I just read reviews and I'm soo soo…
I just read reviews and I'm soo soo confused k log is qadar Pagal bhi ho sakte hain.. seriously is company me 8 month complete hone waly hain or har month earning a rahi ha mujhe to scam kis k sath ho raha hai ? Pakistan awam ki problem earning 5000 chaiye or fes 50 bhi nahi dani or agar de bhi di to system nahi samjhna uhhh god btw im soo satisfied AQ services Phli bar kisi platform sy earning ana start hoi hai 🫶🏻 agar jo company apsy 1000 10000 ly kar har month 30k to 40k earning de rhi ha to mere khyl sy koi burai nahi 100% recommended







