Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Danmarks bedste salgteam kan kun opleves ved Audi i Odense. Det er vores anden bil som vi har fået leveret ved Audi Odense. Alexander levere bare service, informere og overholder alle aftaler 100%.... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem. Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen. Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS f... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Middelfartvej 50, 5200, Odense, Odense V, Tanska
Pyytää asiakkailta arvosteluja
Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja
Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Svært at komme i kontakt med firmaet.
Der herskede forvirring og manglede orientering undervejs.De beholdt min bil 15 dage, for at lave to små reparationer. Hvis jeg var blevet orienteret om det inden, havde jeg valgt et andet værksted.
Ved afhentning skulle jeg selv finde min bil blandt 1000 andre biler. Godt nok efter en anvisning på en plads, men den passede ikke. Så det tog en time at find bilen. Jeg fik hjælp, da jeg selv rakte ud til et stk personale, der også var længe om at finde bilen.
En anden gang, så skal I hente bilen og aflevere den til jeres kunde. DET ville være god kunde service

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
God service venlige og imødekommende bilen er køreklar ved afhentning tak

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem.
Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort en kæmpe forskel. Han har været utrolig imødekommende, professionel og ikke mindst proaktiv gennem hele processen. Mathias er flere gange gået det ekstra skridt, både i forbindelse med aflevering af vores gamle bil, udlevering af den nye og generelt i hele forløbet. En service over forventning, bør man ikke lade gå uset hen. :-)
At der er fokus på både detaljen og kunden, har givet stor tryghed, og det har haft stor betydning for os ifbm. ny bil, fordi vi sætter pris på når forløbet er nemt. :-)
Fremadrettet kommer vi fortsat til kun at handle hos Audi Odense, og vi sender uden tvivl alle vi kender Mathias’ vej. :-)

Vastaus yritykseltä Audi - Odense

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Super service som altid de har alt under kontrol 😀😀😀😀😀😀😀

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Fantastisk og professionel service med overholdelse af tider

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Jeg fik hjælp til at komme af med min gamle bil. Bestilte en ny og fik en lånebil indtil den kunne blive leveret. Sød, venlig og kompetent betjening under hele forløbet.

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
En umådelig trist oplevelse/service hvis man skal på værksted hos Audi, Odense.

Vastaus yritykseltä Audi - Odense

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Har altid været tilfreds med værkstedsbesøg ved Audi , har fået alle service udført der siden 2009 ( jeg har haft bilen fra ny af ) også købt ved Audi Odense .

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Besøget hos Audi levede ikke op til mine forventninger. Man fandt ikke fejlen, som dig stadig var der dagen efter at jeg havde hentet bilen.

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Det er den bedste service man får af meget kompetente sælger (Odense) - den bedste kvalitet af bilmærker

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Altid en fornøjelse at hente ny bil hos Audi Odense 💪👍🚙🚙

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Super service og altid stor faglighed hos Audi Odense. Alt overholdt til punkt og prikke og perfekt betjening

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Har købt min nye/brugtbil A6 plug-in hybrid S-Line Daytona Grey 💪
God og venlig behandling og jeg er mega glad for min nye bil.
Den kører fantastisk 🙌

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Ønsker du enormt arrogant rådgivning, og et personale der er ligeglad med dårlig service og ikke kan forklare hvorfor de har lavet hvad på bilerne? - Så er du kommet til det rette sted.

Vastaus yritykseltä Audi - Odense

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semplers system svigtede eller var “nede”
Det blev dog opvejet af sælgeren opfølgning under forløbet. Ligeledes efter levering af bilen, blev jeg kontaktet og spurgt ind til hvordan det gik med bilen. Super godt.

Vastaus yritykseltä Audi - Odense
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.