Albelli Fotoboeken arvostelut

Viimeisin arvostelu

Arvostelua

Noin

Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Gebruiksvriendelijk programma met onberispelijke service

Albelli laat je toe een fotoboek samen te stellen zoals je dat zelf wilt. Er zitten vele creatieve mogelijkheden in zodat je een mooi toonbaar resultaat kunt bereiken waar je omgeving jaloers op kan zijn. Wij kijken er al naar uit ons volgende boek klaar te maken en te laten afdrukken. Een echte aanrader.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Een topproduct leuk om te geven en leuk om zelf te hebben

Dit boek heb ik gemaakt voor (o)pa en (o)ma van Dave. Ik heb er zoveel mogelijk foto's in gestopt wat er de afgelopen 2 jaar is gebeurd. Het was heel leuk om te maken en ook heel makkelijk.
Opa en oma waren er ook heel blij mee.

snelle service goede kwaliteit

Mooi fotoboek geworden zeer tevreden het zou misschien wel iets goedkoper kunnen.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Albelli, reeds jaren mijn vaste foto-album-compagnong!

Het programma wordt geregeld bijgesleuteld, en ondanks het feit dat ik steeds al tevreden was, toch nog verbeterd.
Telkens weer tevreden met het resultaat!
De kwaliteit is steeds ok, de fotoboeken steeds wat ik ervan verwachtte.
Bovendien valt de prijs meestal goed mee, zeker als je kan profiteren van één of andere kortingsactie! De tofste actie vind ik toch steeds de 'all you can eat'-formule: je koopt voor een vast bedrag een bon, waarbij je dan zoveel bladzijden kan toevoegen als je wil (tot 120blz!)
Foto's zijn voor mij super belangrijk, en op deze manier kan ik ze delen met familie en vrienden, en zelf nog jaren nagenieten!

prima product

leuk om te maken, prima fotoboek met veel mogelijkheden: beetje lastig als je bladzijden wilt verminderen of vermeerderen.

Altijd perfecte boeken!

Aanrader, ik zou het niet riskeren om bij 'n ander te bestellen.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Een veel gebruiksvriendelijker software programma dan ik bij andere bedrijven gewend was.

Dit was mijn eerste keer bij Albelli. Ging heel goed. Maar ik zal zeker nog niet volleerd zijn. Ik miste de mogelijkheid om alle foto's nog door Albelli te laten optimaliseren of zelf aan te geven welke wel en welke niet. Het hulpprogramma zag er wel eens anders uit dan op mijn Mac. Album op internet 'full screen' bekijken, vond ik niet erg indrukwekkend. Bij full screen blijft het toch nog klein.

Kwaliteit is super

De prijs is voor mij wat aan de hoge kant . Als deze lager zou zijn zou ik meer boeken maken cq bestellen
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

sommige foto's met kader zijn iets minder goed te zien omdat de foto wat kleiner wordt

Gave fotoboek laten maken bij albelli! Is super geworden en goede prijs.

levertijd met grote marge

Ik wacht nu al 10 dagen op mijn fotoboek. Ik belde en kreeg te horen dat de voorkant van mijn boek beschadigd was tijdens de verwerking en dat ze me daarover een mail hadden gestuurd. Geen mail ontvangen en ik geloof ook niet dat die verstuurd is.
Omdat ik over een paar dagen met vakantie ga, wordt het nu spannend of het op tijd afkomt.
Ik heb het nodig voor een presentatie in het buitenland, dus dit is heel vervelend!
Toen ik vroeg of ze een notitie wilde maken zei de medewerkster dat dat geen zin had, omdat alles geautomatiseerd liep. Dan vraag ik me af wat het uberhaupt voor zin heeft om te bellen? In afwachting.....

gewoon goed!!

gewoon goed!!
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Een prachtig fotoboek maken met Albelli, zeker doen!!!

Met Albelli is een mooi fotoboek maken een fluitje van een cent en kom je er niet uit is er nog de helpdesk. Je ontvangt je boek snel thuis en het ziet er ook goed verzorgt uit, kortom gewoon je herinneringen bewaren met een fotoboek van Albelli!!! Doen!!

geweldig

spannend hoe t boek geworden was ,en ja hoor op een ochtend lag hij in de gang
dus je raadt t al gelijk bekijken . nou echt heel mooi geworden ,t was een verrassing voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd waren . die waren er erg blij mee ga straks een boek maken van mijn kleinkinderen , twijfel niet dit is een goed fotoprogramma
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

wij zijn zeer tevreden over het foto boek

makkelijk te maken overzichtelijk duidelijk en goed verzonden
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Mooiste herinneringen in een prachtig boek

Altijd goede kwaliteit, nooit problemen. En wanneer problemen, dan altijd meteen goed opgelost.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Mijn boek over mijn leven als kunstschilder ziet er perfect uit!!

Iedereen die mijn boek hebben aangeschaft hebben niets dan lof over de uitvoering van mijn boek.
Geert Winkel
Kunstschilder

echt super mooi!!!

Zeker een aanrader. Je bepaalt zelf welke foto's er in komen te staan en hoe het er uit ziet en de rest wordt voor je gedaan. Met een prachtig resultaat!
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Snelle levering en prima kwaliteit

Onlangs heb ik van onze korte vakantie in Barcelona een fotoboek gemaakt en laten verwerken door Albelli. We vinden dat het heel mooi geworden is en ook zo snel geleverd. Het reisje hebben we gemaakt naar aanleiding van ons 12,5 jarig huwelijk en het is een heel mooi aandenken geworden.
Arvostelu vahvistetulta ostajalta

Boek te dik omdat erg dik papier wordt gebruikt. Heb betere ervaring gehad met Albelli. Erg jammer.

Zal de volgende keer overwegen of ik nog eens Albelli zal gebruiken.
albelli.nl

Vastaus albelli.nl

Beste Herman,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het fotoboek niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. U kunt ons bereiken via http://www.albelli.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Gewoon goed

Prima fotoboek, goede kwaliteit, snelle levering. Niets op aan te merken.

albelli.nl Tiedot

Tietoa yrityksestä

Vieraile Albelli Fotoboeken

Yhteystiedot

Soite meille numeroon: 0900-2523554
Asumme täällä: Hollanti

Kategoria

Trustpilotin sitoutuminen

Koska olemme sitoutuneita parantamaan ihmisten kokemuksia liittyen verkko-ostamiseen, teemme kaikkemme löytääksemme tekaistut arvostelut. Find out more.

Jos huomaat, että yritysprofiilissasi on tekaistuja arvosteluja, kerrothan siitä meille. Ota yhteyttä Trustpilot täällä.

Trustpilot-tilaaja

Tämä yritys on tilannut Trustpilot Business Services -palvelun. Lue lisää palveluistamme yrityksille täältä.

Yritykset eivät voi poistaa tai muuten muokata arvosteluja.