MyTrendyPhone.fi arvostelut

Viimeisin arvostelu

Arvostelua

Noin

trustpilot stars

Hei! Missä minun kännykän suojakotelo viipyy?

Tilasin kännykän suojapussin jo yli viikko sitten eikä siitä ole kuulunut mitään!? Vähän ihmetyttää kun yleensä saan tuotteen jo samalla tai seuraavalla viikolla! Mutta nyt ei ole näkynyt ja olen kuitenkin tuotteen jo maksanut! T.HannaKaisaTuomainen

nopea palvelu

Selkeät nettisivut ja nopea toimitus. Suosittelen kaikille...

Melko nopeaa toimintaa.

Tilasin puhelimeeni ns.flip-kuoret suojaksi, toimitus tuli parissa päivässä ja tuote oli edullinen. Ja aivan ihana väritys <3

Nopea ja helppo

Tyttärenikin osasi asioida sivustolla, ainoastaan maksussa tarvittiin äitiä. Ihanaa kun tavara tuli niin nopeasti ja vielä omaan postilaatikkoon. Täys 10!

AKKU VANHAAN PUHELIMEEN

Tilasin akun vaimoni vanhaan puhelimeen, hän ei missään nimessä halua uutta kosketusnäyttömallia, tilauksen tein keskiviikkoiltana ja kuinka ollakaan, niin perjantaina aamupäivällä posti jo sen postilaatikkoon toi.
KIITOS NOPEASTA TOIMITUKSESTA, HIENO SUORITUS.

Laatua halvalla!

Tilaaminen oli helppoa, kaikki on merkin ja mallin perusteella löytyi selkeästi. Lisäksi vielä selkeät kategoriat tuotteettain. Tilaus lähetettiin samana päivänä kuin tilasin, se tuli parin päivän kuluttua postilaatikkoon ja vastasi kuvausta. Hinta-laatusuhde on loistava! Suosittelen ehdottomasti tilaamaan! :)

Nopea toimitus!

Sain tilaamani tuotteen todella nopeasti,patissa päivässä.

Superservice

Funkar utmärkt!! Gjorde beställningen och två dagar senare kunde jag hämta grjerna på posten Tack
trustpilot stars

Nopea ja laadukkaat tuotteet.

Nopea ja laadukkaat tuotteet. Olimme koko perheen voimin tyytyväisiä tuotteisiin.

Nopeaa!!!!!!!

Erittäin helppoa tilaamista ja erittäin nopeaa tavaran saantia.
Lahjaksi tilattu tavara kerkisin jopa synttäreille, vaikka luulin että vien sen myöhemmin.
Kiitos todella paljon.

Loistava

Todella loistava valikoima ja nopeat toimitukset. Myöskin edulliset hinnat ovat iso plussa.

Hyvä valikoima

Nopea toimitus,edulliset hinnat ja todella erittäin hyvä valikoima.toimitus suoraan kotiin.

helppoa ja nopeaa

Toiveiden mukainen tuote löytyi pari löytyi nopeaan, toimitus oli vilkasta ja tuotteiden laatu vastasi sitä mielikuvaa minkä sivuilta sai.

yritys on ilmiantanut tämän arvostelun Syy: tosite ostoksesta puuttuu.

Trustpilotin asiakaspalvelu tutkii parhaillaan asiaa ja päätöksestä riippuen se joko poistetaan tai palautetaan Trustpilotin sivuille.

Lue ohjeistuksemme arvostelujen jättämisestä täältä.

trustpilot stars

Laaja valikoima tabletti- ja matkapuhelinkoteloita

Hankin Lenovon S6000-H tabletille merkkikohtaisen kotelon, jota en muista verkkokaupoista löytänyt. Samoin Lumia 820 kotelovalikoima hyvin laaja - puhelin sai läppäkotelon, joka on erittäin ohut ja hyvinistuva. Hinnat ok, toimitukset luvatussa ajassa.

Samsung Galaxy Express 2/ G3815

Hei !
Olen erittäin tyytyväinen teidän palveluihin. Tilasin otsikossa mainittuun puhelimeen kotelot. Teillä on nopea toimitus. Kotelot sopivat erittäin hyvin puhelimeeni.

Toimitusaika

Muuten hyvä mutta toimitusaika venyi luvatusta puolella.
MyTrendyPhone

Vastaus MyTrendyPhone

Pahoittelemme ettei ole saanut tilausta nopeampi vaikka lähetimme sen samana päivänä kun tilaasit sen. Tilaus on lähetetty pakettina, koska sitä voidaan seurata. Kuitenkin olet maksanut tavallisen postimaksun. Muutokset toimituksesta tapahtuu jos tilaus oli arvokkaampi. Lähetimme seurantakoodin sähköpostitse. Otamme yhteyttä sinuun sähköpostin kautta mahdollisimman pian.

Toimitukset jopa sunnuntaina!

Tilatessani suojakotelon uudelle tabletilleni, löysin MyTrendyPhonen laajasta valikoimasta juuri sellaisen tuotteen kuin olin etsinyt.
Suurimmaksi yllätyksekseni tuotteen sivulla oli ajastin, jossa näkyi aika johon mennessä tilatessani ostamani tuote lähettiin vielä samana päivänä joka sattui olemaan sunnuntai.
Tuote saapui minulle yhden arkipäivän toimituksella Ouluun asti, eli nopein toimitus mitä olen verkkokaupasta tähän saakka ikinä saanut.

MyTrendyPhone Tiedot

Tietoa yrityksestä

MyTrendyPhone.fi myy laadukkaita tarvikkeita matkapuhelimiin, iPodeihin ja muihin MP3-soittimiin, kamera- ja videokameratarvikkeita, PC & kannettavien tietokoneiden lisätarvikkeita sekä Bluetooth-laitteita. Yli 90 000 erilaisen tarvikkeen tuotevalikoimalla meillä on vahva jalansija matkapuhelinmarkkinoilla.

Vieraile MyTrendyPhone.fi

Yhteystiedot

Soite meille numeroon: 09 315 81 616
Asumme täällä: Helsinki
Suomi

Kategoria

MyTrendyPhone.fi on sijalla 1 kautta 6 kategoriassa

Trustpilotin sitoutuminen

Koska olemme sitoutuneita parantamaan ihmisten kokemuksia liittyen verkko-ostamiseen, teemme kaikkemme löytääksemme tekaistut arvostelut. Find out more.

Jos huomaat, että yritysprofiilissasi on tekaistuja arvosteluja, kerrothan siitä meille. Ota yhteyttä Trustpilot täällä.

Trustpilot-tilaaja

Tämä yritys on tilannut Trustpilot Business Services -palvelun. Lue lisää palveluistamme yrityksille täältä.

Yritykset eivät voi poistaa tai muuten muokata arvosteluja.

MyTrendyPhone.fi on numero 1 kategoriassa: Matkapuhelimet & Internet

1. MyTrendyPhone.fi