VernerPantonShop arvostelut

14 Trustpilot arvostelua
Viimeisin arvostelu

Arvostelua

Noin

ADVARSEL! - Køb ikke hos denne forhandler!

Denne forhandler er 100% fup!

Jeg bestilte en lampe, men kunne efter yderligere søgning på nettet se, at forhandleren tydeligvis havde mange dårlige anmeldelser rundt omkring.

Forhandleren er fuldstændigt umulig at få fat i - kun 2 timers åbningstid én dag om ugen. Telefonnummeret blev desuden ændret 2 gange i den tid min reklamation stod på. Kun ved at kontakte dén (3. parts) person der skulle levere lampen og ved at true med politianmeldelse over sms (telefonen blev ikke taget når man ringed) lykkedes det mig at benytte min fortrydelsesret.

Og nå ja, så blev pengene desuden trukket på mit kort førend lampen blev sendt. Det er ulovligt og skide dårlig stil - hold jer for guds skyld væk fra denne fusker!

Det kan ikke understreges nok, at denne forhandler absolut ikke har ren mel i posen! Hold jer væk!!!

Fin handel

Har købt en Verner Panton Globe lampe
Købt som demo model.
Lampen kom 4 dage efter bestilling trods af det var mellem hjul og Nytår
Lampen viste sig at være ny, og ikke en demo model
Så jeg er meget tilfreds.

Amatørvirksomhed

Købte en Verner Panton lampe, som var pakket fint ind - men viste sig at være for lang i ophængningerne. Sendte mail 4 gange, SMS 5 gange og ringede 15 gange uden kontakt.

Først da jeg i en SMS truede med at lave en hjemmeside, der ville kritisere virksomheden når man googler Verner Panton var der liv - den lovede aftale blev dog aldrig fuldt op.

Nu har jeg fikset problemerne via anden hjælp, og glæder mig over der ikke var større fejl.... jeg handler der aldrig igen - og kan kun anbefale andre at holde sig langt væk.

Lampen virker ikke....

Hej, vi købte for halvanden måned siden den store Globe lampe hos VernerPantonShop. Lampen var defekt, derfor retter vi straks henvendelse til shoppen. I 14 dage prøver vi forgæves at få fat på shoppen via mails og telefonopkald, men ingen svarer, trods de skriver, at de har tlf tid fra kl.12.00 til 16.00 hver dag, og man desuden kan kontakte dem via mail! Efter 3 uger med opkald til firmaet hver dag, lykkedes det os endelig at få fat på dem, hvor de så lover, at aflevere en ny lampe på adressen og tage den defekte lampe med her i uge 4. Vi har dog igen intet hørt, og man kan igen ikke på fat på firmaet. Vi venter spændt på sagens udfald, og kan derfor kun ADVARE folk imod at handle med denne internet virksomhed. Behandlingen har været yderst kritisabel!

Godt til prisen...

Hej har modtaget min lampe (dog 4 dage efter den dato jeg fik oplyst) men ellers ingen problemer, så godt til prisen.

Fint produkt men noget langsom betjening

Købte en globe der desværre havde en fejl i akrylen i den nederste del. Efter at have skrevet til dem to gange blev jeg ringet op og derefter sendte de med det samme en ny underdel. Vi er glade for lampen og den var ret billig i forhold til markedet da den havde været på en messe.

Hold jer væk

Jeg bestilte en Verner Panton Globe for en måned siden. Jeg modtog med det samme en ordrebekræftelse på, at lampen ville blive leveret inden for 8 dage. Efter der var gået 14 dage, og jeg ikke havde modtaget nogen lampe, skrev jeg en mail for at høre, hvornår jeg kunne forvente at modtage lampen. Jeg modtog intet svar. Jeg forsøgte at ringe, men ingen tog telefonen. Så pludselig (tre uger efter jeg bestilte varen) modtog jeg en mail om, at lampen nu var overleveret til fragtmanden. På samme tidspunkt læste jeg anmeldelserne på denne side, hvor jeg kunne læse, at der er tale om et særdeles suspekt foretagende. Jeg hævede derfor straks købet helt efter Købelovens bestemmelser (forsinkelse) og bad virksomheden bekræfte denne mail, hvilket de overraskende gjorde. Grundlæggende så synes jeg ikke, at det er et sted, man skal købe noget som helst - hold jer væk. Hjemmesiden snyder, den ser professionel ud. Fremover går jeg udelukkende efter e-mærket.

Ingen problemer med hverken levering eller produkt

Vi købte sidst i august 2011 en loftlampe via vernerpantonshop, og vi er fuldt ud tilfredse med både service og produkt.
Vi blev ringet op en uge efter bestillingen (ganske som vi var blevet gjort opmærksom på i ordrebekræftelsen) og aftalte ved den lejlighed tidspunkt for levering, samme dag blev pengene trukket fra kontoen. Leveringen skete den efterfølgende dag i det aftalte tidsinterval.

Vi har altså haft en helt igennem uproblematisk handel/kontakt med virksomheden, og produktet lever til fulde op til produktbeskrivelsen.

Svindelforetagende

Jeg bestilte en Verner Panton Globe hos denne forhandler og jeg modtog en ordrebekræftelse og pengene blev trukket fra min konto. MEN jeg modtog aldrig nogen lampe og selv om jeg sendte mails, som jeg kunne se blev modtaget, fik jeg aldrig noget svar. Vi har også været kørt forbi og der er helt tillukket på deres domæne. Det lykkedes mig heldigvis at få mine penge igen fordi min bank gjorde indsigelse mod købet. Køb ALDRIG noget hos dem, det er 100% svindel!!!

Hold jer væk

har bestilt en lampe men ingen svar kun odrebekraftelse men ikke nogen suport på deres såkaldte kunde service og et lille skur som deres adr er hold jer væk .

Over kant-stenen Garanti

Ved klager, eller mangler kan du ikke få kontakt deres såkaldte kundeservice. Telefonen bliver ikke taget, og tviler på om den overhovedet eksistere.
Mails og ligende bliver heller ikke besvaret.

Godt produkt og hurtig levering

Jeg bestilte en udstillingsmodel og fik den derfor til en rigtig god pris. Handelen blev bekræftet med det samme og jeg fik varen (der var som ny) tre dage efter. Ingen problemer overhovedet og jeg vil uden tvivl anbefale siden til andre.

0 ud af 10 point

Har d.d. talt med indehaveren af firmaet. Manglende kontakt til mig beror på en misforståelse (telefonisk kontakt to gange til person på leveringsadresse - vedkommende havde blot glemt at give besked videre).
Lampen bliver leveret snarest muligt.

Er butikken overhovedet åbent?

Jeg skal ikke kunne sige hvad årsagen er, men jeg har bestilt en lampe ved dem for 8 dage siden, hvor de lovede 1-2 dages leveringstid, og der stod at varen var lagervare.

Imidlertid er det eneste jeg har modtaget siden bestillingen en ordrebekræftelse.

Da der var gået 3 dage skrev jeg en mail til deres kundeservice og forespurgte på hvornår jeg havde lampen. Ingen svar.

Igår og idag har jeg så igen både prøvet at skrive til dem via forsk. opgivede emails, samt ringe til dem på deres kundeservicenummer i den på deres side oplyste telefontid. Men ingen tager den, og ingen svarer på mail. De svarer heller ikke på sms.

Ærgerligt, da de ellers har gode tilbud.

Dog er der heldigvis ikke trukket noget på mit dankort, da de først trækker beløbet når produktet afsendes.

Tiedot

Tietoa yrityksestä

Vieraile VernerPantonShop

Kategoria

Trustpilotin sitoutuminen

Koska olemme sitoutuneita parantamaan ihmisten kokemuksia liittyen verkko-ostamiseen, teemme kaikkemme löytääksemme tekaistut arvostelut. Find out more.

Jos huomaat, että yritysprofiilissasi on tekaistuja arvosteluja, kerrothan siitä meille. Ota yhteyttä Trustpilot täällä.

Trustpilot-tilaaja

Tämä yritys on tilannut Trustpilot Business Services -palvelun. Lue lisää palveluistamme yrityksille täältä.

Yritykset eivät voi poistaa tai muuten muokata arvosteluja.