Al Dewan is a true hidden gem in Copenhagen.👌 The atmosphere is warm, vibrant, and beautifully balanced with colorful Rajasthani and Sindhi artwork, yet kept elegant through a minimalistic t... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Denne gang en skuffelse. Jeg har gennem flere år været gæst hos Al-Diwan. Forleden bestilte jeg en Vindaloo. Den var halvkold og mere tør, end den plejer. Tjeneren tilbød at varme retten op, men d... Näytä lisää
Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Al-Diwan. Maden var autentisk og fuld af smag, man kan virkelig mærke, at der bliver lagt kærlighed og omtanke i retterne. Portionerne var passende, og råvare... Näytä lisää
Yritys on vastannut
En fantastisk oplevelse! Maden var lækker, især Sheek kebab, som var møre og saftige. Atmosfæren var hyggelig, og indretningen gav en autentisk mellemøstlig følelse. Betjeningen var venlig og hurtig,... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen tiedot
- Ravintola
- Pitopalvelu
- Tapahtumasuunnittelija
- Intialainen ravintola
- Intialainen takeaway-ruoka
- Online-kotiinkuljetuspalvelu
Yrityksen kirjoittama
Traditional Moghul Cuisine. Modern Moghulai Cuisine with a nod to rich cooking traditions in the heart of Copenhagen. Restaurant, der serverer nordindiske og pakistanske retter, inspireret af mogulernes køkken.
Yhteystiedot
Vesterbrogade 94, 1620, København, Tanska
- +45 20717700
- info@al-diwan.dk
- al-diwan.dk
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
50 års fødselsdag - Fantastisk oplevelse!
Jeg holdte min 50 års fødselsdag hos Al-Diwan. Det var det helt rigtige valg. Jeg havde en virkelig fantastisk aften ikke mindst pga. den fremragende betjening og utroligt lækkert mad. Der blev kræset om alle mine gæster og Abid havde på forhånd sørget for, at jeg bare kunne læne mig tilbage og nyde aftenen. Kan absolut anbefales!

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Fantastisk sted🤩👍 Udsøgt autentisk
Fantastisk sted🤩👍 Udsøgt autentisk, indisk mad, god vin og den bedste betjening. Vi kommer helt sikkert igen😃

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Perfekt take-away! Superb!
Vi har netop nydt 3 retter - take away.
Det var en utrolig tilfredstillende oplevelse!
Fantastiske smage og yderst veltillavede råvarer. Sikkert håndværk og der var virkeligt kredset om retterne. Nu ser vi frem til at komme i restauranten med hele familien! Tak!

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Måske Danmarks bedste restaurant…?
Jeg blev introduceret til Al-Diwan for næsten 20 år siden af en kammerat, og jeg fastholder at det er den bedste anbefaling jeg nogensinde har fået. Jeg bor selv i Nordjylland, men det er en køretur og overnatning værd at spise på Al-Diwan. Betjeningen er suveræn - både venlig, hjælpsom og ved godt humør - og maden er i en klasse for sig. Al-Diwan er ikke bare noget af det bedste “Moghul Kitchen” jeg kender… Det er et af de generelt bedste spisesteder jeg nogensinde har været og jeg er ikke blevet skuffet endnu. Det eneste der ærgrer mig er at jeg ikke kan give mere end 5 stjerner. Tusind tak for en fantastisk aften og jeg ser frem til at komme igen!

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Vi har ikke spist Indisk i 30 år
Vi har ikke spist Indisk i 30 år, hvorfor dette måtte prøves. Vores søn fandt stedet og vi spiste alle 3 en af deres menuer. Både mad og betjening var en konge værdigt, og vi gik derfra med et kæmpe smil på læberne. Det bliver HELT sikkert ikke sidste gang at vi besøger Al-Diwan. Tak for en fantastisk oplevelse.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Tak for fantastisk betjening
Tak for fantastisk betjening og skøn og velsmagende mad.
Super god stemning i en godt fyldt restaurant. Absolut anbefalelsesværdig indisk restaurant.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Middelmådig mad og alt for dyrt
Bestilte Malai Kofta. I et fad lå tre små grøntsagsboller i karrysovs, intet andet. 139 kr. Hertil ris, som kostede 39 kr. Tjeneren sagde, at jeg kunne få mere ris. Han fortalte ikke, at det så var en ny portion, der igen kostede 39 kr. Bollerne var klæge. Karrysovsen havde en bismag, som jeg ikke kunne bestemme. Jeg fik også en lille mango lassi til 49 kr. Den var OK. Konklusion: Middelmådig mad og alt for dyrt.
God mad og betjening
God mad og betjening. Kan klart anbefales!

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Bedste indiske mad i byen
Al diwan har den bedste butter chicken i København. Maden smager i det hele taget bare godt, og det er en venlig og imødekommende betjening. Vi kommer igen .

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Fantastisk mad!!!
Fantastisk mad!!!!
+ behagelig betjening

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Fantastisk sted
Har lige fundet min nye favorit restaurant. Super lækker mad, fantastisk betjening og bare en rar atmosfære👍😊

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
helt igennem positiv oplevelse
En samlet vurdering af kvalitet, pris og atmosfære. Maden var skøn, personerne var supersøde, lokalet indbydende. Jeg kommer igen.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Best experience ever with Abid as host.
Best experience ever with Abid as host.
We celebrated My birthday and Abid made sure of Every Thing and made sure we had a good time.
The food Can not be described with words.
I would recommemd it for everyone

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Levede fuldt op til forventningen og de…
Levede fuldt op til forventningen og de gode anmeldelser.
Meget lækker mad, super betjening, pæne lokaler, gode priser.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Al-Diwan den bedste indiske restaurant
Dorit og Jeg spiste på vel nok en af Danmarks bedste indiske restaurationer og i hvert fald i København
Deres mad stammer fra Nordindien og meget velsmagende og smagfuldt krydret. Vi bestilte MOGHULAI MENU og kom igennem en del specialiteter som var til stor nydelse
De to værter som altid har været der, er så hyggelige og professionelle og fortæller gerne om deres passion for den indiske mad som skal være identisk og lavet af kærlighed.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Ualmindelig dejlig Indian dinner
Vi fik en spotdeal dinner, til meget rimelige penge.
Helt igennem lækker og veltillavet indisk mad. Dertil yderst venlig og imødekommende betjening.
Kan varmt anbefales.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Har spist der 3 gange på et par…
Har spist der 3 gange på et par måneder. Autentisk, venligt personale, gennemsyret godt menukort, og et fornemmelse for service og kvalitet der overstiger prisklassen med længder. Alle retter kunne koster 20% mere og jeg havde ikke blinket med øjenene.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Super god rar og venlig betjening
Super god rar og venlig betjening. Dejlig mad og flotte rene omgivelser. Derfor 5 stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Super mad
Ringede lidt sent og bestilte bord. De havde rimelig fyldt, men tryllede med bordene så mit selskab på 4 fik plads
Maden var fantastisk. Hovedretter koster ca 150 kr og med tilbehør rammer man knap 200 pr person. Dette er utrolig billigt for et måltid af denne klasse. Super smage som er krydret efter den enkeltes chili-lyst. Deres naan-brød er det bedste jeg nogensinde har smagt.
Efterfølgende blev vi hængende som de sidste. Personalet var super søde og blev ved med at sige at de først lukkede når vi var færdige. Ikke sidste gang vi kommer her. Tak for mad og god service 😀

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Helt igennem fantastisk service og top…
Helt igennem fantastisk service og top lækker mad - kan på det kraftigste anbefales.

Vastaus yritykseltä Al-Diwan
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







