Al-Diwan Arvostelua 74

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Al Dewan is a true hidden gem in Copenhagen.👌 The atmosphere is warm, vibrant, and beautifully balanced with colorful Rajasthani and Sindhi artwork, yet kept elegant through a minimalistic t... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Denne gang en skuffelse. Jeg har gennem flere år været gæst hos Al-Diwan. Forleden bestilte jeg en Vindaloo. Den var halvkold og mere tør, end den plejer. Tjeneren tilbød at varme retten op, men d... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Al-Diwan. Maden var autentisk og fuld af smag, man kan virkelig mærke, at der bliver lagt kærlighed og omtanke i retterne. Portionerne var passende, og råvare... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

En fantastisk oplevelse! Maden var lækker, især Sheek kebab, som var møre og saftige. Atmosfæren var hyggelig, og indretningen gav en autentisk mellemøstlig følelse. Betjeningen var venlig og hurtig,... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Ravintola
  2. Pitopalvelu
  3. Tapahtumasuunnittelija
  4. Intialainen ravintola
  5. Intialainen takeaway-ruoka
  6. Online-kotiinkuljetuspalvelu

Yrityksen kirjoittama

Traditional Moghul Cuisine. Modern Moghulai Cuisine with a nod to rich cooking traditions in the heart of Copenhagen. Restaurant, der serverer nordindiske og pakistanske retter, inspireret af mogulernes køkken.


Yhteystiedot

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

74 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

50 års fødselsdag - Fantastisk oplevelse!

Jeg holdte min 50 års fødselsdag hos Al-Diwan. Det var det helt rigtige valg. Jeg havde en virkelig fantastisk aften ikke mindst pga. den fremragende betjening og utroligt lækkert mad. Der blev kræset om alle mine gæster og Abid havde på forhånd sørget for, at jeg bare kunne læne mig tilbage og nyde aftenen. Kan absolut anbefales!

14. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for den tillide I havde til os mht planlægning af arrangementet og er begejstret for at vi levede op til jeres forventninger. Vi glæder os til at se jer snart igen. På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk sted🤩👍 Udsøgt autentisk

Fantastisk sted🤩👍 Udsøgt autentisk, indisk mad, god vin og den bedste betjening. Vi kommer helt sikkert igen😃

21. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen. På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Perfekt take-away! Superb!

Vi har netop nydt 3 retter - take away.
Det var en utrolig tilfredstillende oplevelse!
Fantastiske smage og yderst veltillavede råvarer. Sikkert håndværk og der var virkeligt kredset om retterne. Nu ser vi frem til at komme i restauranten med hele familien! Tak!

31. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen. På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Måske Danmarks bedste restaurant…?

Jeg blev introduceret til Al-Diwan for næsten 20 år siden af en kammerat, og jeg fastholder at det er den bedste anbefaling jeg nogensinde har fået. Jeg bor selv i Nordjylland, men det er en køretur og overnatning værd at spise på Al-Diwan. Betjeningen er suveræn - både venlig, hjælpsom og ved godt humør - og maden er i en klasse for sig. Al-Diwan er ikke bare noget af det bedste “Moghul Kitchen” jeg kender… Det er et af de generelt bedste spisesteder jeg nogensinde har været og jeg er ikke blevet skuffet endnu. Det eneste der ærgrer mig er at jeg ikke kan give mere end 5 stjerner. Tusind tak for en fantastisk aften og jeg ser frem til at komme igen!

28. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Kære Christian. Tusind tak for den fine anmeldelse. Det er altid rart når ens stam gæst vælger at skrive anbefaling:-). Vi håber på at se jer snart igen. På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Vi har ikke spist Indisk i 30 år

Vi har ikke spist Indisk i 30 år, hvorfor dette måtte prøves. Vores søn fandt stedet og vi spiste alle 3 en af deres menuer. Både mad og betjening var en konge værdigt, og vi gik derfra med et kæmpe smil på læberne. Det bliver HELT sikkert ikke sidste gang at vi besøger Al-Diwan. Tak for en fantastisk oplevelse.

30. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen. På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Tak for fantastisk betjening

Tak for fantastisk betjening og skøn og velsmagende mad.
Super god stemning i en godt fyldt restaurant. Absolut anbefalelsesværdig indisk restaurant.

23. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 2/5 tähteä

Middelmådig mad og alt for dyrt

Bestilte Malai Kofta. I et fad lå tre små grøntsagsboller i karrysovs, intet andet. 139 kr. Hertil ris, som kostede 39 kr. Tjeneren sagde, at jeg kunne få mere ris. Han fortalte ikke, at det så var en ny portion, der igen kostede 39 kr. Bollerne var klæge. Karrysovsen havde en bismag, som jeg ikke kunne bestemme. Jeg fik også en lille mango lassi til 49 kr. Den var OK. Konklusion: Middelmådig mad og alt for dyrt.

31. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

God mad og betjening

God mad og betjening. Kan klart anbefales!

1. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tusind tak for anmeldelsen. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at byde jer velkommen snart igen.
På vegne af Al-Diwan team - TAK🙏

Saanut 5/5 tähteä

Bedste indiske mad i byen

Al diwan har den bedste butter chicken i København. Maden smager i det hele taget bare godt, og det er en venlig og imødekommende betjening. Vi kommer igen .

30. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tusind tak for anmeldelsen. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at byde jer velkommen snart igen.
På vegne af Al-Diwan team - TAK🙏

Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk mad!!!

Fantastisk mad!!!!
+ behagelig betjening

15. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tusind tak for anmeldelsen. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at byde jer velkommen snart igen.
På vegne af Al-Diwan team - TAK🙏

Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk sted

Har lige fundet min nye favorit restaurant. Super lækker mad, fantastisk betjening og bare en rar atmosfære👍😊

3. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tusind tak for anmeldelsen. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at byde jer velkommen snart igen.
På vegne af Al-Diwan team - TAK🙏

Saanut 5/5 tähteä

helt igennem positiv oplevelse

En samlet vurdering af kvalitet, pris og atmosfære. Maden var skøn, personerne var supersøde, lokalet indbydende. Jeg kommer igen.

14. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen. På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Best experience ever with Abid as host.

Best experience ever with Abid as host.
We celebrated My birthday and Abid made sure of Every Thing and made sure we had a good time.

The food Can not be described with words.

I would recommemd it for everyone

11. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen. På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Levede fuldt op til forventningen og de…

Levede fuldt op til forventningen og de gode anmeldelser.
Meget lækker mad, super betjening, pæne lokaler, gode priser.

15. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan


Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Al-Diwan den bedste indiske restaurant

Dorit og Jeg spiste på vel nok en af Danmarks bedste indiske restaurationer og i hvert fald i København
Deres mad stammer fra Nordindien og meget velsmagende og smagfuldt krydret. Vi bestilte MOGHULAI MENU og kom igennem en del specialiteter som var til stor nydelse
De to værter som altid har været der, er så hyggelige og professionelle og fortæller gerne om deres passion for den indiske mad som skal være identisk og lavet af kærlighed.

10. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan


Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Ualmindelig dejlig Indian dinner

Vi fik en spotdeal dinner, til meget rimelige penge.
Helt igennem lækker og veltillavet indisk mad. Dertil yderst venlig og imødekommende betjening.
Kan varmt anbefales.

1. huhtikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan


Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Har spist der 3 gange på et par…

Har spist der 3 gange på et par måneder. Autentisk, venligt personale, gennemsyret godt menukort, og et fornemmelse for service og kvalitet der overstiger prisklassen med længder. Alle retter kunne koster 20% mere og jeg havde ikke blinket med øjenene.

25. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan


Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Super god rar og venlig betjening

Super god rar og venlig betjening. Dejlig mad og flotte rene omgivelser. Derfor 5 stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

13. helmikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glad for at vi levet op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Super mad

Ringede lidt sent og bestilte bord. De havde rimelig fyldt, men tryllede med bordene så mit selskab på 4 fik plads
Maden var fantastisk. Hovedretter koster ca 150 kr og med tilbehør rammer man knap 200 pr person. Dette er utrolig billigt for et måltid af denne klasse. Super smage som er krydret efter den enkeltes chili-lyst. Deres naan-brød er det bedste jeg nogensinde har smagt.
Efterfølgende blev vi hængende som de sidste. Personalet var super søde og blev ved med at sige at de først lukkede når vi var færdige. Ikke sidste gang vi kommer her. Tak for mad og god service 😀

23. lokakuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan


Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Saanut 5/5 tähteä

Helt igennem fantastisk service og top…

Helt igennem fantastisk service og top lækker mad - kan på det kraftigste anbefales.

21. lokakuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Al-Diwan-logo

Vastaus yritykseltä Al-Diwan

Tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at vi levede op til jeres forventninger og håber på at se jer snart igen.
På vegne af Al-Diwan team, TAK

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin