Autochristiaan Arvostelua 30

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de aut... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het be... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriende... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!


Yhteystiedot

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

30 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 50 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Zeer tevreden!

In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de auto was schoon, netjes en volledig opgeladen bij aflevering. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Al met al een prettige ervaring en zeker een bedrijf waar ik opnieuw een auto zou kopen en dat ik aan anderen kan aanraden.

25. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Een aanrader!

Ik heb recent mijn auto gekocht bij Auto Christiaan en ben echt ontzettend tevreden over de hele ervaring.

Vanaf het eerste contact voelde het betrouwbaar en prettig. Ze namen de tijd, dachten goed met me mee en gaven eerlijk antwoord op al mijn vragen.

Wat ik vooral waardeerde, is hoe attent ze waren in het proces. Afspraken werden netjes nagekomen en alles werd goed uitgelegd. De auto zelf is ook in topstaat afgeleverd: netjes, schoon en precies zoals afgesproken.

Kortom: een bedrijf waar je met vertrouwen een auto kunt kopen. Ik zou Auto Christiaan absoluut aanraden.

30. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Onvriendelijke monteur

Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriendelijke behandeling geen Auto Christiaan meer voor mij. Ik heb inmiddels mijn auto elders in onderhoud en hier gelukkig weer een vriendelijke benadering naar de klant. :)

30. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Autochristiaan-logo

Vastaus yritykseltä Autochristiaan

Beste Rosanne,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te lezen dat het contact met ons zo is verlopen. Dat is niet de manier waarop wij met onze klanten om gaan.

Wij vinden het belangrijk dat iedere klant zich serieus en netjes geholpen voelt, zeker ook wanneer er vragen zijn over kosten of werkzaamheden. Daarom nemen wij uw opmerking intern serieus op.

Wij komen graag met je in contact om beter te begrijpen wat er precies is gebeurd en om te kijken of wij dit alsnog op een nette manier met je kunnen bespreken en samen kunnen oplossen. Je kunt hiervoor rechtstreeks contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Team Auto Christiaan

Saanut 5/5 tähteä

Netjes afgehandeld

Na mijn eerdere review is er uiteindelijk alsnog contact geweest met Auto Christiaan en zijn we in overleg tot een financiële tegemoetkoming gekomen voor het defect aan de on-board charger van mijn Peugeot e-208.

De communicatie had naar mijn mening sneller en duidelijker gekund, waardoor het vertrouwen tijdelijk minder was. Wel waardeer ik dat er uiteindelijk alsnog een oplossing is gekomen en dat het dossier financieel netjes is afgerond.

20. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Autochristiaan-logo

Vastaus yritykseltä Autochristiaan

Beste Beaudey,

Dank voor de review. Het spijt ons om te lezen dat jullie onze communicatie en werkwijze als teleurstellend ervaren. Dat is vanzelfsprekend niet hoe wij met onze klanten willen omgaan.

Op dit moment zijn wij nog met jullie in gesprek om samen tot een oplossing te komen. Wij vinden het belangrijk om dit op een zorgvuldige manier af te handelen en rechtstreeks met jullie af te stemmen zolang het dossier nog in behandeling is.

Jullie feedback nemen wij serieus en wij vertrouwen erop dat wij in onderling overleg gezamenlijk tot een passende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Team Auto Christiaan

Saanut 5/5 tähteä

Ruim aanbod van diverse automerken; vriendelijke medewerkers

Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het bekijken van een mooie xc40. De koop was vervolgens snel rond. Goede afspraken gemaakt. Kortom: zeer tevreden klant.

20. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Topservice bij auto Christiaan

Menno heeft ons super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Wij hebben er 2 uur voor moeten rijden dus het was erg fijn dat we van te voor een filmpje hebben ontvangen via WhatsApp om een goed neeld te krijgen. Wij zijn dus erg tevreden over auto Christiaan maar specifiek over de goede zorgen en service vanuit Menno!

6. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Heel fijn zaken doen

Heel fijn zaken doen, prettige en duidelijke communicatie, denken met je mee en zijn erg betrokken.

Menno, bedankt!

23. tammikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin