Spartoo arvostelut

Viimeisin arvostelu

Arvostelua

Noin

positiivinen kokemus

Kaupassa oli helppo asioida.Tilaamani kengät vastasivat hyvin kaupassa annettuja tietoja ja onnistuin hyvin myös kokovalinnoissa. Toimitus tuli täsmälleen luvattuna ajankohtana suoraan kotiovelle, mikä on ehdoton plussa.

Nopeaa palvelua.

Tilaukset tulevat näppärästi ja nopeasti perille ja edullisia tuotteita löytyy.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Asiallista ja toimivaa kenkä-/vaatekauppaa!

Useamman vuoden kokemuksella suosittelen lämpimästi muillekin. Hintalaatusuhde kohdallaan ja aina olen löytänyt sen mitä olen etsinyt ja joskus vähän enemmänkin.

Kaikin puolin hyvin toimiva nettikauppa, palautus onnistuu helposti

Kaikin puolin hyvin toimiva nettikauppa, palautus onnistuu helposti
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Valikoima hyvä, toimitus hieman outo

Kenkävalikoima, hinnat ja alennukset hyvät. Nettisivut hyvät. Tiedot toimitustavoista heikot, ei ollut tietoa toimitusajoista ja tavasta. Ei ollut mahdollisuutta kertoa toiveita. Hieman haastava/jännittävä odotus, kun on päivät töissä ja iltaisinkin paljon menoa, että tuleeko paketti kotiin koskaan. Onneksi UPS:n kuski soitti toimituspäivänä ja toimi joustavasti (kuten minäkin) ja saimme sovittua paketille toimituspaikan ja -ajan.

Helppo paikka shoppailla!

Toimitus ajallaan. Tuote luvatunlainen. Hinnat edulliset. Helppo tilata. Lämpimät suositteluni!
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Helppo tilata, nopea ja hyvä asiakaspalvelu!

Tilaukseni saapui viikossa kotiovelle kuljetettuna! Voiko parempaa olla?

Täydelliset

Olipa taas kerran täysin sopivat ja kauniit kengät. Eivät paina mistään.Kuten useimmat muut ovat tehneet.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

luootteva sekä erikoisen kauniita tuotteita , erikoisesti kenkiä

kannattaa ostaa spartoolta jos haluat kenkiä joita et muualta löydä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Tuote vastasi kuvausta, ja toimitus niin kuin pitääkin!

Tuote vastasi kuvausta. Toimitus nopea. Kaikki meni niin kuin vain odottaa voi.

se on hyvää !!

hyvää, kiitos !!

Sitä saa mitä tilaa!

Tilaus tulee kohtuu nopeasti euroopasta Suoneen. Jakelija soittaa ennen toimitusta, eikä käy vain ovella kääntymässä.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Paketti tuli kotiin asti, ainoa miinus, että aikaa kului liian kauan :)

Suosittelen, saat pakettisi kotiin, MAHTAVAA

Helppo toiminta

Olen tyytyväinen tuotteiden laatusta ja luultavasti ostan uudestaan tästä kaupasta.

Hyvä valikoima, varma toimitus

Etsimäni kengät löytyivät hyvään hintaan Spartoolta. Ostotapahtuma oli miellyttävä ja viestintä kenkien toimitukseen asti riittävää.

Kaikki sujui mainiosti

Löysin heti haluamani tuotteen, tilasin sen ja maksoin sen. Ainoa huono puoli oli se ettei voinut maksaa Nordean verkkopankkitunnuksilla. Tilaus tuli nopeasti.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Todella nopea toimitus ja palautushyvityksen sai myös nopeasti.

Tuote tuli nopeasti kotiinkuljetuksena. Jouduin kuitenkin palauttamaan, koska kengät olivatkin minulle väärää kokoa. Palautushyvityksen sain pari päivää palautuksesta. Ehdotomasti tilaan vielä tätä kautta uudelleen!
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Nopea ja halpa, toimitus erikoinen huonolla tavalla

Tilaaminen helppoa, käsittely sitäkin nopeammin. Euroopan halki matka sujui aikataulun mukaisesti. Ainoastaan hampaankoloon jäi se, että toimitus kotiovelle tapahtui keskellä päivää perjantaina (eivätkös normaalit ihmiset käy töissä klo 10-12 välillä), eikä kuriiri oma-aloitteisesti jättänyt pakettia 1. yrityksellä kotiovellelle vaan jouduin täyttämään lapun, teipata se postilaatikkoon kiinni ja odotella viikonlopun yli, ja toivoa että maanantaina onnistaisi (onneksi onnisti). Muuten loistavaa palvelua
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Nopea toimitus ja huiput tuotteet

Olen tilannut pojalleni ja itselleni kenkiä täältä, liityin premium asiakkaaksi niin toimitus on melkein seuraavana päivänä ovella. Todella kätevää. Tuotteet on aina olleet hyviä ja laadukkaita.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Kun ei voi itse valita tuotetta

Ostokokemukseni Spartoolla oli ihan onnistunut melkein kaikin puolin. Ostotapahtuma sujui nopeasti ja vaivatta mutta nettiostoksissa kun ei itse pääse valitsemaan tuotetta (tässä tapauksessa Conversen mustat varrettomat) niin siinä on se vaara että tuotteessa on jokin pieni virhe. Oikeassa kengässä on hyvin näkyvällä paikalla vaalea läntti, värihaalistuma, joka häiritsee poikaani (jolle kengät tuli). Jos olisimme ostaneet kengät kaupasta olisi tämä pari jäänyt hyllyyn. Olisin harkinnut vaihtoa mutta kun poika ehti niitä jo käyttää. Itse olen aina hyvin tarkka valitessani ostettavia tuotteita ja toivoisin samaa myös nettikaupalta.

Spartoo Support

Sacby.com

Plus de 50 Grandes Marques de Sac à Main.

Vieraile Spartoo

Kategoria

Spartoo on sijalla 3 kautta 3 kategoriassa

Trustpilotin sitoutuminen

Koska olemme sitoutuneita parantamaan ihmisten kokemuksia liittyen verkko-ostamiseen, teemme kaikkemme löytääksemme tekaistut arvostelut. Find out more.

Jos huomaat, että yritysprofiilissasi on tekaistuja arvosteluja, kerrothan siitä meille. Ota yhteyttä Trustpilot täällä.

Trustpilot-tilaaja

Tämä yritys on tilannut Trustpilot Business Services -palvelun. Lue lisää palveluistamme yrityksille täältä.

Yritykset eivät voi poistaa tai muuten muokata arvosteluja.