Proshop arvostelut

7749 Trustpilot arvostelua
Viimeisin arvostelu

Arvostelua

Noin

Bestiller Lørdag formiddag, modtager Mandag. Sådan.

Super fede priser og rigtig god support!

Jeg vælger at købe alle mine dele til min nye computer her hos proshop, da jeg synes deres priser er i orden.
Alle dele bliver bestilt.
Allerede en time efter, får jeg en email om at jeg skal ringe til support, troede først der var noget galt.
Får så fat i support, og han nævner at det bare var en sikkerheds foranstaltning, fordi de plejer lige og søge på folks numre for at være 110% sikre med adressen, da mit nummer er hemmeligt kunne de intet se, og ville dog bare ha en bkræftelse over telefonen at adressen var stavet korrekt, så de ikke sendte den forkert, varen kom dagen efter.
Det et sjælent syn, at man oplever så hurtig levering og ikke desto mindre rigtig fed support.
Jeg vil helt klart anbefale at købe her, der skal i slet ikke tvivle.
Det ihvertfald ikke sidste gang jeg gør det.

Genialt!

Jeg bestilte en ekstern harddisk fra Proshop i går formiddags og sidder nu med produktet i hånden! Det er i den grad god service :) Jeg vil klart anbefale denne hjemmeside til andre, når der er så hurtig levering, gode priser og god service!

Intet af klage over!

Billige priser, tingene virker og ok hurtig levering! Ingenting at klage over. Jeg vil gerne anbefale jer til andre!

Gode priser, stort udvalg, og rigtig god service!

Jeg har handlet ved Proshop mange gange nu, og leveringen er altid hurtig og præcis lige gyldigt om man bestiller ét produkt, eller mange på én gang, som mange andre virksomheder tit for kludret rundt i. Jeg tjekker altid hos proshop før jeg køber noget elektronik!

Uacceptabel dårlig behandling og kundehåndtering

Jeg bestilte en vare den 18. marts uden omdeling som fragt så skulle være på lager, ved bestilingen.
Da der var gået et par dage og jeg ikke havde fået nogle mails omkring af den var behandlet, begyndte jeg at undre mig lidt. Jeg loggede derfor ind Proshop med mit login for at se mine ordre. Der var ikke sket noget da den åbenbart nu var udsolgt, men den ville komme på lager igen inden for 3-5 dage. Fint nok tænkte jeg det kan ske for selv dem bedste. Det kunne bare være ret at der var en service mail omkring at leverance status var blevet ændret. Efter 14 dage, og jeg intet havde modtaget tjekkede jeg på Proshops side igen, min ordre stod stadig og ventede på at varen kom hjem. Jeg valgte så at ringe til Proshop support, for at høre hvordan det kunne være og de kunne fortælle mig omkring status. Jeg blev mødt at en mand som ikke kunne sige noget ydeligere anden end jeg bare skulle ta det roligt. Det syntes jeg ikke kunne være rigtig at supporten ikke en gang kunne give en status. Okey tænkte jeg jeg venter bare så må vi se hvor langtid der går, hvis jeg ikke gad at vente mere kunne jeg jo altid bare annullere købet. Jeg spurgte så pænt om jeg så ikke kunne få noget service og få ændret min fragt til at den blev sendt til an fast adr frem for en døgnboks. Det kunne ikke lade sig gøre og at jeg godt kunne ta og snakke ordentligt til ham, hvor efter supporteren lag på.
WHAT.. Jeg har holdt en stille og rolig tone med søgen efter svar på mit spørgsmål.

Det endte så med at jeg modtog min vare den 14. marts, altså hele 27 days dage efter jeg sendte min bestiling.
Uden nogle form for informering omkring en længer vare levering periode og dårlig support fra Proshop support, her jeg ikke lyst til at lægge mine penge hos jer mere.
Proshop ApS

Vastaus Proshop ApS

Hej Peter
Jeg skal først og fremmest beklage den oplevelse du beskriver, det er på ingen måde normal praksis.
Jeg vil meget gerne bede dig kontakte mig på tlf. 70205080 omkring denne sag, da jeg gerne vil have oplysninger om hvem du har talt med i denne sag.

Det er vigtigt for mig at understrege at vi her i kundeservice altid besvarer kundernes henvendelse på bedste vis, uden at afbryde samtalen som du beskriver.
Så der må være tale om en misforståelse eller et uheldigt tilfælde.

Mvh
Søren
Proshop.dk

Overraskende hurtig levering.

Jeg havde bestilt et netkort, hvor der stod, at der ville være 2-3 dages ventetid, hvor jeg så ville forvente at få den enten ligefør påske eller måske - i værste fald - efter. Men min pakke dukkede op dagen efter. Til trods for en sen eftermiddagsbestilling!
Proshop kører med klatten!

Super hurtigt betjening

Bestilte mine høretelefoner tirsdag kl. 17:08 og de blev leveret torsdag kl. 09:32.
hurtigt og effektivt.
En glad og tilfreds kunde.

Utrolig god behandling af min reklamation og overforventning

Jeg havde fået et forkert tv leveret og pakket ud og sat op før det gik op for mig at dette ikke kunne, hvad det burde, så ringede til kundeservice og fik en god instruktion til hvad jeg skulle gøre og fik det rigtige og nye TV 3 dage efter, hvilket jeg vil sige hurtig og god service. Det skal siges fejlen var sket fra deres leverandør som havde pakket forkert på logistik lageret.

For dårligt

Jeg har bestilt et Corsair Carbide spec-01 kabinet her fra som havde en leveringstid på 3-4 og ordren stod forventet leveret mellem 22/4 og 24/4. Nu er den så ændret til 28/4 til 30/4 :(
Proshop ApS

Vastaus Proshop ApS

Hej Simon
Leverancen fra Corsair er desværre forsinket fra fabrikken, vi forventer at få produktet på lager 28/4, samme dag vi modtager det, sender vi det til dig.
Forsinkelser sker desværre.

Har du spørgsmål til ovenstående står jeg til rådighed på tlf. 70205080

Mvh
Søren
Proshop.dk

12 timers levering...

Det er jo latterligt! Gode priser, og fantastisk hurtig levering.
Jeg bestilte kl. 20:00, og dagen efter kl. 08:00 lå pakkerne i den ønskede pakkeboks.
I LOVE IT!

jeg giver min bedste anbefaling

Nem og overskuelig hjemmeside, og super hurtig levering!
jeg giver min bedste anbefaling!

Hurtig og god service

Jeg købte en computerskærm. Bestilte og afhentede samme dag. Ventede kun et par minutter i butikken. Venligt personale.

Hurtig levering, ingen problemer.

Order placed during a weekend, received TV on Thursday. Excellent.

Fuldt tilfreds

Efter anbefaling fra min svoger kontaktede jeg PRO SHOP på nettet og fik Lap-Toppen leveret allerede dagen efter med posten, så nu er jeg igang med at "øve" mig på det nye styresystem (Windows 8), som er meget anderledes end det "gamle" (XP).

Hurtigt og effektivt

Overskuelig hjemmeside, hurtig og nem bestilling, effektiv levering,
og så er jeg meget glad for mit "Jawbone"

Super nemt!

Problemfrit hele vejen igennem: Nemt at bestille - varen blev sendt lynhurtigt (og endda med gratis fragt) og varen var som beskrevet!
Har handlet hos ProShop flere gange og kan varmt anbefale dem!

Nem bestilling, hurtig levering

Nemt at bestille og hurtig og fejlfri levering, kan klaret anbefales.

Altid upåklageligt.

Har handlet hos proshop (tidligere shg) i mange år og aldrig oplevet problemer. Varerne kommer altid hurtigt - inden for 1-2 dage, der er aldrig problemer med varer i restordre, udvalget er enormt, og de udførlige specifikationer på produkterne, gør at man altid kan se præcis hvad man køber. Fantastisk. Service og kvalitet er højeste standard på markedet.

Ingen problemer, kun ros!

Der opstod ingen problemer, mine varer kom i fin stand, og de var hjemme ved mig indenfor 2-3 dage. Love fra mig af <3

Proshop ApS Tiedot

8270 Højbjerg
Tanska

Kategoria

Trustpilotin sitoutuminen

Koska olemme sitoutuneita parantamaan ihmisten kokemuksia liittyen verkko-ostamiseen, teemme kaikkemme löytääksemme tekaistut arvostelut. Find out more.

Jos huomaat, että yritysprofiilissasi on tekaistuja arvosteluja, kerrothan siitä meille. Ota yhteyttä Trustpilot täällä.

Trustpilot-tilaaja

Tämä yritys on tilannut Trustpilot Business Services -palvelun. Lue lisää palveluistamme yrityksille täältä.

Yritykset eivät voi poistaa tai muuten muokata arvosteluja.