Moet achteraf betalen via Klarna.
Schande dat hier niets aan gedaan wordt.
Pas op voor deze oplichters.

29. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Zwendel

Ik heb ongeveer 1 mnd geleden een joggingbroek besteld bij Barneveld Mode. Ik heb een berichtje gekregen dat deze uit het buitenland moest komen. Toen wist ik er iets niet goed zat. Nog niets ontvangen.

21. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen eens één ster waardig dit bedrijf!

Geen eens één ster waardig eigenlijk... 26 januari een bestelling geplaatst. Binnen twee werkdagen zou deze geleverd worden. Toen kreeg ik het bericht dat deze uit het buitenland moest komen, dus dat het langer duurde. "Onze oprechte excuses, om het goed te maken bieden wij u 35% korting aan bij de volgende aankoop"... Nog steeds geen pakketje ontvangen, helaas al wel betaald. Link naar de track&trace inmiddels ook niet meer bereikbaar.. Echte oplichters, bijzonder dat dit bedrijf nog steeds in de lucht is..

20. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichters!!!!

Ik was er al een beetje bang voor
E-Mail adres werkt niet en de site is uit de lucht.
In januari hier besteld. Maar tot op heden nog steeds niks geleverd.
Helaas oplichterij dit.

28. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Op 26 januari twee old school…

Op 26 januari twee old school longsleeve shirts besteld voor op een feest. Pas bij het proberen van de trackingscode zag ik dat het blijkbaar uit China moet komen en dus niet in NL op voorraad ligt. Tot op heden niets ontvangen. Geen reactie op mails. Dus of failliet of moedwillig opgelicht.

26. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichters

Oplichters ! 1 februari 2 heren broeken besteld€100,00. Na een week mail gestuurd waar ze blijven. Zou ca. 10werkdagen duren.gevraagd de bestelling te annuleren , geen bericht terug. Mailadres niet meer te bereiken

20. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ook ik ben mijn geld kwijt

Ook ik ben mijn geld kwijt. Broek besteld van € 39,95. Niet meer op voorraad en moet nu al 3 weken uit het buitenland komen. Mail komt onbezorgd retour. KOOP HIER NIET!

19. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ik wacht al erg lang op levering NEP FIRMA. II

Ik wacht al erg lang op levering. De tracking link op de bestelbevestiging werkt niet. Ook komt de mail die ik gestuurd heb niet aan. Errol.
Is dit een nep firma en ben ik een deel van mijn centjes kwijt? Ik moet elke euro 3x omdraaien voor ik hem uitgeef. Dus dit zou in geval van fraude een grote aderlating voor mij zijn. Ik ben erg ongerust en verdrietig.

1. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

OPLICHTERS!!

OPLICHTERS!!! Ik heb weken geleden een jas besteld. Nooit iets ontvangen! En inderdaad geen contact meer mogelijk! STINK ER NIET IN!!!

14. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin