Deal.no arvostelut

Viimeisin arvostelu

Arvostelua

Noin

supert!

Raske ordre og ekspresslevering.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Kan ikke få ut pakken fra posten.

Det er vanskelig å fatte at det går an å sende ut pakker som ikke kan fås utlevert av posten uten at man møter opp personlig. Jeg lurer på hvordan jeg skal få dette til, er ufør og for tiden sengeliggende. Kan være jeg kan møte opp når jeg er bedre.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Lettvint, rask og effektiv. Lav pris

Jeg benytter Deal forde det er lettvint og jeg får tilgang på de produkter som jeg er ute etter. God tilbakemelding/oppdatering på bestillinger, rask levering og god pris på produktene.

oversiktlig

jeg finner nettsiden er oversiktilig

Kjapt og greit

Kjapt og greit, og en overkommelig pris.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Raskt og smertefritt, men porto og gebyr var dyrere enn de oppga.

Jeg hadde kjøpt mue utstyr fra Nexa. ZDet er et system for å styre lysene (og evt, ovner og annet elektrisk utstyr) vi ekstra kontakter eller flerkontakter som styres av eller på av en fjernkontroll.
Det fungerte forsåvidt, men jeg ønsket meg at lysene gikk av og på til andre tifdspunkter i ukene (tidlig, av mens jeg var på jobb, og på når jeg kom hjem, og på i vinterhalvå i helgene så lenge det var mørkt.

Vi har en separat peisestue på eiendommen, samt et eg eget gjestehus i to etasjer. Disse ville jeg også ha en viss kontroll over,

Jeg bestilte en Nexa gateway for å få skikkelig orden på lysstyringen, samt to signalforsterkere for å være sikker på at signelene nådde fram. Signalene rekker visst bare 30 meter, så trenger de en forsterker.

Jeg fikk god informasjon om at varene var på lager, når de ble sendt og en lenke der jeg kunne følge forsendelsen,

Alt var OK. Prisene var ikke blant de billigste, me jeg kjenner firmaet fra før, og vet at jeg får det jeg vil ha, til slutt.

Det jeg synes kan bli bedre er tiden mellom bestilling og utsendendelse. Da er det stille i et par pdager. Jeg fikk en umiddelbar melding om at bestillingen var mottatt, men ingen beskjed om produktet faktisk var på lager, eller hvor lang det ville ta før bestillingen ville bli sendt ut. Så i en periode var jeg usikker på om bestillingen bare var mottatt, men ikke om de hadde selve varen. Jeg fikk ingen bekreftelse før varen var sendt. Portoen endret seg fra 88,- og de la på et eller anner gebyr (på tross av at jeg betalte med Bank Accept, som er det tryggeste alternativet for dem.

Men pakken kom. En dag seinere enn jeg forventet - så spørs det om jeg fær elektronikkrn til å virke som den skal...

Kjempefornøyd :-)

Veldig greit å bestille og betale. Rask levering, 24 timer fra bestilling til henting i butikk (bor midt i landet). Tommelen opp..

Totalt useriøs nettbutikk

Deal fortsetter å spamme meg ned med tilbud selv om jeg to ganger selv har meldt meg av nyhetsbrevet OG har snakket med kundesupport som har garantert meg at jeg ikke lengre skal få spam (saks nummer LTK1216607327149X).

Stay away!

Veldig bra service

Jeg har kjøpt laserskriver og er meget godt fornøyd med leveransen og produktet så langt. Kort leveringstid og god informasjon underveis

Kjemperask levering

Varen ble sendt 2 timer etter bestilling og ble levert dagen etter. Er varen på lager er dette trolig norges kjappeste nettbutikk.

Rask levering

Rask levering,men utrolig dumt at en må ha personlig levering,da jeg må ha hjelp med å hente ut pakke,så det var litt minus
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Raskeste levering noen sinne :)

Jeg bestilte et vinskap mandag formiddag. Neste dag hadde jeg varen i hus allerede Aldri opplevd likendne :) Anbefales på det varmeste
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Varene greit levert, men betaler heller på forskudd en annen gang

Synes ikke noe om å ha med å gjøre et innkassobyrå for å kjøpe en vare til bare kr. 1.190,- og å bli kredittvurdert før varene kan leveres. Jeg er en godt voksen mann med penger i bank, og må ikke låne penger av innkassobyrå til ågerrente på 35,33 % som Gothia innkassobyrå tar når man bruker Pay Bill rammekreditt.
Kredittvurderingen gjør også at varen sendes flere dager senere enn ellers !
Altså, for rask levering, betal på forskudd !
For Deal.no er billigst

16 dager etter bestilling er ikke varen sendt

16 dager er gått siden jeg bestilte synology Nas drive. Deal var best på pris, men maken til sen levering har jeg ikke vært borti. har sendt 3 eposter til kundeservice. Den første etter 10 dager, da de informerte om at varen ble sendt senest etter 14 dager. Klaget igjen når varen ikke var sendt etter 15 dage og har ikke hørt noe.
Tenker meg om engang ekstra før jeg velger Deal igjen. Får en stjerne for pris og en stjerne for enkelt å kjøpe/bestille

Venter fortsatt

Bestilte noen varer for 13 dager siden og fikk en bekreftelse på e-post om at disse skulle bli sendt for 11 dager siden.
For 3 dager siden sendte jeg en e-post der jeg etterlyste informasjon om når/om jeg ville få disse varene.
Jeg sitter fortsatt å venter både på varer og svar fra kundeservice.
Regner med at dette blir min siste handel hos Deal.

Snabbt och smärtfritt

Inga problem att beställa trots lite rörig design/layout på hemsidan.
Fick beställningen på förväntat leveransdatum.

Plus i kanten för det bruna paketpapperet :)

Billig, og rask levering

Varen var 40% billigere hos Deal.no enn Komplett. Bestilte en lørdag, og varen var hos meg onsdag til tross for at nettbutikken antydet opp mot 10 dager leveringstid.

Håpløst!

Veldig treg levering. Ingen tilbakemelding om forventet levering. Bestillinger kan ligge med status "venter på varer" i ukesvis. Får ikke vite dette før du bestiller.

Just Perfect !

Er det på lager , så er de blant de aller kjappeste til å få sendt varen.

ELENDIG SERVICE OG MANGLENDE LEVERING

Stay away!!!!

For guds skyld ikke kast bort tiden din med å bestille noe fra Deal.no.

Jeg bestilte 2 varer for over 2 uker siden. De har ennå ikke dukket opp, og jeg lurer på om de vil dukke opp i det hele tatt.

Jeg har ringt flere ganger til support. Jeg kunne like gjerne snakket med en preinnspillt stemme. Svarene en får er:
"Beklager vi har ikke fått varene fra vår leverandør".
"Kanskje de kommer i morgen"
"Du får varene så fort vi får dem"

Kyss meg langt inn i plassen der sola ikke skinner.

Deal.no

Levering på dagen

Deal.no kan i samarbeid med JetPak tilby våre kunder i Oslo-området levering på døra 3 timer etter at orderen er lagt på varer vi lagerfører i Oslo.

Fremtidig sortiment

Deal.no skal være det beste nettvarehuset. Vi har flere dedikerte ansatte som hele tiden sjekker ulike markeder på jakt etter nye produkter vi kan tilby våre kunder til makredets beste priser.

Om virksomheten

Deal.no er en av Norges eldste nettbutikker, og har siden sin spede begynnelse hatt over 900.000 norske kunder. Det har gjennom tidene vært flere selskaper som har drevet Deal.no, men fra 01.01.2011 så har selskapet Webhandel AS drevet Deal.no. Webhandel AS sine eiere har i snart 15 år drevet ulike nettbutikker og er sterkt involvert i den daglige driften.

Vieraile Deal.no

1081 Oslo
Norja

Kategoria

Trustpilotin sitoutuminen

Koska olemme sitoutuneita parantamaan ihmisten kokemuksia liittyen verkko-ostamiseen, teemme kaikkemme löytääksemme tekaistut arvostelut. Find out more.

Jos huomaat, että yritysprofiilissasi on tekaistuja arvosteluja, kerrothan siitä meille. Ota yhteyttä Trustpilot täällä.

Trustpilot-tilaaja

Tämä yritys on tilannut Trustpilot Business Services -palvelun. Lue lisää palveluistamme yrityksille täältä.

Yritykset eivät voi poistaa tai muuten muokata arvosteluja.