TELMORE arvostelut

Viimeisin arvostelu

Arvostelua

Noin

Ringe kundepleje

Har lige skiftet til et andet telefonselskab på baggrund ringe kundeservice. Udover at opleve fuldstændig det samme som øvrige kunder ifm. pakke skift, spørger jeg kundeservice hvorfor jeg ved pakkeskift mister 900 minutter i opsparet tid? fordi det er ikke konkurrencedygtigt er svaret! og inden jeg når at svarer spørger kundemedarbejderen "Er der mere du vil vide?" Nææ svarer jeg undrende, hvorefter kundemedarbejderen lægger på.

Kald mig bare tyndhudet, men jeg syntes ikke det er en måde at opføre sig på når man betjener kunder så jeg valgte at finde et andet selskab. I det nye selskab vælger jeg at få mit nr. flyttet og det nye selskab opsiger mit abonnement med Telmore hvorefter jeg modtager bekræftelse på opsigelsen pr. mail. Heri oplyses jeg bla.,at nummerflytningen vil ske d. 16-05-2014, Altså en hel måned skal Telmore have til at flytte et telefonnummer??? Vi lever i højteknologisk samfund hvor man blandt meget sender køretøjer til Mars. Så mon ikke Telmore kan gøre det noget hurtigere?

Det er ikke i orden Telmore, DET kan I gøre bedre, hvis i vil!!!

Telmores tilbud til nye kunder

Jeg har været Telmore kunde i rigtigt mange år og har 3 forskellige abonnementer hos Telmore. Så faldt jeg lige over deres tilbud med 8 timer/3 Gb til 99 kr. Perfekt- det napper jeg. Men nej- det var kun for nye kunder.

Jeg spurgte kundeservice om det virkelig var rigtigt, at jeg som gammel kunde skulle betale 40 kr mere for det samme abonnement- ja, sådan er det. Jeg tænkte at det måske så var tidsbegrænset, så de skulle betale samme pris efter 3 mdr eller min pris ville falde - Sådan er det jo med nye avis-abonnenter- de får de første 3 mdr til nedsat pris. Men ikke denne gang, de nye fortsætter med 99- gamle kunder betaler 139.
Det synes jeg ikke lød som en helt fair deal, så jeg forespurgte, om man evt kunne finde en eller anden løsning, da jeg egentlig var glad for at være kunde hos Telmore. Nej, desværre - det er kun til nye kunder og de var udtrykkeligt blevet gjort opmærksom på, at de ikke måtte tilbyde dette til eksisterende kunder.

Det betyder vel så, at jeg skal flytte alle 3 abonnementer til et andet selskab, for at blive "ny kunde" der og få del i deres matchende tilbud.

Helt ærligt Telmore - var det ikke smartere at honorere de gamle kunder på en rimelig måde, så vi slipper for alt det bøvl med at skifte selskab, gøre min konti op og returnere penge?

Voldsomme prisstigninger, men størst for gamle kunder.

I løbet af den sidste halv anden måned, har jeg betalt mere end jeg har gjort det sidste halve år. Når det undrer mig at jeg lige pludselig bliver hævet så meget for min telefon, og vil lave et forbrugsdiagram, så er det ikke længere muligt. Denne ændrede tilgang til at få et overblik over mit forbrugsmønster, falder spøjst nok falder sammen med nyligt indførte prisstigninger.

Jeg har kontaktede efterfølgende Telmore, fordi at der på deres hjemmeside, blev reklameret for en pakkeløsning til 99,-, som jeg gerne ville tilmelde mig. Men som jeg blev informeret af kundeservice så gælder dette tilbud kun for nye medlemmer, og kun indtil udgangen af juni, og samtidigt skal de nye kunder også betale et oprettelsesgebyr, hvorved at jeg skulle forstå at det egentlig ikke var et særligt godt tilbud. Men manden ved kundeservice, ville gerne være mig behjælpelig med et dyrere abonnement, som så til gengæld også var en smule dårligere end det de reklamerede for på hjemmesiden. Denne praksis ligger også fint i tråd med, at der på hjemmesiden reklameres for at et basis abonnement koster en pris på 69 øre per minut, mens den pris for mig som gammel kunde er 89 øre per minut.

Jeg har følt mig virkelig dårligt behandlet som kunde, først over en voldsom prissting, og dernæst over at som kunde gennem flere år, ikke at kunne få et godt tilbud der kan matche det som tilbydes nye kunder, samtidigt med at jeg som eksisterende kunde, skal betale mere for et basis abonnement.
Gennem flere år, har jeg været glad og tilfreds med at have Telmore som teleselskab, men min opfattelse heraf, har på kort tid ændret sig radikalt, fordi at jeg ikke længere føler mig ordenligt behandlet.

Hej Peter

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af den opfattelse, som du har fået af TELMORE. Det er bestemt ikke vores hensigt, at der skal være forskel på nye og "gamle" kunder.

Såfremt du betaler kr. 0,89 pr. minut på dit Basisprodukt, er der helt klart tale om en fejl. I så fald må du meget gerne sende mig en e-mail på trustpilot@telmore.dk.

Det er korrekt, at pakken til kr. 99,00 pr. måned med 8 timers tale er rettet imod nye kunder. Du er derfor blevet oplyst, at du ikke kan tilmelde dig pakken.

Send mig også gerne en e-mail i den forbindelse - så skal jeg se, hvad vi kan tilbyde dig.

Dårlig kundepleje og kundeservice

Jeg har en pakke hos Telmore med 8 timers tale og 3 gb data. Den koster 139,- om måneden. Hvis man tilmelder sig som ny kunde, kan man få den samme pakke for 99,-. I dag ringede jeg til kundeservice og spurgte om jeg så også kunne få den til samme pris, som nye kunder kan, da jeg synes det er for dårligt, at jeg skal betale 40,- mere om måneden for den samme pakke. Det fik jeg at vide, at det kunne jeg ikke! Også selvom jeg sagde, at så kunne jeg jo bare skifte til CBB eller Call Me, som har nogenlunde samme pakker til 99,-. Til det svarede ham fra Telmore, at det kunne jeg bare gøre og da jeg så sagde, at der da ikke var meget kundepleje der, blev der lagt på.... Jeg har haft Telmore som udbyder i mange år og egentlig altid været glad for dem, men nu skifter jeg altså. Skal bare finde ud af hvilket selskab det nye skal være....

Mvh

Stefan H

Hej Stefan

Tak for din anmeldelse.

Jeg er rigtig ked af at høre om din oplevelse med vores kundeservice. Det er korrekt, at pakken til kr. 99,00 pr. måned, er rettet imod nye kunder.

Vi kører dog, med jævne mellemrum, kampagner for vores eksisterende kunder. Her kræver det blot, at du er tilmeldt vores gratis service "Info fra TELMORE". Hvis du ikke er tilmeldt den, må vi simpelthen ikke kontakte dig med gode tilbud og favorable priser.

I forhold til din oplevelse med kundeservice, vil jeg meget gerne have lov at bringe sagen videre. Jeg vil derfor bede dig sende mig en e-mail på trustpilot@telmore.dk med dit telefonnummer, samt ovenstående anmeldelse, så jeg kan finde ud af, hvem du har talt med.

Vi er naturligvis rigtig kede af, at skulle sige farvel til dig på denne måde, men send mig også gerne en e-mail, såfremt jeg kan rette op på sagen.

For mange fejl

Har tidligere været godt tilfreds med Telmores services og hjemmesider, men det har ændret sig lidt nu.
På positivsiden vil jeg nævne, at deres mobile bredbånd kører godt og forholdsvis stabilt. Det samme gælder deres alm. mobilnet.

På negativsiden må jeg sige, at jeg ALT for ofte oplever fejl på deres hjemmeside, det være sig når man vil se sit forbrug eller lignende. Der kommer ALT for ofte fejlmeddelelser og det er efterhånden over lang tid nu, synes jeg. Troede egentlig det var en midlertidig fejl, men der tog jeg fejl. Derudover synes jeg, at forbrugsoversigten ofte er mange dage bagud. Jeg har aktuelt haft et problem, hvor en person i familien har haft ringet mange gange til udlandet, pga. pågældende ikke vidste, hvor dyrt det var. Jeg ved godt, at jeg kunne have sat en "børnebudget" op inde i indstillingerne, så lidt er det også min fejl. Men pga. den meget langsommelige opdatering af forbrugsoversigten, røg der desværre rigtig mange udenlandsopkald på kontoen, fordi jeg først så "problemet" efter 3-4 dage.

Jeg er med på, at der kan gå længere tid med at få opdateret forbrugsoversigten, når man f.eks. har været i udlandet. Men det burde være muligt, at få et nogenlunde opdateret billede ret hurtigt, af forbruget herhjemme.

Derudover forstår jeg ikke rigtig, hvorfor man som udgangspunkt starter et abonnement op med saldokontrol. Aktuelt oplevede jeg med mit mobile bredbånd, at jeg fik en E-mail om, at mit abo var ændret, fordi min saldo var gået i 0. Det vidste jeg ikke, men måske det bare er mig, der ikke har læst reglerne godt nok. I det mindste kunne man gøre kunden opmærksom på, at såfremt man IKKE tilmelder sig automatisk optankning eller lignende eller indbetaler penge på kontoen, så bliver den lukket / deaktiveret. Det må kunne gøres mere brugervenligt.

Hej Hans

Tak for din anmeldelse.

Vi er meget opmærksomme på, at Mit TELMORE til tider kører langsomt. I øjeblikket gør vi til gengæld alt hvad vi kan, for at sikre stabiliteten, så vores kunder ikke oplever en langsom hjemmeside.

De lange svartider har desværre ind imellem indflydelse på, hvor hurtigt vi kan få opdateret forbruget under Mit Forbrug. Normalt tager det ikke meget mere end et par timer, når forbruget er foretaget inden for Danmarks grænser.

Så snart der er tale om forbrug til eller fra udlandet, kan opdateringen desværre være helt til 30 dage forsinket.

Abonnementer hos TELMORE bliver som udgangspunkt ikke oprettet med Saldokontrol, med mindre kunden selv ønsker det. Jeg går derfor ud fra, at der har været tale om et enkeltstående tilfælde. Såfremt det har voldt dig yderligere udgifter, udover dit abonnement, må du meget gerne sende mig en e-mail på trustpilot@telmore.dk, så jeg kan rettet op på sagen.

Sidst men ikke mindst, vil jeg blot benytte lejligheden til at sige tak for, at du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse. Jeg har netop sendt den videre til den rette afdeling, så dine input kan blive taget til efterretning.

TELMORE

Tidlige godt og hurtigt system, nu tungt, langsomt og ineffektivt

I gamle dage kunne man regne med de data man så på skærmen, nu skal man vente lang tid - ofte timer inden tingene er opdaterede. Systemet er så langsomt, at man skulle tro, at man kørte på modem.

:-( Claus

Hej Claus

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan sagtens forstå din ærgrelse over et langsomt system og det er da bestemt heller ikke meningen.

Vi har i den seneste periode desværre oplevet en række fejl i vores system, hvilket har påvirket svartiderne på Mit TELMORE.

Fejlene er heldigvis rettet nu, men vi arbejder naturligvis løbende på at forbedre svartiderne, så du ikke skal sidde at vente.

Jeg håber trods alt på din forståelse.

TELMORE

Dyrt og svært at slippe af med.

Jeg skriver denne bedømmelse primært i forbindelse med opsigelse af mit abonnement. Jeg har i et par år haft mit nummer som hvilende abonnement pga. firmamobilordning, men valgte at opsige det, da administartionsebyret steg til 29 kr.
Det har taget Telmore 1,5 måned at opgøre opsigelsen, hvorefter de sender følgende:

---CITAT---
I forbindelse med din opsigelse af 40259825 hos TELMORE, har vi i dag opgjort din konto. Dit tilgodehavende fremsendes på check til din postadresse. Vi har i den forbindelse trukket 100 kr. i gebyr.
Vi håber, at du har været tilfreds med at være kunde hos TELMORE, og at vi kan byde dig velkommen som kunde igen på et senere tidspunkt.
----CITAT SLUT-----

De 100kr. i administration for at opsige et abonnement må skyldes den tvivlsomme og provokerende handling det er at sende en check. Og så at det tilmed skal tage 1,5 måned. Gad vide om Telmore også foretrækker at modtage indbetalinger på checks?
Og nej Telmore, man får ikke lyst til at komme igen, når man bliver sparket i røven på vej ud.
Toft koe tämä arvostelu hyödylliseksi

Hej Benny

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af den misforståelse, der umiddelbart er opstået i forbindelse med opsigelsen af dit abonnement. Når du opsiger et telefonnummer hos TELMORE, og for den sags skyld de fleste andre teleselskaber, har du som udgangspunkt 30 dages opsigelse.

Derefter bruger vi 20 dage på at opgøre din TELMORE konto, da forbruget kan være helt op til 30 dage forsinket.

Hvis der i denne periode, ikke bliver valgt en anden udbetalingsform, udbetaler vi restsaldoen på en check, mod et gebyr på kr. 100,00.

Gebyret trækkes, da den først og fremmest koster TELMORE penge at udstede checken. Derudover koster det os en del i administrative omkostninger og vi har desværre ikke andre muligheder, med mindre kunden selv ændrer udbetalingsformen via forsiden af Mit TELMORE.

Når det er sagt, vil jeg meget gerne undersøge, om der kan være tale om en fejl i denne sag, og du er derfor velkommen til at sende mig en e-mail på trustpilot@telmore.dk med dit telefonnummer og andre relevante informationer, såfremt jeg skal undersøge sagen nærmere.

Opdatering 15-04-2014

Hej Benny

Tak for dit hurtige svar.

Jeg tillader mig at besvare dine spørgsmål her, da jeg ikke har mulighed for at lave en kommentar via Facebook.

Opsigelsen hos TELMORE er automatiseret så meget som muligt. Når du kontakter kundeservice for at opsige dit telefonnummer, skal du som udgangspunkt spørges om, hvordan du ønsker din restsaldo udbetalt. Når nummeret er opsagt af en medarbejder, kører resten af opsigelsen automatisk.

Når nummeret er opsagt, modtager du i første omgang en bekræftelse på opsigelsen. I den mail står der blandt andet:

”Du kan i opgørelsesperioden logge på Mit TELMORE og vælge udbetalingsform til enten bankkonto eller et andet TELMORE-nummer.

Hvis du ikke angiver udbetalingsform, udbetaler vi som standard dit restbeløb på check. Du betaler 100 kr. i gebyr for udstedelsen af checken. Vi anbefaler derfor, at du ændrer udbetalingsform, så du undgår checkgebyret.

Hvis du ikke ændrer udbetalingsform, sender vi et evt. restbeløb på check til:…”

I perioden efter opsigelsen har du mulighed for at ændre udbetalingsformen via forsiden af Mit TELMORE, helt frem til den sidste dag i opgørelsesperioden.

Det er formentlig rigtigt, at det er de færreste der benytter checks nu til dags, men udbetalingsformen er som standard sat til sådan, da vi simpelthen ikke har andre muligheder for at udbetale en eventuel restsaldo, hvis kunden ikke selv oplyser os, hvordan denne restsaldo skal udbetales.

Jeg kan se, at vi har modtaget din mail og jeg sørger naturligvis for at undersøge sagen så hurtigt som muligt. I tilfælde af en misforståelse, får du selvfølgelig dit gebyr tilbage.

På baggrund af ovenstående forklaring håber jeg, at du nu forstår, hvorfor vi ikke har mulighed for at fjerne checks som en standard udbetalingsform.

TELMORE

PAYMORE - Gebyrgribbe - Prisstigninger - (100% i 2013) + 30% stigning igen i 2014 for IKKE at bruge telefonen ! + GEBYR HÆVNINGER SOM VINDEN BLÆSER !! >DOKUMENTERET<

Jeg har været loyal og godt tilfreds kunde gennem mange år,
men Telmore har ændret sig total, jeg har ikke haft et stort telefon forbrug, derfor har jeg til tider modtaget et "administrationsgebyr" hver måned fordi jeg ikke har haft et stort forbrug, det er måske også rimligt at trække et symbolsk beløb for dette !!
men når der er en pris fordobling (100%) i 2013 og nu i år 30% i stigning må jeg melde PAS !
Alle ved jo at telefoni bliver billigere og billigere.. men ikk' her !!

Jeg har godt styr på mine mails, jeg er IKKE blevet varslet nogen prisstigning !!!

Telmores "månedlige administrationsgebyr" bliver hævet på tilfældige dage i løbet af måneden, der er slet ikke noget system i det ! (OFFICIELT)
For mig lugter det mere af FUSK end af fisk
HVORFOR BLIVER JEG TRUKKET 29,-KR 19 DAGE EFTER DET SIDSTE GEBYR, OG NETOP DAGEN EFTER JEG HAR FORBRUGT 32% AT ET KVARTALS MINIUMS FORBRUG... TILFÆLDIGT ELLER ???
se venligst nedestående TELMORE KONTOUDTOG :

Jeg kommer ALDRIG til at betale 29,-/måned for at bruge min telefon for lidt !!!
jeg betaler jo i forvejen for mit forbrug !!!

Kan læse her på Trustpilot, at mange "stamkunder" haft gode erfaring med Telmore tidligere, men at sådan er det ikke længere :-/

Nu har jeg opsagt hele familiens Telmore telefoni eller flytte det til Fonet.dk som smelter vores fastnet og mobil telefoni sammen som én enhed, og det koster mindre end Telmore gjorde i gamle dage !
og en services der ikke tidligere er set i tele-branchen :-)
Stjernerne taler for sig selv : http://www.trustpilot.dk/review/www.fonet.dk

Yes Yes !!! nu er jeg TOTAL TDC-fri, og skal ALDRIG have telefoni eller andet fra dette selskab & Co.

-------------------------SVAR--------------------------
Til Nickolaj,

Sikke en gang ævl,
hvorfor kommer Telmore med een forklaring her !
og en anden forklaring pr. telefon ??

Gebyr trækningen datoen er afhængig af : login på Mit TELMORE ??
nu kommer du ski' for langt ud, hvordan det skulle have nogen positiv virkning for MIG !!!

Jeg har aldrig bedt om at få noget gratis !! Husk jeg var en gammel kunde !
det er også helt OK du bestemmer prisen..
men jeg er jo ikke den eneste der forlader skuden på grund af ublu gebyrer !

Held og lykke.. FARVEL

Hej Ole

Tak for din anmeldelse.

Jeg er naturligvis rigtig ked af, at vi skal skilles på denne måde. Vores administrationsgebyr er steget i takt med de priser, som TELMORE betaler, for at holde et inaktivt nummer aktivt på vores central.

Gebyret bliver pålagt i forbindelse med et forbrug på under kr. 50,00 over 3 sammenhængende kalendermåneder.

At vi trækker gebyret på forskellige tidspunkter af måneden skyldes, at det påvirker andre funktioner i vores system, såsom opdatering af forbrug og login på Mit TELMORE. Derfor forsøger vi, så vidt muligt, at trække gebyret når det påvirker mindst muligt.

Tidspunktet for trækningen betyder dog ingenting, da gebyret beregnes ud fra de 3 foregående kalendermåneder. Det vil sige, at et gebyr der trækkes for eksempel 10-04 er beregnet ud fra forbruget i januar, februar og marts.

Hvorom alting er, har vi ikke mulighed for at omgå disse administrationsgebyrer, da det koster os et beløb hver måned, at holde nummeret åbent på centralen.

Som skrevet først, er vi selvfølgelig kede af at skulle sige farvel til dig på denne måned, men jeg håber trods alt at have kastet en smule lys over sagen.

Nickolaj

Kunne forbedres ..

Fint nok, men virkelig dårlig dækning nogle steder i landet, til trods for at de bruger TDCs net?

Super kundeservice

Jeg måtte i dag ringe til kundeservice og ændre mit abonnement. Jeg kom hurtigt igennem og talte med en meget venlig kvinde, som ordnede det hele for mig uden problemer.
Stor kundetilfredshed herfra

13 års fuld kundetilfredshed

Endnu engang har jeg oplevet en fuldt ud tilfredsstillende kundeservice efter bestilling af mit fjerde abonnement og mobiltelefon. Der skete en fejl under bestillingen i søndags, og jeg skrev til kundeservice med det samme og fremlagde problemstillingen. Ringede for en sikkerheds skyld til kundeservice mandag og blev ekspederet uden ventetid. Fejlen blev omgående rettet. Få minutter efter lå der en bekræftelse på rettelsen i min indbakke - og i dag, tirsdag, blev produktet leveret. Fik også et venligt svar på min skriftlige henvendelse, selv om vi kun kunne konstatere at alt var i orden.
Produktmæssigt differentierer de sig ikke helt så godt som i starten. Det er svært at finde en pakke eller et abonnement som passer præcist til mit behov. Jeg har f.eks slet ikke brug for 4 timers taletid, men vil gerne have megen data til rådighed.
Men de fortjener fuldt hus i stjerner for deres kundeservice.

Tilfreds kunde

Jeg er en mangeårig kunde hos Telmore, som overvejede at skifte selskab, fordi jeg har skiftet telefon, og der er mange knaldtilbud for tiden.
Men først ringede jeg til Telmore, for at høre om de kunne matche det tilbud, jeg havde fundet. Jeg troede egentligt ikke, det kunne lade sig gøre - men Linea fra kundeservice fandt lige den rigtige pakke til den rigtige pris, som til fulde kan matche de andre kampagnetilbud:-) så jeg bliver hængende i mange år endnu

Trofast kunde i mange år

Nu er jeg snart blevet kontaktet af samtlige andre telefonselskaber, hvori de giver mig nogle fantastiske tilbud som lige er en smule bedre end hvad Telmore tilbyder. Jeg kan dog med et stort smil blot takke nej til tilbuddet og meddele at jeg er fuldt ud tilfreds med Telmore, hvor jeg får lige det jeg behøver til en særdeles tilfredsstillende pris. Jeg vil især rose Telmore for deres altid trofaste service når man har brug for hjælp.

Kan kun anbefale Telmore til alle folk derude!

MVH. En trofast kunde gennem mere end 10 år.

Synd

Jeg er tidligere kunde hos telmore og har os købt min telefon igennem dem, hvor der skulle være 2 års Reklamationsret men da jeg ville sende min telefon til reparation for at skærmen var flækket helt uden nogen overlast, så får jeg stadig en besked tilbage om at jeg skal betaler 1400!! for at få displayet lavet! føler mig utrolig dårligt behandlet og endte med at jeg bad om at få telefonen sendt retur uden at skærmen blev lavet da jeg er studerende og bestemt ikke har penge til at ligge 1400 til at få lavet et display som burde efter min mening være dækket fra start af!!

skuffet...

Hej Rasmus

Jeg er ked af at høre, at din skærm på din telefon er smadret og jeg kan godt forstå, at du som studerende ikke har mulighed for betale 1400 kr. for at få telefonen repareret.

Når en telefon udsættes for fysisk overlast, vil værkstedet vurdere, om en reparation er mulig. Det vurderer værkstedet ud fra, om fejlen på telefonen har relation til et slag.

Din 2 års reklamationsret inkluderer producentfejl - altså fejl som skyldes en defekt i produktet fra producentens side. Hvis telefonen er defekt på grund af en selvforskyldt fejl, frafalder reklamationsretten. I nogle tilfælde, er der mulighed for at ens egen forsikring kan dække betalingen for reparationen.

Jeg er ked af at høre, at du er skuffet over værkstedets vurdering, men da en flækket skærm ikke er dækket af reklamationsretten, er det desværre kun muligt at få telefonen repareret ved betaling.

Venlig hilsen
Mia, TELMORE

God leverence generelt, god kundeservice, ingen PBS?:(

kan ikke sætte finger på noget umiddelbart

måske 3g dækning ikke altid er 100% dog, men ellers virker alt godt
savner mulighed for ikke at få lukket sin tlf hvis der ikke er dækning på ens kort den dag den trækker pengene (kan ske tilfældig dag i hver md)

som studerende kan det være frustrerende hvis man har 0kr midt på md at få lukket sin tlf tit pga der ikke er penge på kort, savner månedsabonnement service fremfor online optankning - eller at de ikke bare lukker efter 7 dage... men efter 30 dage.

PBS ville sgu være rart, har problemet hver md de sidste mange mdr.

de har ikke PBS som mulighed da de kun er 100% online virksomhed, det er lidt træls ... så kan man ikke få det sammen med alle ens andre regninger..

Danmarks bedste teleselskab

. Det er på tide jeg laver en anmeldelse af jer, efter at have været kunde os jer i mange år. Det jeg bare vil sige er, at I har så absolut verdens bedste kundeservice. Hver gang jeg har ringet ind med et eller andet problem (typisk fejl jeg selv er skyld i),udviser jeres kundeservice masser af overskud, venlighed og tålmodighed. Igen i går havde jeg lavet rod i valg af pakke, og I ordnet det hurtig for mig med et smil i stemme. Jeg takker jer mange tusinder af gange for at være Danmarks bedste teleselskab. Mvh Katja

Har aldrig haft problemer

Jeg har været kunde hos Telmore i mange år og jeg er meget tilfreds. Har aldrig fået en sur/tvær medarbejder i røret, når jeg har ringet til dem. De er altid hjælpsomme. Der skal meget til før jeg skifter til et andet selskab.

Det er for dårligt

Jeg har haft abonnement hos Telmore et par måneder, men pludselig en dag kan jeg ikke bruge internettet på min mobil. Så jeg går ind og kigger på telmore's selvbetjenings panel, og ser der at mit abonnement er skiftet?! Jeg har nu en basis pakke, hvor jeg betaler for hvert sms/mms og har ingen internet på mobilen. Ved ikke hvordan det er sket, så jeg prøver selvfølgelig at skifte tilbage igen, så jeg kommer af med 130 kr, bare for at finde ud af at jeg først kan skifte abonnement næste måned?! det er meget skuffende.

Jeg afmelder det hele, opsiger alt og jeg finder mig et nyt teleselskab. Det er for dårligt at abonnementet skifter uden at jeg ved noget om det, og at man først kan skifte abonnement i næste måned. Udover det skal jeg betale for at komme tilbage til min oprindelige abonnement, selvom jeg aldrig har bedt om at blive skiftet over.

Hej Arshad

Jeg er ked af at høre, at du er blevet afmeldt din pakke, hvilket har været årsagen til, at dit internet ikke har fungeret.

Jeg kan desværre ikke finde dig i mit system ud fra dine informationer, men jeg vil meget gerne se nærmere på din sag så jeg kan give dig årsagen til hvorfor afmeldingen er sket. Når der foretages ændringer på dit abonnement af den ene eller den anden årsag, sender vi altid en e-mail til dig med information herom, så man får informationen om afmeldingen afvide.

Når en pakke bliver afmeldt, kan det skyldes at du op til månedsskiftet hvor pakken fornyes, har været i negativ saldo på din TELMORE-konto. Såfremt at minusset og pakkens pris tilsammen, medfører at telefonnummeret kommer i minus med 200kr, fornyer vi ikke pakken, da dit telefonnummer ellers vil blive spærret. Det er som oftest det der er tilfældet, hvis man oplever at blive afmeldt sin pakke.

Jeg håber at du vil sende mig en e-mail på trustpilot@telmore.dk med dit telefonnummer, samt en beskrivelse af sagen, så vil jeg meget gerne se nærmere på hvad der er sket.

Mia, TELMORE

Pinligt firm!!!!

Der har simpelthen kun være øv situationer!!! Forkerte oplysninger på mails. Jamen to måneder fyldt med bøvl!

Hej Mette.

Jeg vil meget gerne se nærmere på, hvad der lægger bag denne anmeldelse og er skyld i dine dårlige oplevelser. Jeg kan desværre ikke finde dig i vores kundesystem ud fra oplysningerne i din anmeldelse. Hvis du ønsker at jeg skal kigge nærmere på din sag, skal jeg bede dig sende mig en mail. Mailen skal indeholde nummeret det drejer sig om, og en forklaring af de ting som er sket. Mailen kan sende til trustpilot@telmore.dk.

Jeg håber at høre fra dig.

Trine, TELMORE

13 år med Telmore...

...og jeg har ALDRIG haft grund til at være utilfreds! :)

Telmore A/S

- det behøver ikke være svært

Vi holder rigtig meget af vores kunder, og vi hjælper dig gerne, hvis du har nogle udfordringer eller har brug for generel vejledning til et af dine produkter – er du ny kunde, hjælper vi dig også gerne med at komme godt i gang.

1. Ring til os: 7021 8900

Mobile Network Provider for Business

Matkapuhelimet & Internet

Matkapuhelimet

Trustpilotin sitoutuminen

Koska olemme sitoutuneita parantamaan ihmisten kokemuksia liittyen verkko-ostamiseen, teemme kaikkemme löytääksemme tekaistut arvostelut. Find out more.

Jos huomaat, että yritysprofiilissasi on tekaistuja arvosteluja, kerrothan siitä meille. Ota yhteyttä Trustpilot täällä.

Trustpilot-tilaaja

Tämä yritys on tilannut Trustpilot Business Services -palvelun. Lue lisää palveluistamme yrityksille täältä.

Yritykset eivät voi poistaa tai muuten muokata arvosteluja.